de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen kijken bij een scooter en moet ik het kenteken dus eventueel over laten schrijven.
    Mijn vraag is: wat zijn hiervoor de benodigdheden?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dooohooope! Ik zie de foto's wel komen :thumbs:
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Identificatie, geld en natuurlijk de benodigde papieren van de scooter (Deel 1a + b en deel 2).
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet t geboorteuittreksel niet (als je geen rijbewijs hebt).
     
  5. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt! Moet morgen dan maar eens zo'n uitreksel uit het bevolkingsregister ophalen:)
    Ik zal hier morgen wel wat fototjes posten ALS ik de scooter koop.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die heb je inderdaad nodig als je nog een certificaat hebt. Als je het nieuwe, prachtige rijbewijs AM hebt dan voldoet deze.
     
  7. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet de scooter gekocht!
    Ik zal zometeen even een aantal fototjes posten!:)
    Ben er natuurlijk erg blij mee!
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Hmm niet verkeerd, zal een stuk vlotter zijn dan mijn M620. Maareh, december, neem niet aan dat je er mee door het zout gaat knallen? :D
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vind termignoni qua afwerking heeeeeeeeelemaal kudt met inderdaad "dt".

    lasnaden slecht,popnagels die er bijna uitvallen etc etc.
    voor hetzelfde geld koop je akrapovic wat zo waanzinnig knap gemaakt is en wat hetzelfde (en wellicht zelfs meer) aan vermogenswinst geeft.
    wat het geluid aangaat....tja het klinkt allebei heel mooi maar dat blijft altijd persoonlijk.

    brrrrr....nog een week of 6 :+
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol zout neeeee!!!!

    ik ben helemaal geen slecht weer rijder joh.......krijg ik onderweg een bui regen op de kanis dan heb ik pech gehad,maar weet ik zeker dat het gaat zeiken van de regen dan komt de motor niet eens op straat.....:lol:......wat een mietje he :x


    heb de eerste vermogensgrafieken gezien van een s4r testastretta die tevens ook getuned was net zoals de mijne gedaan gaat worden.....goeie god\o/.

    148 pk aan de band (das 160 op de krukas) en 118nM koppel ook op de worst.
    dit wordt zo een ongeloofelijk lomp snel en sterk ragkanon.
    160 pk in een monster die dan uiteindelijk nog maar 170 kilo weegt (das bijna 60 kilo minder dan mijn huidige honda) is bloody waanzin.........maar lachen dat het wordt 8)





    wheely's gegarandeerd van almere tot kopenhagen :thumbs:
     
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    tering da zijn 2 vette duc's
     
  12. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er eigenlijk als je 15 bent en je wordt gepakt op een snorbrommer? Wordt hij dan afgepakt? Hij staat wel op kenteken en is verzekerd maar op me moeders naam.
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    je rijd dus onverzekerd rond..

    ze halen je van de fiets af, en zagen hem ter plekke in stukke :8

    nee je moet een boete betalen en je moeder bellen om de snorfiets op te komen halen
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Je rijdt dan onverzekerd hetgeen vrij dom is. Als je schade veroorzaakt moet dat dus zelf betalen.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt er echt dikke boettes voor maar omdat je nog een snotneus bent krijg je kinderkorting (halvering boette).
     
  16. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik snap het:p Ik wacht nog wel ff:p 8 november ben ik jarig en de 14e ga ik voor me certificaat
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie motor beuk :thumbs: Alleen minder gunstig jaargetijde om hem geleverd te krijgen als je geen regenrijder bent.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met een Duc moet je ook niet in de regen rijden, daar heb je rijstracers voor :+

    Vandaag trouwens (in de regen) voor het eerst op de nieuwe Aprilia Shiver gereden. Echt een stuk groter dan ik had verwacht! afwerking ook zeer netjes. Goede zit en ondanks de regen toch lekker kunnen rijden. _O_
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    btw gaat volgend jaar van 19 naar 20%

    op dit bedrag voor een splinternieuwe motor met alle accesoires erbij vind ik het wel prima om hem net ff voor 2008 op naam te zetten...........koelerebelastingsdienst.




    enne regen op de motor........daar smelt ik van :+

    zal er idd heel erg weinig mee rijden de komende periode.
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    verleden week is de motor helemaal klaar gemaakt en tot leven gebracht.....

    leuk om te zien dat zo'n ding voor het eerst adem gaat halen en werkelijk tot leven komt.....en boy o boy wat een leven zit erin hahaha.

    de 1ste 22 km's zitten er nu al op via de vermogensbank om de brommert een beetje goed af te stellen en jezus karistoes wat een geluid :+

    op dit moment doet de duc met het akrapovic evo systeem en standaard luchtfilters 130 pk op de band met 105 nM koppel.
    dat zijn er toch 145 pk's op de krukas :).

    als de motor is ingereden worden de luchtfilters vervangen door K&N race filters,gaat de ecu eruit en komt er een rapid bike unit in (chiptuning).

    een km of tig verder bij de 1ste beurt gaan de cyllinderkoppen eraf en worden deze geflowed.....eindresultaat= 150 pk op de band (169 pk aan de kruk) bij 167 kilo aan motor.

    das meer dan 1 op 1 lol op een naked bike......kom maar op met die suzuki b king hahaha.

    foto's volgens zodra mijn ftp site weer werkt...ben overgestapt naar een ander provider dus moet hier het een en ander veranderen...de neuk van beuk :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina