1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ìk heb film even via WMP11 afgespeeld en daar doet hij het gewoon perfect. Dus ik vind het vaag.

    En ja, me laptop is vrij snel (alleen erg slechte videokaart). Ik werk wireless met me laptop maar met xbox niet.

    Anyway via WMP11 werkt hij gewoon perfect, dus kijk ik me films daar wel vanaf.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dan komt het doordat je laptop de data eerst wireless naar de router moet sturen, en de router daarna via draad naar de 360. (eigenlijk hetzelfde als wireless van laptop naar 360, qua snelheid)

    Dat wireless gedeelte is gewoon te traag helaas.
     
  3. cgok

    cgok Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in plaats van streamen ook de film op de interne harde schijf plaatsen?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  5. cgok

    cgok Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik dus een externe harde schijf plaats en formateer het met macdrive, kan ik dan via mijn laptop wel de film op de externe harddisk zetten(heb vista) herkend ie hem wel?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, maar dan alleen mpeg en wmv formaat
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je wat meer info geven?
     
  8. Woutjenl

    Woutjenl Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hierbij wat aanvullende informatie. Ik heb nog wat tips doorgelezen in deze thread en ben nu iets verder gekomen. Alleen werkt het nog niet helemaal.

    Ik heb in ieder geval de UPnP aangezet in de router zoals ik las in 1 van de brichten. Toen zag de computer ineens de extender. Dus ik via Windows Media Center de boel instellen. Hij zag de extender staan alleen bij het instellen van de extender ging die niet verder en gaf een foutmelding. Daarna lukte het niet meer met de Xbox om verbinding met de pc te maken, ten minste niet meer via de Windows Media Center. Tot mijn verbazing kan ik wel video afspelen van de computer via Xbox (gisteren tenminste, vandaag lukt dat al niet meer). De Xbox zag dus gisteren wel de bestanden die in de openbare map staan. Dus er is wel een verbinding tussen de computer en de Xbox. Ik heb al geprobeerd om het met een uitgeschakelde firewall (Windows Firewall) te doen en de virusscanner uit. Ik heb in de router nog wat dingen geprobeerd te wijzigen. Het is me daarna nog 1 keer gelukt om de computer de extender te laten zien, alleen de Xbox kon geen verbiding maken. Ik heb trouwens een Linksys Cable/DSL router (BEFSR41, met 4-port Switch) en ik heb Windows Vista home premium als besturingssysteem. Ik hoop dat je mij kunt helpen. Als je nog meer informatie wenst dan moet je het maar laten weten.

    Edit:

    Nog wat aanvullende informatie. Ik las net op een forum van Xbox.com een tip om in de router Filter Multicast op enabled te zetten. Dit heb ik gedaan en ik kan nu wel weer via de Xbox de bestanden uit de openbare mappen bekijken. Het netwerk zit de Xbox ook. Alleen lukt het nog niet om met Windows Media center verbinding te krijgen met de computer.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je wel windows media center xp? welke foutmelding?
     
  10. Woutjenl

    Woutjenl Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Media Center die bij Windows Vista zat. Ik weet niet of dat Xp is. De foutmelding weet ik niet meer. Ik kan die niet meer reproduceren.
     
  11. joostburg

    joostburg Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb een probleem ik heb kan al mijn wmvhd gewoon streamen via mijn xbox360 naar mijn tv nu heb ik een .wmv bestand en die kan ik niet streamen hij ziet ze wel maar zegt dat hij niet ondersteunt word
     
  12. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    corrupt .wmv bestand? speelt deze wel op pc?
     
  13. Woutjenl

    Woutjenl Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hierbij even melden dat mijn probleem is opgelost. Ik heb Windows Vista opnieuw geinstaleerd en nu doet Windows Media Center het wel. Je bent er wel even zoet mee maar het werkt nu in ieder geval.
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook even een vraag.
    Ik heb geprobeerd MP4 aan de praat te krijgen op mijn Xbox360, maar niets mag baten.
    Tevens hoor ik op mijn computer slechts het geluid van de film, en zie ik geen beeld erbij.

    Wat ik me nu af vraag:
    Is het mogelijk om MP4 op mijn Xbox360 af te spelen, en zo ja... hoe?

    Het is geen connectie probleem, want andere bestanden kan ik wel gewoon afspelen via mijn Xbox360.

    Alvast bedankt :thumbs:
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MP4 kan niet.
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op verschillende sites dat het mogelijk zou moeten zijn.
    Maar inderdaad, voor zover ik ben gekomen kan het inderdaad niet.
    Wel handig van MS dat ze die Xbox 360 ook 3 codecs laten ondersteunen.
    De meest gebruikte codecs zijn ze ineens vergeten.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je denkt toch niet dat Microsoft de mensen Divx laat streamen. Divx is een illegale vorm van films distribueren. Dan zouden ze dus meehelpen aan het illegaal verspreiden van films. Dit gaan ze echt niet doen!

    De enige manier is om Tversity te installeren.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MP4 kan wel .. je moet dan wel een plugin voor je xbox 360 downloaden .. als het goed is wordt je hier voor geprompt
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Krijg je die prompt pas wanneer je MP4 wil streamen dan?
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets gezien. Heb je enig idee wat de plugin is, of hoe ik die prompt voor elkaar krijg?
    Wat ik ook apart vind is dat je alleen de muziek hoort bij een film op mijn computer.
    Als ik 'em aan de praat krijg op mijn X360 is dat natuurlijk geen probleem.
     

Deel Deze Pagina