mooi
weet iemand wanneer die league eindigd? als iedereen tegen elkaar heeft gespeeld ofzo? want ik speel in een andere league met 32 teams en daar sta ik 1ste maar hij is al aardig lang bezig.
edit://
zojuist de meest onterechte overwinning ooit behaald xD
ik stond vrij snel 1-0 achter, en verder waren er amper kansen in de wedstrijd behalve 1 kopbal op de lat van hem, hij heeft enorm veldoverwicht en ik kom niet aan bot.
in de 90ste minuut ontvangt hij debal op de middenlijn en staat er 1 minuut speeltijd, hij had de bal dus ik dacht. sjit ik krijg geen kans meer (niet dat ik kansen had in die wedstrijd) en hij verloor bij mijn 16 de bal en ik schakel om, en via een dieptepass kom ik met rooney 1 op 1 en maakt ie af.
verlenging, hetzelfde spelbeeld als ervoor, ik loop achter de feiten aan en kan slechts half uitverdedigen. in de 110de minuut scoort hij met een fraaie lob de 2-1. ik kom wederom niet aan bot en in de 120ste minuut geef ik een voorzet achter Tevez, maar op 1 op andere manier neemt ie am op de buik aan en schiet ie em er in. dus 2-2 en de penalty's heb ik gewonnen (dat is de 4de penalty reeks op rij die ik win)
daarna kreeg ik een voice message van hem:
''You are the biggest n00b I've ever seen!! you focking asshole that was the biggest bullcrap ever. I hoop shit comes out youre mouth and over your ass I focking hate you you focking burn in hell!!! focking moron.''
persoonlijk fifa hoogtepunt:b:
zullen wij ff een playermatch doen soccerfanboy?
Laatst bewerkt: 31 okt 2007