1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jij bent ook gestoord he 8) haha :cool:
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Oh kan niet wachten op die foto's beuk :D

    Heb trouwens paar weekjes geleden voor het eerst (onbedoeld) een wheelie gemaakt :cool:
    Schrok me rot, k trok ff lekker hard op (indruk maken op degene achterop) en daar ging ineens het voorwiel.. k werd er wel ff warm en koud van
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je nog steets een oude gilera DNA kan leasen? :)
    Nieuwe zijn lelijk!
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Leasen?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag AVB op >35kW gehaald! In 1 keer *)

    Nu aan het werk voor het AVD'tje....
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo gefeliciteerd! \o/

    Valt allemaal wel mee he? Het is voorbij voordat je het weet...:+

    Maare 35 kw :confused:Het is toch 25 kw?
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook begonnen met lessen... althans komende dinsdag

    afgelopen zaterdag proefles met een hele groep rondjes rijden op de parkeerplaats

    was maar 1 uur, van tevoren vragen rondje enz..
    vervelende dikke man die stomme dingen ging vragen :lol:
    terwijl ik gewoon ff wilde rijden

    anyway, ik zit even met een vraagje;
    hoe doen jullie dat met kleding?
    ik wil namelijk als eerste motor een goedkope gse500 suzuki of een cb500 honda rond de 1000-1500 euro, beetje wennen en vallen enzo :cool:
    en daarna pas verder kijken, in de richting van een supersport denk ik.

    moet de kleding echt bij een bepaalde motor? dus elke keer andere motor andere kleding? of....
    vooral zo'n leren overal lijkt me totaal niet praktisch en haalt echt de plezier weg om naar je werk te rijden met zo'n ding... dan zou meteen supersport afvallen wat me echt ontzettend jammer lijkt.

    btw, sommige kleding is ECHT afschuwlijk.
    sorry hoor maar hoe verzin je het af en toe....
    gister zag ik van die 80's look met paarse strepen door je kleding, haloooow hahaha dat kan toch echt niet meer
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Hey Bas, heel erg vet om te lezen allemaal. Begrijp dat Toine er aardig wat uurtjes in gaat steken :cool: Hier ook nog een paar kleine updates.

    2 Weken terug rijbewijs zelf opgehaald. Vorige week gaan kijken voor een broek en laarzen, teruggekomen met een 2 delig Alpine Stars Vector pak ( Zwart, wat zilver en ienieminiebeetje rood) + SMX R Boots Black. Betekent op de helm na, complete hoogwaardige AS outfit, ziet dr erg vetjes uit.

    Gisteren heeft een vriend '96 model Aprillia RS250 model gekocht. Ziet er top uit, pas 16.000 km gelopen en goed onderhouden. Gelijk viel reuze mee ivm filmpjes op internet, en ook groter dan je denkt. Als ie verzekerd is ga ik dr eens op rijden.

    Zelf verwacht ik nog steeds rond januari of februari (mooi verjaardagscadeau) een bike te halen. ZXR400 is nog steeds grote kanshebber, maar ben nu ik de RS heb gezien ook wel gecharmeerd door die motor.

    @Aleko: >35 km is zwaar rijbewijs. Zijn de regels dat er wordt gereden op een motor met minimaal 35 kw.

    @Lars: Je kan ook voor een neutraal pak gaan, veel zwart of grijs. Die kleuren zijn bijna overal mee te combineren. Later als je een motor nieuw hebt gekocht en verwacht lang mee te doen kan je switchen met je kleding. Zelf heb ik nu een compleet leren outfit met de nodige bescherming en schuimlagen. Ook op mn handschoenen zitten verharde punten tegen vallen en dingen die op de handschoen vallen. Bescherming gaat boven alles. Het aantrekken van het geheel gaat sneller dan je denkt. Het is even wennen natuurlijk en het pak gaat zich ook uitrekken naar jouw lichaamsvormen, maar op den duur heb je nog niet eens 5 minuten nodig om alles aan te doen of uit te trekken. Gewone kleren moet je maar in een rugzak meenemen naar je werk, misschien kan je je broek aanlaten, deze duurt het langst om aan te trekken.

