1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Komt vandaag niet aflevering 8 uit in Amerika? Ben benieuwd wanneer hij hier te zijn is. Blijft een prachtserie, wat een sterke rollen ook echt :).
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ep 8 gezien, echt een hele mooie aflevering. Heel veel actie en grote gebeurtenissen voor het verhaal. Snel kijken allemaal!
     
  3. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Pracht aflevering (8 ) idd! Echt spannend. deze mag je niet missen, zeker niet als je het verhaal wil blijven snappen.

    Vraag me af welke gevangenis M. Scofield nu dan in geplaatst word.
     
  4. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat er nu pas volgend jaar weer nieuwe afleveringen komen?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Januari weer volgens Fox.
     
  6. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Oo wat balen, ik wil echt weten waar scofield heen gaat enzo. Flinke cliffhanger..
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind 't allemaal veel te veel op seizoen 1 lijken eigenlijk.
    Niet dat ik stop met kijken ofzo, maar toch...
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet aflevering 6, 7 & 8 nog kijken maar met de break tot midden januari moet dat wel lukken ;)
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde van 8 wel een beetje nep, iedereen wordt zonder berouw afgeknald in die gevangenis, maar scofield wordt overgeplaatst omdat hij lastig is :emo:
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Scofield is Amerikaans staatsburger, die kan je als gevangenis bewaker in panama niet zomaar afknallen.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kan hem wel gewoon dood laten rotten in zo'n sicke gevangenis? Een beetje onzin. En waarom wordt Whisper er niet ook uitgehaald? Die zorgde toch ook voor de problemen?
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ze kenden Scofield z'n verleden natuurlijk, die uitbraak uit Fox River. Als er dan 2 pogingen tot zijn, dan is 1+1 2. Daarnaast zagen ze niet echt wie er bij die uitbraken betrokken waren. Tijdens die shit met die helicopters riep er ook zo'n gast dat hij wel 2 mensen op het dak zag, maar dat hij ze niet kon identificeren.
     
  13. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    en op t laatst wisselde ze shirtjes om 'niet herkend' te worden. En idd zoals hierboven. Ze weten niet wie wilde uitbreken maar hadden een vermoeden en Scofield zorgt dus voor de onrust ;) . Vind laatste 3 afleveringen wel weer O K . :eek: Was daarvoor beetje kut.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij wisselde Scofield een grijs shirtje voor een... Juist! Nog een grijs shirtje!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ben er klaar voor, ga nu de 4 laatste episodes kijken 8)
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    gevangenis is nog steeds gevangenis, iets wat elk land heeft. deze is alleen een stuk erger.

    als ze hem zouden vermoorden gaan ze echt over de scheef.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mwah volgens mij was dat shirtje bij het wisselen inderdaad grijs, maar toen hij buiten kwam was het ineens een vage kleur blauw. Tenminste, dat dacht ik toen ook zo snel te zien. Kan zijn dan ik het fout heb, hoor. Episode alweer gewist, dus kan niet ff snel kijken.
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht ook al, wtf waarom doet hij een ander grijs shirtje aan. Maar het was inderdaad een soort licht lila truitje ofzoiets.

    Ik vind trouwens het bijverhaal over Mahone echt steeds leuker worden, die acteur komt ook zo sterk over... Heb echt al weer zin in de volgende ep :)
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zo'n lange break :mad:
     
  20. Randleman

    Randleman Takin' Yah On A Trip

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Met seizoen 1 en 2 was er in de winter ook zo'n lange break ;)
    Ik denk zelf dat dit is om de kijkers niet alles in 1 x achter elkaar te laten zien.. zodat je meer spanning creëert zodat ze 14jan weer gaan kijken :p
     

Deel Deze Pagina