En dat het spel te snel is vind ik ook erg overdreven, kijk als je met Barca speelt heb je de snelste spelers van de wereld over je beschikking en dan tik je heerlijk alle kanten op en dribbel je snel langs spelers heen ( net zoals in het echt bv messi doet.
Speel ik echter met Ajax, dan is het een heel ander tempo wat je speelt, lang niet al die spelers zijn net zo technisch en hebben een beduidend mindere balaanname etc.
Ik speel dan op dit moment ML 2e divisie tegen sommige laag geklasseerde teams, en dan merk je wel dat die er weinig tegen in te brengen hebben.
Verdedigen wordt hierdoor ook wel wat moeilijker, maarja ik zie mensen altijd maar krampachtig "A" en "X" ingedrukt houden terwijl dit echt totaal niet werkt, om een speler als eto'o af te stoppen heb je wel wat beter positie spel nodig.
Keepers die een afstandschot in de hoek van 100km per uur niet klemvast hebben vind ik ook realistisch, dat gebeurt in het echt ook niet. Alleen jammer dat ze hem vaak niet voldoende wegboksen.
Maar ik geniet met volle teugen, de kleine verbeteringen maken veel dingen realistischer dan in deeltje 6 ( vooral het fatsoenlijk over de grond schieten vind ik heerlijk ) en de toegevoegde animaties zijn een lust voor het oog.
Als ik in de guide lees wat er allemaal weer mogelijk is en hoe het spel weer in elkaar zit weet ik weer wat een mooi seizoen dit wordt Klik om te vergroten...