Vandaag dus eindelijik Crysis demo gespeeld. Beetje gemengde gevoelens bij, maar met de uiteindeljke versie zal alles nog wat beteren. Om te beginnen, de performance. Ik heb momenten die zeer soepel lopen, maar soms loopt mijn COU gebruiki (dat was de eerste keer dat ik zoiets zag) naar 100%.
Hij raadde mij 'High' aan, dus speelde ik dat. Soms framerates van 8, dus niet zo snel dus. Met de uiteindelijke versie & nieuwe drivers (want nVidea heeft al een streepje voor daarin) zal dat best speelbaar zijn op 30FPS met een X1950 XTX. Heeft er iemand enig idee hoeveel de uiteindelijke versie beter zal zijn? Of niet?
Ik denk wel dat ik High moet aankunnen... Hoewel de demo bij mij verre van soepel loopt.
*Edit: schiet me net tebinnen, misschien moet ik mijn 2e scherm afzetten. Dat zal al beteren.
En ik had ook het gevoel dat er ergens een cap op de FPS zat. Net zoals iemand van de vorige pagina, dacht ik.
Ik ga hem halen dus. Hij geeft me wel een 'Half Life 2' gevoel, door een beetje dezelfde... Tja, hoe leg je dat uit?
Laatst bewerkt: 30 okt 2007