1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop iig dat van basten zo snel mogelijk stopt. En ik denk dat De Haan een goede bondscoach zou kunnen zijn. Ze moeten ervaren coaches nemen, niet types ala van Basten die voordat hij bondscoach was nog nergens coach was geweest..
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er eigenlijk verandert aan Ooijer? Ik had het idee dat hij bij PSV altijd flink meedeed aan de opbouw en vaak mee opkwam (en daaruit viel meestal dan ook een goal bij PSV). Bij Oranje zie ik dat totaal niet meer bij hem.
    Ik had van hem toch een beetje die opbouwende verdediger verwacht.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoe staat NL er nu eigenlijk voor in de EK-Kwalificatie ? Volg niet zo op hoeveel ze staan. En hoeveel wedstrijden nog te gaan ?
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    nog 3 wedstrijden te gaan en en 3 punten achter op Roemeniƫ. Ze staan dus tweede.
     
  5. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk en aardig, Hofland, Vlaar, de Cler, maar die gasten spelen allemaal voor Feijenoord en van Basten is duidelijk niet geinterresseerd daarin. Bewijs: Urby die al weken faalt wordt nog steeds opgeroepen voor de linksback positie .

    Afijn, dat zal Marco wel ingefluisterd worden door meneer Cruijff, de voetbalgod :lol:
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    maar weer goed dat ik mijn tijd beter besteed heb gistr, dit zat eraan te komen. Als ze het EK niet halen zal ik er niet eens mee zitten, ik kan het waarschijnlijk toch niet volgen.

    Maar gaan de nummers 2 ook gewoon door, of spelen die nog play offs?
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alle nummers 2 gaan door. Geen play-offs. 7 poules x 2 landen = 14, + 2 gastlanden = 16 landen totaal.

    Riquelme is grandioos _O_ Wie haalt die vent op bij Villareal? Inter mag 'm best halen van mij hoor *) Anders graag Deco, Diego of Alex van Fener zoals ik al eerder zei.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dat Marco van Basten bondscoach is heb ik alleen het WK goed gevolgd, voor de rest boeit het me vrij weinig wat het Nederlands Elftal doet. Zulk lelijk voetbal ze spelen geen van allen met hun hart.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Voetballers van rijkevoetballandjes met talent spelen sowieso nooit meer met hun hart.

    Maarja, gisteren. Heb het niet gezien, maar goed het was te verwachten. Onze bondskoekebakker had weer een totaal onlogische opstelling uit zijn hoge hoed getovert. Maar we hebben het godzijdank nog in eigen hand. We hebben mazzel dat Bulgarije nog tegen de Roemenen speelt zodat die nog puntverlies zullen lijden. Maar het is huilen met de pet op.
     
  12. berenscheet

    berenscheet Guest

    PSV-VVV 1-0 Bakkal!!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoop dat Feyenoord nog wel scoort, zou jammer zijn als ze hier punten zouden laten liggen.

    FT Ajax Amsterdam 0 - 0 NEC Nijmegen
    FT PSV Eindhoven 3 - 1 VVV Venlo
    82' Feyenoord Rotterdam 1 - 0 Excelsior Rotterdam
    82' Heracles Almelo 1 - 2 Vitesse Arnhem
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  14. berenscheet

    berenscheet Guest

    dat v. Bronckhorst moet scoren zegt wel wat over die wedstrijd denk ik;)...dalijk de wedstrijden dus ff checken:).
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    |:-suarez =( eerst een duikeling maken en als je dan een duwtje op je rug krijgt nog naar je hoofd grijpen ook. laat hem eens lekker opflikkeren uit het nederlandse voetbal ga maar lekker ergens anders duiken. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  16. berenscheet

    berenscheet Guest

    zie alleen 2 kruisjes!?
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jezus Christus wat was het afzien in die kutarena zeg... Echt de slechtste wedstijd die ik ooit heb gezien van Ajax. En ik heb al een hoop shit gezien in dat holle betonblok....

    Inter wel zakelijk gewonnen door een goal van Adriano! :thumbs: Niet helemaal met de sterkste opstelling, op een kloteveld las ik, toch gewonnen. En Roma - Napoli 4-4 :) 5 punten los!

    Everton - Liverpool 1-2 _O_ Eindelijk weer eens winst. Twee pingels van Kuyt.


    Alex maakte ook een aardige goal trouwens :eek: :)
     
  18. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Schande weer. Ongeloofelijk dat je 4 punten laat liggen tegen Sparta en NEC. Weer een verloren seizoen op deze manier.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was al duidelijk toen ten cate der de brui aangaf..
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Allemachtig wat een draak van een wedstrijd zeg. NEC...Komaan zeg. Dat moet je gewoon winnen. Het is gewoon triester dan triest. Wat is er godverdomme nodig om die mannen te motiveren?

    En Suarez mogen ze wat mij betreft direct vuurwerk in zijn reet douwen. Echt wat een mietje. Je wordt geraakt op de schouder en doet alsof dertig man tegelijkertijd op je hoofd zitten rammen. Mietje... Ben blij dat ik de finale van het WK Rugby heb gekeken. Dat zijn pas echte mannen! Suarez moeten ze per direct op een cursus rugby sturen. Dan piept hij wel anders.

    En Huntelaar. Hoeveel kansen heb je nodig man? Je was toch de beoogde topspits van Oranje. Bewijs dat dan ook tegen NEC! Allemachtig. Doelpunten die je erin kan pissen! Allejezus hoe kan je ze dan missen.

    Weer een avond waar je je kapot schaamt voor een club die je in je hart hebt opgenomen, maar die liefde wederom niet waarmaakt! Schaam je diep mannen. De grootste supporterschare in Nederland laat je weer met een kutgevoel de avond in gaan. Waardeloze rommel.

    JULLIE ZIJN HET SHIRT NIET WAARD KLOOTZAKKEN!

    En dan te bedenken dat ik er bijna bij was geweest. Ik heb inderdaad ook al veel rotzooi gezien in die toko wat ze een VOETALstadion noemen. Allemachtig. Ik heb al angst om mn kaartjes in de toekomst te kopen. Wat een ellende.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina