1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hier draait de game lekker met alles op high. De resolutie staat op 1280x1024. Bij Advanced staat ook alles op high.
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha maar op medium is heel de game afzichtelijk en ik wil niet weten hoe hij er op low uitziet 8)
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    op medium ziet hij er beter uit dan andere games op medium. :)
     
  4. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, gister Editor gespeelt, echt te vet, te mooi. Alles op Very High gezet, paar op High, loopt soepel als de tering, serieus. ZO lang gewacht, en het is nu eindelijk bijna uit

    Ik had trouwens 1650xnogwat, iedergeval iets met 16 erin :p
     
  5. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding snap ik niet.Als je Crysis speelt dan zegt Taakbeheer dat de processor tot maximaal 50 procent gaat,terwijl het spel dual-core ondersteunt.Weet iemand de oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  6. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de ktreytir uit zetten
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Very high voor Windows XP (en waarschijnlijk ook voor Vista met DX9 kaart).
     
  8. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik kan hem net aan op 800x600 spelen en dan alles op Low. Met een framerate van 20 fps denk ik... Stelt niet veel voor.
     
  9. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk ook niet dat ik hem kan spelen maar jah ben hem nu instaleren dus zullen zo zien !
     
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem nu (voor de tweede keer, de eerste keer crashte m'n PC :+) aan het downloaden. Spijtig dat het neit zo snel gaat (200KB/s)... ik kan dus nog een slordige 2 uur wachten op m'n demo :) Maar zoveel geduld heb ik wel. Ik heb nu al veel positieve én negatieve gedachtes gehoord, maar nu is het tijd om het zelf eens te ontdekken.
    Hopelijk wordt het iets :)
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren ff op medium gecheckt en het liep echt lekker _O_. Het schokte aan alle kanten maar het Crysis effect kwam wel goed over. Ik moet echt die 8800GT want dit smaakt naar meer _O_
     
  12. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dus eindelijik Crysis demo gespeeld. Beetje gemengde gevoelens bij, maar met de uiteindeljke versie zal alles nog wat beteren. Om te beginnen, de performance. Ik heb momenten die zeer soepel lopen, maar soms loopt mijn COU gebruiki (dat was de eerste keer dat ik zoiets zag) naar 100%.
    Hij raadde mij 'High' aan, dus speelde ik dat. Soms framerates van 8, dus niet zo snel dus. Met de uiteindelijke versie & nieuwe drivers (want nVidea heeft al een streepje voor daarin) zal dat best speelbaar zijn op 30FPS met een X1950 XTX. Heeft er iemand enig idee hoeveel de uiteindelijke versie beter zal zijn? Of niet?
    Ik denk wel dat ik High moet aankunnen... Hoewel de demo bij mij verre van soepel loopt.
    *Edit: schiet me net tebinnen, misschien moet ik mijn 2e scherm afzetten. Dat zal al beteren.
    En ik had ook het gevoel dat er ergens een cap op de FPS zat. Net zoals iemand van de vorige pagina, dacht ik.

    Ik ga hem halen dus. Hij geeft me wel een 'Half Life 2' gevoel, door een beetje dezelfde... Tja, hoe leg je dat uit? :)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben hem nu ook eindelijk aan het downloaden. Ik heb het internet de laatste tijd teveel nodig gehad (Online gamen) En omdat Crysis een vrij grote demo is..

    Maargoed, de beta liep goed.. maar mijn ervaring is meestal dat de Single PLayer vaak beter draait dan als ik Multiplayer speel.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wacht maar :+

    @ Eman: Op DX10 schijnt er een cap te zitten op een fps van 15.
    De demo is hopelijk niet representabel voor de uiteindelijke versie, want dan lopen ze veel potentiele klanten mis. Ik hoor verhalen van mensen met een 8800GTX waarbij de game op High nog niet helemaal soepel loopt, dit moet natuurlijk niet kunnen.

    Ook was de performance van de demo bij mij slechter dan die van de beta.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  15. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch zeker Crysis niet pre-orderen... :) Ik ga wachten tot de eerste verhalen ivm performance. Hopelijk liggen die dan beter.

    Als de beta beter was, dan moet er toch nog op een of andere manier een verbetering komen? Of zijn die bij Crytek nu zo doorgeslagen? :)
     
  16. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik wacht ook nog weken af,en kijk dan wat men gaat zeggen die Wel het uiteindelijke versie hebben gekocht.Met Assincreed,Super Mario Galaxy en Cod4 is dat gevoel niet eens zo erg :).
     
  17. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt niet lekker hier, alles op high maar zodra ik hem op medium zet spaced heel dat spel hem 8).

    Denk dat me CPU de bottlenek is...
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De demo is de bottleneck, geloof me nou maar ;)
     
  19. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig kan ik met mijn 8600 gts crysis playe \o/
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472

Deel Deze Pagina