1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup. Tenminste de asia versie, weet niet hoet het met de US zit, maar als ik Fardo zo hoor is die ook regiovrij.
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Wow... Ik had Half Life 2 nog niet eerder gespeeld maar ik vind het echt een fantastisch spel. De regie, de graphics, de physics, de animaties, het level design; alles straalt gewoon detail en kwaliteit.
    En portal is da bomb diggity!
     
  3. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Canadese versie (USA versie met een half frans, Half engels hoesje), maar die is idd regio vrij. Dus een combinatie van een credidcard, en een snelle bezorging zorgt er voor dat sommige hem nu al kunnen spelen.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Portal, gister in een paar uurtjes uitgespeeld, simpelweg geniaal!
    EDIT: best end credits ooit by the way!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er zijn toch iets van 100 achievements voor die hele box? Hoeveel GC wel niet in totaal? 2000? ;):eek:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor zover ik weet gewoon 1000 punten.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee in totaal maar 1000. Maar elke achievement is geloof ik maar 5 waard ofzo :p
     
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan echt niet wachten om p()rtal te spelen :D
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag TF2 spelen :)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil alles spelen.
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allemaal al gespeeld op de PC :)
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar heb je het meest van genoten?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Portal natuurlijk, Portal is _O_

    ECht, he? Geniale game
    Mensen die Portal niet hebben uitgespeeld dit niet lezen!(of je wil je game gespoiled hebben, natuurlijk :p):
    De cake was dus eigenlijk niet een lie, haha. Ik vond het eindfilmpje echt geweldig, met die cake in de basement van dat complex. Ook die credits zijn zeker de beste ooit
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg EP2 \o/
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het aan het einde zelfs een beetje eng worden! de eindbaas was wel vrij makkelijk. wel echt heel tof gemaakt allemaal, en je kan zo mooi ouwehoeren met die portals. En idd de cake was not a lie! geniaal! heb het leidje van de credits gedownload. blijft ook echt geniaal!
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Portal was voor mij te kort om echt goed van te kunnen genieten, had nog wel wat meer puzzels in de 'story mode' gemogen en dan ook flink wat moeilijker (ik heb overigens nog niet de advanced maps gespeeld).

    TF2 heb ik echt goed van genoten, dat spel is supergaaf online en zonder teamwork ben je gewoon nergens. het is alleen geen game die je voor 10 minuten kan spelen en dan uitzetten zoals Counter-Strike. Wil je winnen zal je moeten bekijken wie uit je team welke klasse speelt en hoe ze spelen om zo goed samen te kunnen werken. Daarnaast kunnen rondes best lang duren.

    Hl2 EP2 is hetgene waar ik denk ik toch het meest van heb genoten. Ik denk dat ik hem alleen niet op hard had moeten zetten, de vijand is zoveel slimmer dan in HL2 en HL2 ep1 dat je snel gefrustreerd kan raken. Maar de nieuwe wapens, vijanden en eindelijk weer een stukje verhaal maken het goed. Ik ga hem zeker nog een keer doorspelen op easy zodat ik lekker met de gravity gun kan spelen.

    Maar geen van de drie kan tippen aan Half Life 2 zelf. Dat spel blijft toch één van de beste games beschikbaar.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me uitleggen wat de "advanced maps" zijn van portal?
    Het zijn toch gewoon 19 puzzels?
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga The Orange Box toch ook maar halen denk ik :p Half Life 2 had ik al wel op pc maar las dat het op 360 wat mooier is en ook Portal erbij natuurlijk :D Wat een dure maanden.. Deze maand ook nog PES!
     
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De pc versie van (oude) HL2 zal btw ook binnenkort de grafische update krijgen.
     
  20. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm morgen toch maar eens bij frs kijken dan, die moeten hem nu toch onderhand wel in huis hebben
     

Deel Deze Pagina