1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bij fifa kan de computer wel makkelijker spelen als jezelf volgens mij. Zo'n gevoel heb ik. Wanneer kan je 5 tegen 5 online, want nu loopt ie een beetje stof te happen :)
     
  2. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het nou aan mij of zijn die uitdagingen echt onmogelijk? ik heb er nu iets van 4 gehaald en begin het al onmogelijk te vinden.
    Hoe kan je nou 90% balbezit halen? zelfs als je continue rondspeelt dan nog blijf ik steeds steken ergens rond de 80. en dat is nog op amateur laat staan de rest hoe moeilijk die zijn.
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    CPU cheat wel ja. Weet altijd precies wat je gaat doen als je op de knop hebt gedrukt ontwijkt hij al de tackle, nog voordat de tackle echt is ingezet. Dat soort dingen zijn irritant. Net als de tackles van de CPU zelf. Is het eigenlijk mogelijk die nog te ontwijken nadat ie ingezet is? Heb het gevoel van niet.

    Crosses van CPU zijn ook irritant en soms niet te verdedigen.

    Maar goed, ik blijf dit spel geweldig vinden en spelen. Dit zijn alleen de grootste minpunten.
     
  4. besse357

    besse357 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers verkopen om de lonen te drukken.
     
  5. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gevoel heb ik ook steeds als ik met 1-0 voor stond en de laatste paar minuten gingen in begonnen ze super te spelen krijg je de bal amper afgepakt en maken ze de 1-1. Maar ja toch 1ste kunnen worden in de serie B met brescia op pro
     
  6. Soccerfanboy

    Soccerfanboy Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de twee verloren potjes tegen Viktortje007 gaat het onmin goed!\o/
    Ik heb nu 10x achter elkaar gewonnen, van de 10 potjes!*)
    Ik sta nu 583 plaats van de wekelijks charts:b:
    In mijn 9e potje stond ik 2-0 achter om uiteindelijk de volle buit na 90 min mee te nemen> 2-3.
    En ik maakte één mooie goal, de verdediging van Man Utd liep naar voren Klose kwam vrij te staan en maakte de strakke voorzet van Ribery, met een omhaal onberispelijk af!\o/
    Geweldig voetbalspel!:b:
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    mooi:D

    weet iemand wanneer die league eindigd? als iedereen tegen elkaar heeft gespeeld ofzo? want ik speel in een andere league met 32 teams en daar sta ik 1ste maar hij is al aardig lang bezig.

    edit://

    zojuist de meest onterechte overwinning ooit behaald xD
    ik stond vrij snel 1-0 achter, en verder waren er amper kansen in de wedstrijd behalve 1 kopbal op de lat van hem, hij heeft enorm veldoverwicht en ik kom niet aan bot.
    in de 90ste minuut ontvangt hij debal op de middenlijn en staat er 1 minuut speeltijd, hij had de bal dus ik dacht. sjit ik krijg geen kans meer (niet dat ik kansen had in die wedstrijd) en hij verloor bij mijn 16 de bal en ik schakel om, en via een dieptepass kom ik met rooney 1 op 1 en maakt ie af.
    verlenging, hetzelfde spelbeeld als ervoor, ik loop achter de feiten aan en kan slechts half uitverdedigen. in de 110de minuut scoort hij met een fraaie lob de 2-1. ik kom wederom niet aan bot en in de 120ste minuut geef ik een voorzet achter Tevez, maar op 1 op andere manier neemt ie am op de buik aan en schiet ie em er in. dus 2-2:D en de penalty's heb ik gewonnen (dat is de 4de penalty reeks op rij die ik win:p)

    daarna kreeg ik een voice message van hem:
    ''You are the biggest n00b I've ever seen!! you focking asshole that was the biggest bullcrap ever. I hoop shit comes out youre mouth and over your ass I focking hate you you focking burn in hell!!! focking moron.''

    persoonlijk fifa hoogtepunt:b:


    zullen wij ff een playermatch doen soccerfanboy?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    At last! Eindelijk fifa binnegekregen na bijna een maand geleden besteld te hebben bij play.com

    Alleen heb ik een probleem(pje): Als ik online ga vraagt ie steeds om ene squad update ofzo, en dan druk ik op accept en is ie klaar en komt er een tekst dat er geen games zijn ofzo, en gaat ie terug naar het menu8)
    En dan moet ik eeer die update downloaden. Ja ik heb ronaldinho gewoon in de arena.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gebeurt het steeds de eerste x dat je nadat je een spel opstart of na elk potje??
    ik had ook zoiets maar toen had ik idd een andere arena speler;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    @Viktortje, wow zei die dat allemaal per message? Ik dacht dat je geen scheldwoorden in een message kon verwerken..
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    het was een voice message;)

    wat wel ironisch is is dat ik in mijn quote wou neerzetten I've got Tourette syndrom (southpark aflevering) maar het was te lang en toen deed ik Tourette en stond er dat er geen scheldwoorden toegestaan zijn8) dus heb ik i've got Tourettee:p


    er staat trouwens een nederlander op nummer 1 in de fifaranglijst. en hij heet ajaxfan:p

    bij mij liep net een tegenstander al na 2minuten weg:p ik scoorde meteen en hij voelde zich kansloos xD

    het potje erop na 11 minute 3-0 voor xD
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  12. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze zijn heel moeilijk maar die van jou valt nog wel mee met 90% balbezit dan moet je gewoon ff binne 10min scoren en dan de heletijd de bal achterin rondtikken. bij de 7de word het pas echt onmogelijk ik word er helemaal gek van ik moet met een verdediger en een middevelder allebei 3x scoren en op professional
     
  13. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    FIWC Stadion
    Millennium Stadium
    Wembley
    Olympiastadion
    Estadio Azteca
    Manzares Stadion

    weet iemand welke clubs in deze stadions speelt?
     
  14. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Wembley is het nieuwe stadion van Ado.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    owh ik dacht dat het trainingsveld van Kozakken boys was:confused:
     
  16. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je grappig doen ofzo:confused:
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ff sirieus op jouw vraag integaan

    Millenium Stadium-Er wordt door wales rugby en voetbal gespeeld maar geen vaste club.
    Wembley-Engels nationale elftal, ook geen vaste club.
    Olympiastadion-Hertha BSC en rugby elftal Berlin Thunder
    Estadio Azteca-Club América uit mexico (in dit stadion scoorde Maradona met de hand van god
    Manzares Stadion-Is van Atletico madrid, we kennen het als Estadio Vicente Calderón, maar het licht aan de oevers van de Manzanares, Vandaar Manzares Stadion

    FIWC Stadion, i don't know:confused:
    Maar je kunt dit alles makkelijk intypen bij google, dan verwijst hij naar wikipedia, of ga naar de stadium guide;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  18. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man. het is voor een achievement dat je in alle stadions moet spelen dus vandaar wilde ik het ff weten
     
  19. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    In elke stadion spelen ? never gezien maar is dat een secret archievement ?
     
  20. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha tayfun ja

    ben je online xbox?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina