Over de combat: het is niet realistisch als ze met zn allen tegelijk aanvallen. Ik heb heel lang taekwondo getrained en daarbij ook heel vaak 2 tegen 1 of 3 tegen 1 gesparred. Daar was het al om de beurt aanvallen omdat je anders elkaar in de weg loopt, altijd! Zelfs als de 1 aanvaller voor de target en 1 aanvaller achter de target staat, want als je target dan op het moment van aanvallen opzij stapt heb je een probleem ofc.
Met steekwapens zou het risico alleen maar groter worden, en dan is er ook nog zoiets als angst, assassins zijn angstaanjagend voor de meeste standaard guards (zo zie ik het het althans). Dus als je net een aantal maten dood hebt zien gaan ben je niet al te huiverig zelf de volgende te zijn.
Wat betreft het blenden, tja dat is gewoon een foutje. Live with it or dont. Voor mij zal het de lol zeker niet verpesten, want de charmes voor mij (mooie combat, alles te beklimmen, geweldige sfeer, SUPER animaties) zijn prachtig uitgewerkt.
Toch is een review als die van GT nodig om de hype in te dammen, die werd namelijk wat al te groot. Nog even en mensen hadden beweerd dat AC spelen ziektes geneest en voor wereldvrede kan zorgen.
Laatst bewerkt: 13 nov 2007