30 Days of Night

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ShadoW_2k, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    30 Days of Night

Het geïsoleerde stadje Barrow, Alaska, wordt iedere winter 30 dagen lang in volledige duisternis gehuld. Veel inwoners zoeken in die periode hun heil elders. Deze winter vestigt een mysterieuze groep vreemdelingen, vampieren, zich in het stadje. Ze bereiden zich voor om zich gedurende de ononderbroken nacht-van-30-dagen tegoed te doen aan de overgebleven inwoners. De sheriff (Josh Hartnett), zijn vrouw Stella (Melissa George) en een steeds krimpende groep inwoners zullen alles uit de kast moeten halen om te overleven tot het weer licht wordt.

Movie Site : http://www.sonypictures.com/movies/30daysofnight/ ( Hier vind je ook Trailers )

Trailer : http://nl.youtube.com/watch?v=EGYFSFLyPrk

Screens :

Ben zelf gister naar de film geweest en moet zeggen het is best een goeie Horror Film !
    Ik wou deze film eigelijk helemaal niet zien had er nog niks van gehoord of gezien maar me vriendin zei dat het een goeie film was dus ik dacht dan toch maar eens gaan kijken !
    De film heeft geen super verhaal of zo en het einde zal ik ook niet vertellen maar de STORY van deze film is niet echt SUPER of zo maar damn wat ben ik toch een paar keer flink geschroken tijdens deze film !
    De hele zaal schrok zich echt paar keer kapot haha was echt wel lachen ..
    Dus als je nog eens een goeie horror wilt zien met je vriendin of vrienden dan raad je deze zeker weten aan !

( voor de mensen die de film gezien hebben wat vonden jullie ervan )

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet gezien, die screens zien er veelbelovend uit :9

Over films kun je trouwens alles in dit topic bespreken, daar zullen ook wel meer mensen zijn die hem gezien hebben;)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat Biba zegt, anders worden er teveel threads aangemaakt :)

-slotje-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina