Jup. Tenminste de asia versie, weet niet hoet het met de US zit, maar als ik Fardo zo hoor is die ook regiovrij.
Wow... Ik had Half Life 2 nog niet eerder gespeeld maar ik vind het echt een fantastisch spel. De regie, de graphics, de physics, de animaties, het level design; alles straalt gewoon detail en kwaliteit. En portal is da bomb diggity!
Ik heb de Canadese versie (USA versie met een half frans, Half engels hoesje), maar die is idd regio vrij. Dus een combinatie van een credidcard, en een snelle bezorging zorgt er voor dat sommige hem nu al kunnen spelen.
Portal, gister in een paar uurtjes uitgespeeld, simpelweg geniaal! EDIT: best end credits ooit by the way!
Portal natuurlijk, Portal is ECht, he? Geniale game Mensen die Portal niet hebben uitgespeeld dit niet lezen!(of je wil je game gespoiled hebben, natuurlijk ): Spoiler De cake was dus eigenlijk niet een lie, haha. Ik vond het eindfilmpje echt geweldig, met die cake in de basement van dat complex. Ook die credits zijn zeker de beste ooit
Spoiler Ik vond het aan het einde zelfs een beetje eng worden! de eindbaas was wel vrij makkelijk. wel echt heel tof gemaakt allemaal, en je kan zo mooi ouwehoeren met die portals. En idd de cake was not a lie! geniaal! heb het leidje van de credits gedownload. blijft ook echt geniaal!
Portal was voor mij te kort om echt goed van te kunnen genieten, had nog wel wat meer puzzels in de 'story mode' gemogen en dan ook flink wat moeilijker (ik heb overigens nog niet de advanced maps gespeeld). TF2 heb ik echt goed van genoten, dat spel is supergaaf online en zonder teamwork ben je gewoon nergens. het is alleen geen game die je voor 10 minuten kan spelen en dan uitzetten zoals Counter-Strike. Wil je winnen zal je moeten bekijken wie uit je team welke klasse speelt en hoe ze spelen om zo goed samen te kunnen werken. Daarnaast kunnen rondes best lang duren. Hl2 EP2 is hetgene waar ik denk ik toch het meest van heb genoten. Ik denk dat ik hem alleen niet op hard had moeten zetten, de vijand is zoveel slimmer dan in HL2 en HL2 ep1 dat je snel gefrustreerd kan raken. Maar de nieuwe wapens, vijanden en eindelijk weer een stukje verhaal maken het goed. Ik ga hem zeker nog een keer doorspelen op easy zodat ik lekker met de gravity gun kan spelen. Maar geen van de drie kan tippen aan Half Life 2 zelf. Dat spel blijft toch één van de beste games beschikbaar.
Ik ga The Orange Box toch ook maar halen denk ik Half Life 2 had ik al wel op pc maar las dat het op 360 wat mooier is en ook Portal erbij natuurlijk Wat een dure maanden.. Deze maand ook nog PES!