1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 2 okt 2007.

  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    zo, kan het eindelijk een beetje beginnen. Eerste proef. Vraag me af hoe die zal gaan :)
     
  2. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die tim eruit is, die had best voor meer lol op het eiland kunnen zorgen, die rap was hilarisch en iedereen op het eiland kon erom lachen :)
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Die rap was inderdaad hilarisch. Man, wat een kansloze jongen. :cool:
     
  4. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos, maar als jij een hele groep van ong. 70 man kan laten lachen, dan is dat toch een beste prestatie.

    (ja hij ziet er vaag uit en doet ook niet normaal) maar dat maakt het programma alleen maar leuker. En het zou ook slim zijn hem in de groep op te nemen want dan weet je iig niet dat jij als eerste weg gestemd gaat worden hahaha

    Toch moet ik zeggen dat hij wel redelijk bijgetrokken is nadat die Bitch van het eiland is gegaan.
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat moet je anders als je alleen bent en 'afhankelijk' bent (of gaat worden) van een groep mensen. ;)

    Ik hoop wel dat er ze snel verder gaan met een stuk of 15 man, zodat je iedereen wat beter leert kennen. Nu is elke aflevering zowat een ander persoon die in de 'spotlights' wordt gezet...
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Tim echt super, ik vond hoe hij reageerde echt stoer, iets wat velen tegenwoordig niet meer durven, rechtstreeks voor iemand op durven komen ookal weet je bij voorbaat dat je niet geliefd gaat zijn (mensendruk houdt tegenwoordig iedereen hiervan af). Als je eigen vriendin wordt afgekraakt op zo'n manier, tja, ik vond het een goede actie van Tim.

    However, eindelijk wordt het leuk, proefjes doen met elkaar :)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik vind het wel weer dope, alleen wel minder dan de vorige seizoenen. Kom op, 100 man..oke nu 50 ofzo maar toch, t blijft gigantisch veel. Zo krijg je ook beelden van mensen die je totaal niet ken..maar ik denk wel, de mensen die wel vaak in beeld komen, ook bij de laatste expeditieleden komen, zoals Bruno. Hij ownt wel trouwens. Heeft wel wat weg van Mick (2 seizoenen geleden, was ook in strijd der titanen, zoon vet seizoen was dat, allemaal oude bekenden!) Ook vorig seizoen was zo vet. Vond het wel dikke poep dat Olga toen had gewonnen..blijf er nog steeds bij:
    LENNY FTW
    LENNY! LENNY! LENNY! Hij ownde gewoon.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Laatste 2 Seizoenen waren het beste. Alleen iedereen hier thuis konden maar niet gelofen dat Olga gewonnen had. Iedereen had verwacht dat Lenny zou winnen, ook al vond ik het zwak dat hij z'n beste maat eruit stemde ( Weet niet meer wat z'n naam was. ) Die gast moest winnen inplaats van Olga.

    Ook die Strijd der titanen was vet, Bruno heeft inderdaad wel wat weg van Mick ja. Wie won daar ook alweer, die blonde jongen toch ?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jupz, Ryan. Die vriend van Lenny was Ignace of zoiets. Eigenlijk moest de ultieme finale Ignace vs Lenny zijn.. en volgens mij was dat Olga won gewoon pure reclame..|:-
     
  10. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Zit je in kamp rood dan zit je goed (H). Denk ik dan. Ik ben zelf ook wel relaxt. Niet dat opgefokte, relaxt, samenwerken enzo. Tot nu toe doet ze het goed. En het is een vrouw! :+
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik liep in Maastricht vorige week, en daar hoorde ik een vrouw tegen een andere vrouw zeggen: zo, dus jij hebt meegedaan aan expeditie robinson?? ja, maar alles is nep hoor, alleen de honger was echt!!

    ik weet niet wat ik daar van moet denken, ik kijk al zo'n 8 jaar (weet nie hoelang het bestaat)

    maar een paar jaar terug was het met die belg met zwart haar in het zorro pak die psycholoog was, en die had met een proef een tros bananen gewonnen. en toen de nacht erna waren bijna alle bananen gestolen, en niemand heeft ooit bekend. ik denk dat dat 1 van de mannetjes van de camera was om de serie wat levendiger te krijgen
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vond het echt bullshit dat de hele blauwe team er uit is. Had niemand zien aankomen denk ik. Ook fucked up voor Bruno en die leider van de blauwe team, hun waren imo. wel iemand die verder hoorde te gaan.
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond Bruno maar irritant 8)
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh het blauwe team verliest dus?! Op internet gaat de aflevering maar tot en met "het ging gelijk op" 8)

    Verschrikkelijk!

    Maar ik vind het echt tof dat er nu eindelijk een groep van 18 is overgebleven, ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat.
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Bruno was echt een egotripper, veels te grote bek, het juiste team ging er vorige week uit, zaten voor de rest alleen maar doetjes in, welliswaar een paar uitzonderingen, voor hen is t jmmr maar zo is het spel nou een maar.

    heb al zin in morgen
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei Vinni mag vrezen voor zijn plek.. Hij heeft nu al 4 stemmen gekregen en met 2 stemmen ligt hij er dus al uit.
    Lijkt me dat Vinni de proef móet winnen zo ongeveer.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Loek die bijna terug kwam :eek:
     
  18. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    gaat nog leuk worden volgende week. Snap niet dat Hans eruit is. Goede gast in mijn ogen :eek: Persoonlijk ben ik voor Willem.
     
  19. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik was voor Willem :mad:
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus vinnie heeft gewonnen? ik heb echt serieus alleen de laatste 2 minuten gemist want me broer ging weg voor 2 weken dus die moest ik ff gedag zeggen. :+ Ik vond beide kandidaten wel goed eigenlijk :)
     

Deel Deze Pagina