Ja hierbij wat aanvullende informatie. Ik heb nog wat tips doorgelezen in deze thread en ben nu iets verder gekomen. Alleen werkt het nog niet helemaal.
Ik heb in ieder geval de UPnP aangezet in de router zoals ik las in 1 van de brichten. Toen zag de computer ineens de extender. Dus ik via Windows Media Center de boel instellen. Hij zag de extender staan alleen bij het instellen van de extender ging die niet verder en gaf een foutmelding. Daarna lukte het niet meer met de Xbox om verbinding met de pc te maken, ten minste niet meer via de Windows Media Center. Tot mijn verbazing kan ik wel video afspelen van de computer via Xbox (gisteren tenminste, vandaag lukt dat al niet meer). De Xbox zag dus gisteren wel de bestanden die in de openbare map staan. Dus er is wel een verbinding tussen de computer en de Xbox. Ik heb al geprobeerd om het met een uitgeschakelde firewall (Windows Firewall) te doen en de virusscanner uit. Ik heb in de router nog wat dingen geprobeerd te wijzigen. Het is me daarna nog 1 keer gelukt om de computer de extender te laten zien, alleen de Xbox kon geen verbiding maken. Ik heb trouwens een Linksys Cable/DSL router (BEFSR41, met 4-port Switch) en ik heb Windows Vista home premium als besturingssysteem. Ik hoop dat je mij kunt helpen. Als je nog meer informatie wenst dan moet je het maar laten weten.
Edit:
Nog wat aanvullende informatie. Ik las net op een forum van Xbox.com een tip om in de router Filter Multicast op enabled te zetten. Dit heb ik gedaan en ik kan nu wel weer via de Xbox de bestanden uit de openbare mappen bekijken. Het netwerk zit de Xbox ook. Alleen lukt het nog niet om met Windows Media center verbinding te krijgen met de computer.
Laatst bewerkt: 30 okt 2007