    Bij eventuele intresse ben ik wel bereid piccie te maken van outfit, ziet er geil uit :+

    Mvg,

    Sjoerd
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    weer 2 vragen;

    [​IMG]

    deze foto zag ik uit een andere post van iemand, wat voor motor is dit? want deze vind ik er goed uit zien en lijkt (sorry voor de bezitter) me niet zo een prijzige motor, alleen zie ik wel fireblade staan, daar zijn geen vriendelijke verhalen over op internet :)

    mijn andere vraag, waarvoor dient die standaard daaronder? kan me er namelijk niets bij voorstellen

    sorry voor mijn misschien irritante vragen, maar ik ben nog echt een leek op motor gebied, en heb geen vrienden met een motor

    voor geile pics ben ik altijd in :)

    maar ik draag binnekort een combat broek onder mijn werk kleding (werk met hond)
    dan gaat toch nooit onder een lederen broek of zo'n overal?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, het was idd zo voorbij. Maar het was nog wel even stressen :)

    Ik had nog twee uurtjes les van te voren, en die gingen echt zomaar opeens heel erg slecht. Er was ook een nieuwe instructeur bij van de rijschool. Die vertelde mij achteraf dat hij na die lessen echt niet had gedacht dat ik het zou halen :9 Maar goed, mijn eigen instructeur wist natuurlijk dat ik het wel kon, aangezien alles echt goed ging in de voorgaande lessen.

    Ik ben iig wel blij dat ik hem heb :)

    O-)

    Als ik goed kan lezen is het een oude Honda Fireblade :)

    Het ding is een standaard. Kan he gewoon je motor inzetten zodat het achterwiel los is van de grond. Makkelijk voor sleutelen e.d., maar ook gewoon voor stevig wegzetten. Het lijkt er ook op dat er geen zijstandaard en bok op deze motor meer zit, zodat hij wel op en losse standaard moet.
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    yess, ook me certificaat gehaald ( of rijbewijs heet het nu ) binnenkort een scooter kopen:D als ik hem heb post ik wel een fototje:)
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    standaard is een paddockstand....erg easy als je bv je ketting wilt smeren.
    op deze fiets (idd een honda fireblade) zit namelijk geen middenbok om zodoende je achterwiel los van de grond te krijgen.

    wat kleding aangaat.....gewoon eens kijken bij een grote motorzaak.
    de kleding en keuze's zijn vaak enorm en bijna alles is op voorraad...en zoniet kan alles besteld worden.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol....typ het halve "Paddock stand" verhaal weer voor jan lul hahaha.




    eerst eens leren lezen beuk :+
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    @ sjoerdie....


    coole spulletjes sjoerdestein :)

    hoop dat je in het nieuwe jaar ook los kan op de bike...gaan we zeker eens wat leuks doen.

    't moet er toch echt eens van gaan komen hoor de 1ste XBW motormeeting.

    ben sinds vandaag "x11 loos"......snik.
    heb vanmorgen de honda uitgezwaaid en verkocht aan een vriend van mij.
    heb nu alleen hier nog mijn rijdende chemisch toilet in de vorm van de 125cc aprillia leonardo.

    maar nog even........een klein maandje....




    en dan knalt de flevopolder uit zijn voegen door de desmodromische monsterknallen uit de s4r.
    vrouwen en kinderen niet meer de deur uit,iedereen op straat geluidsbescherming op,versterkte dijkbewaking aub,acceptgiro brigade en flitsnichten permanent op vakantie.........beuk gaat weer los!!!!!!!
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet dus snel gaan rijden, als ik zie wat toine en zijn mensen kunnen daar dan wordt het echt weer een pk kanon.

    Trouwens vanmorgen eens wat gegoogled naar de ducati Desmodici, duuuuuuuuuuuuuuur. Wel heel mooi, en volgens mij ook bloedsnel.

    Gr sjoerd.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    desmosedici


    75000 euro.......


    300+ kmph

    wel met 3 jaar garantie lol :+


    wat een bak geld he hahaha.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  17. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tot hoelang (lengte) kan je op een monster rijden? keb filmpjes gekeken op youtube van monsters maar volgens mij ben je al snel te groot voor die motor

    overigens is die sport heeel gaaf, lekker retro
    [​IMG]
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ligt er idd aan hoe groot je bent...maar dit geld dus voor alle motoren en auto's uiteraard.

    als je 2 meter bent zit je ook niet lekker op een 600cc supersportje.
    wat de monster aangaat.....de s4r en de s4rs zijn de grootste in hun klasse.
    iets hoger en langer dan de overige modellen.....'tis gewoon een kwestie van zitten en voelen of het allemaal wel klopt.
    als een spijkerbroek te krap zit dan koop je hem ook niet.
     
  19. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    vandaag certi:D
     
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een knopje voor mijn knipperlichten kan vinden?
    ik bedoel zo'n knopje die op je dashboard zit en waarmeee je links en rechts kan aangeven. ik heb een scooter : sym jet euro x.

    hij is er namelijk afgebroken bij een valpartij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina