Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even die review gezien... Waren best wel wat negatieve dingen in. Ma'ja goed krities bekeken. Ik weet niet ik heb denk ik toch liever mass effect kwa gameplay uurtjes. (12 uur gameplay of 30 uur of meer)
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat moet je kiezen.ik vind rpg in de ruimte niks voor mij
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben blij dat ze eerlijk zijn geweest, en veel minpunten hebben opgenoemd. Ik ga de game zeker halen. Ik vind het alleen wel jammer, dat je in Low Profile zo onzichtbaar bent. Je bent in Low profile, killt een guard, en naast hem staat een guard die het ziet, en hij gaat alleen maar bij het lichaam kijken, waarna je hem ook killt.. zonde :'-(

    Maargoed, voor de rest wordt deze game top!
     
  4. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de game zeker weten halen. Wel voor de PS3 dat wel maar de game lijkt mij echt erg gaaf. De review was goed kritisch maar dan ben je ook voorbereid op dat er mindere stukken in zitten.

    De verhaallijn lijkt me echt geweldig, net als het hele spelen in de stad echt gaaf lijkt het me. :p
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. De review was een goede oog-opener (eye-opener :9) en laat idd zien dat het "perfecte spel" toch niet zo perfect is, maar wel extreem goed. :)

    Ik ga hem nog steeds halen, met enorme plezier. Ik heb er zin in!
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mmm, de game is dus niet zo open als gezegd en is dus eigenlijk straight forward en op den duur dus herhalend. Dat vind ik wel jammer. De combat is echt idioot, 6 man om je heen en één voor één vallen ze je aan.
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.240
    Wat was het cijfer? Bij mij liep ie op het einde vast :mad:
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    9,1 had assassin's creed ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga hem nog steeds halen, maar ik vond de minpunten toch best pijnlijk......vooral high en low profile en het worden aangevallen door meerdere tegelijk was echt slecht uitgewerkt.

    mbt profile: Dat werkte bij hitman toch perfect? Als je gesnapt werd kon je echt niet meer zo maar 'onzichtbaar' worden en dat was nog wel op de xbox1.
     
  10. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    mass effect + assa creed kan toch ook? ;D
    Het is alsnog goed als het minpunten heeft en dan nog een 9,1 haalt
     
  11. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Hoevaak ik dit al niet heb gezegd..je wil niet dat het leuk blijft?

    Leuk hoor als ze met z'n 6en naar je toespringen met hun zwaard naar je gezicht :')
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee maar dat 2 man hem aanvallenden tegelijk zou wel kunne...

    Maar dat met blend-in is eigenlijk wel een hele slechte fout >_>. (dat de makers dit nooit is opgevallen...)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Welke negatieve zaken? Ik kan de review hier niet bekijken...
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm.

    - Blend-in optie maakt je gewoon onzichtbaar (stel je killt een gaurd staat iemand naast en je doet blend-in vind hij je niet -_-)
    - De gevechten er staan wel stuk of 5 man om je heen en ze vallen je maar 1 per persoon per keer aan
    - Wat clipping problemen

    Zal wel meer zijn maar kom er zo niet op.
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en er is niet superveel freeroaming. Alleen het gedeelte tussen de steden door, en dat is ook best straightforward.
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ach, we kunnen ook even naar alle positieve punten kijken die opgenoemd zijn natuurlijk. \o/ Het belangrijkste voor mij is dat de game een leuke ervaring geeft en daar faalt hij na het zien van deze review volgens mij niet in.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkel spel is perfect. We hadden dit kunnen verwachten...

    Daarentegen valt deze game naar mijn mening wel onder het rijtje 'next-gen gaming experience'. Of zit ik er nu helemaal naast?
     
  18. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de review echt niet zo negatief. Tuurlijk zijn er een paar zaken minder sterk uitgewerkt, maar je krijgt wel een totaal nieuwe spelervaring ervoor terug zoals ik heb begrepen.
    En een 9.1 is echt een belachelijk hoog cijfer. De laatste tijd worden we platgegooid met 10en en het lijkt wel of dat de nieuwe norm is geworden.
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit net die review te kijken , maar ik heb hem uitgezet... ik zie teveel beelden die ik gewoon zelf voor het eerst wil zien .. ik wil me laten verrassen !
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de combat: het is niet realistisch als ze met zn allen tegelijk aanvallen. Ik heb heel lang taekwondo getrained en daarbij ook heel vaak 2 tegen 1 of 3 tegen 1 gesparred. Daar was het al om de beurt aanvallen omdat je anders elkaar in de weg loopt, altijd! Zelfs als de 1 aanvaller voor de target en 1 aanvaller achter de target staat, want als je target dan op het moment van aanvallen opzij stapt heb je een probleem ofc.

    Met steekwapens zou het risico alleen maar groter worden, en dan is er ook nog zoiets als angst, assassins zijn angstaanjagend voor de meeste standaard guards (zo zie ik het het althans). Dus als je net een aantal maten dood hebt zien gaan ben je niet al te huiverig zelf de volgende te zijn.

    Wat betreft het blenden, tja dat is gewoon een foutje. Live with it or dont. Voor mij zal het de lol zeker niet verpesten, want de charmes voor mij (mooie combat, alles te beklimmen, geweldige sfeer, SUPER animaties) zijn prachtig uitgewerkt.

    Toch is een review als die van GT nodig om de hype in te dammen, die werd namelijk wat al te groot. Nog even en mensen hadden beweerd dat AC spelen ziektes geneest en voor wereldvrede kan zorgen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina