1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik minder vind is dat een van de beste gamesites in de wereld (IGN) in de game zit als reclame.

    Waarom? Konami bang voor een slechte review of is IGN naar Konami toegegaan.
    Als 2de het geval is vind ik de site absoluut niet objectief.
    maar ach waar zeur ik over:b:
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb PES6 heel veel gespeeld tegen een XBL friend. Hij PSV, ik Lyon en de scores fluctueerden heel erg. Kan me een wedstrijd herinneren dat het bij rust 4-4 stond en in de 2e helft niets(!). Maar goed, over het algemeen wordt er aardig gescoord. Maar in het echt gebeurt dat ook. PSV rolde Feyenoord toch op, was het 5-0? en Die Alves (toch ik ben niet zo goed meer op de hoogte;) dan met z'n 7 goals in een 9-0 wedstrijd. Pes speelt dan een beetje als de 'highlights' maar een loopgraven wedstrijd kan imo nog steeds wel (met wat mindere clubs) ... te bezien, PES2008 heb ik zojuist uit werk uit de bus gehaald:)
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat er meer modes in hadden mogen zitten ben ik 100% met je eens. De response van de spelers bij FIFA is daarentegen te traag. Spelers hebben de neiging om eerst de bal aan te nemen alvorens de bal te spelen. Lekkere één tweetjes lopen daarom niet altijd even lekker. Het verwisselen van je mannetje is wederom matig en de AI is vrij zwak (op Legendarisch missen spelers van de tegenpartij vrijwel voor open doel, of ze koppen steeds over).

    Het is idd vrij lastig om te scoren, maar één a twee keer per wedstrijd scoor je minimaal.

    Mijn eerste online wedstrijd met PES 2008 speelde ik met Ajax tegen Tottenham. Die verbinding werd helaas aan het einde van de tweede helft verbroken, maar toen stond het 1-1 (10 minuten wedstrijd).

    Het hangt er dus maar net vanaf wie je treft. Mensen die a la de vorige generatie FIFA's gewend zijn om met slidings de bal af te pakken heb je snel te pakken idd ;)

    FIFA wint het op het gebied van gamemodes en stadiongraphics
    PES wint het op het gebied van gameplay en spelergraphics
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  4. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Goede opmerking, ga ik ook eens testen!! :b:
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

    Net als met het loze argument dat je niks zou voelen als je bij Fifa scoort en bij PES wel. Het is juist veel moeilijker om in deze Fifa te scoren dan in PES. En de geweldige sfeer die het spel heeft helpt ook mee aan het goede gevoel.
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lastig uit te leggen maar ik begrijp wat mensen bedoelen, met het gevoel. Als je schiet voelt het niet zoals het hoort, ook de manier waarop de bal in de statische netten van FIFA valt, zorgt er voor dat ik het gevoel mis bij het scoren van een goal in FIFA 2008. Desalniettemin een leuke game FIFA, maar nog steeds niet het juiste schiet gevoel. Als dat verholpen wordt, kunnen ze pas echt serieus concurreren met PES als het om gameplay gaat.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat het spel te snel is vind ik ook erg overdreven, kijk als je met Barca speelt heb je de snelste spelers van de wereld over je beschikking en dan tik je heerlijk alle kanten op en dribbel je snel langs spelers heen ( net zoals in het echt bv messi doet.

    Speel ik echter met Ajax, dan is het een heel ander tempo wat je speelt, lang niet al die spelers zijn net zo technisch en hebben een beduidend mindere balaanname etc.
    Ik speel dan op dit moment ML 2e divisie tegen sommige laag geklasseerde teams, en dan merk je wel dat die er weinig tegen in te brengen hebben.

    Verdedigen wordt hierdoor ook wel wat moeilijker, maarja ik zie mensen altijd maar krampachtig "A" en "X" ingedrukt houden terwijl dit echt totaal niet werkt, om een speler als eto'o af te stoppen heb je wel wat beter positie spel nodig.

    Keepers die een afstandschot in de hoek van 100km per uur niet klemvast hebben vind ik ook realistisch, dat gebeurt in het echt ook niet. Alleen jammer dat ze hem vaak niet voldoende wegboksen.

    Maar ik geniet met volle teugen, de kleine verbeteringen maken veel dingen realistischer dan in deeltje 6 ( vooral het fatsoenlijk over de grond schieten vind ik heerlijk ) en de toegevoegde animaties zijn een lust voor het oog.

    Als ik in de guide lees wat er allemaal weer mogelijk is en hoe het spel weer in elkaar zit weet ik weer wat een mooi seizoen dit wordt :D
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  8. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alles goed aan pes 2008 behalve de LAG online. als jezelf de bal hebt geen lag en dan als je tegestander aanvalt dan BAM slaat er lag in het spel en dat is niet te doen. waarom hebben ze nu in godsnaam voor dat 'ping'systeem gekozen slaat nerges op
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb PES2008 nu ook en mijn eerste wedstrijd (20m, top player, Lyon-Feyenoord 2-1) gespeeld.

    - Duidelijk langzamer dan de demo
    - Op de training een paar gastjes het veld over laten sprinten (met bal) en ze doen er toch echt zo'n 15 seconden over. Lijkt me dus ok

    Maar helaas voor mij een grote tegenvaller (en dat ligt niet helemaal aan PES maar aan mijn hardware) ... ik kan NIET genieten van WIDE. Ik heb nl een vga kabel op een 1024x768 tft en waar PES6 wel wide weergaf (dan heb je zwarte balken boven en beneden) daar vult PES2008 het scherm uit maar valt er nu rechts en links een stuk af, zit ik nog in 4:3 te kloten:mad::mad::mad: (is trouwens bij meer games zo, helaas)

    Of konami brengt een patchje uit, maar lijkt me dat ik daar niet op ga wachten. Of ik blijf zo doormodderen want ik heb dan wel een nadeel tegen 'echt wide spelers' OF ik koop natuurlijkl een echte widescreen tft. Was dit laatste al een tijdje van plan (maar mijn huidige 1024x768 tft is wel fraai ... helaas) ... Maar goed, bovenstaande is misschien van toepassing voor andere pes2008'ers die ook een 1024x768 tft pc monitor opstelling hebben
     
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    De bal glipt door de vingers, ketst of van zijn hand in het doel, rolt onder hem door, noem maar op. Gebeurt meer dan ooit, de keepers zijn echt dramatisch.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32



    Is die al te krijgen dan?? Meestal duurt het een paar dagen voordat die komen. Morgen maar ff chekcen dan.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het ECHT belachelijk dat letterlijk iedere vrije trap van de tegenstander precies de kruising in vliegt. Wat een gigantische blunder van Konami :mad:

    Springen, uitlopen of een dikkere muur neerzetten; niks helpt... :mad:
     
  13. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je nu de cijfers zien die je spelers hebben gekregen na de wedstrijd? ik kan alleen de populariteit van de spelers zien door middel van een getal bij de supporters..
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    HOe doe je shirtje trekken?

    Gister ook veel potjes online gespeeld , met nog veel lagg maar het vreemde is , ik stond 1-0 voor die gozer krigjt SUPER VEEL LAG je zag hem niet meer, 3-1 achter en hij is weer normaal, ik denk wtf!!!
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat ik de enige was die dit vond.
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vorige PES ging er helemaal niks in bij de tegenstander.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop het voor iedereen dat het online wel beter word gespeeld. Ik heb nu 50 Online Matches gespeeld bij PES6 en het enigste wat die gasten doen is via de vleugels spelen, dicht bij goal komen en dan snel overpassen waardoor m'n keeper te laat is en ze hem zo in goal kunnen scoren. Geen een keer heb ik iemand gezien die anders scoorde.
     
  18. cassie

    cassie Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat er eindelijk weer eens via de vleugels wordt gespeeld. Bij PES6 kwam je alleen lui tegen die dwars door het midden Adriano aanspeelden en na een 1-2'tje met Ibrahimovic de bal van 25 meter de hoek in ramden.
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel negatief zeg over PES2008. Meer dan vorig jaar editie PES6. :confused:
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt automatisch als je achter de tegenstander sprint. Er is geen knop die je dan nog moet indrukken. Dat staat in de guide.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina