1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Scholieren in Actie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 23 nov 2007.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha, net op rtl was over staken. Onze school kwam op tv en een vriend van mij, Sancta Maria in Haarlem :9
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Natuurlijk heb ik gelijk, net zoals ik weet dat je fitnessen met een E erin schrijft, jij denkt daar blijkbaar heel anders over.:b:

    Maar ik zonder me af van deze topic, heb me portie tiener praat wel weer gehad.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omfg....ik wil dit niet maar doe het toch...

    1) Ik studeer.
    2) Als je studeert heb je wel wat te zeuren omdat je ook echt iets moet doen
    :cool: Jouw 1 keer in de 5 jaar berust gelukkig wel op feiten
    4) Je zit op de middelbare en herkent nog steeds geen sarcasme
    5) Mijn buurjongetje van 5 vind het ook leuk als vuurwerk wordt afgestoken als dit eigenlijk niet mag, schijnbaar zijn jullie nog steeds niet over deze leeftijd heen.
    6) Als ik jouw was zou ik me niet zo aanstellen wat je zal nog vaak terug verlangen naar de tijd dat je een beetje aan kon kloten en alles gewoon op je sokken haalde.

    Gelukkig mag ik aan groep 7 lesgeven, die zijn een stuk verder dan jullie.

    Blij als dit allemaal over is zeg...damn....
     
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je nou elke spellingsfout bekijken?:lol: dan vind je er zo 20:p
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn school is het wel een beetje vreemd gegaan, ten eerste hadden ze al gezegt dat ze het een belachelijke regel vonden en zijn niet van plan 1040 uren erin te gooien, dat mag dus niet.
    Dan gaan ze zeggen ga staken, k fine thanks. En als het erop aan komt bellen ze de politie om te vragen of ze het hek dicht wilde houden

    Ik vind het ook behoorlijk triest, want ik zit meestal elke dag wel 1 tussenuur wat resulteert in een krantje lezen of wat praten, want je krijgt zo weinig huiswerk, of gewoon helemaal niks, en dan zoveel uur in een lokaal zitten uit mijn neus te vreten terwijl ik ook kan werken bijv. om tenminste iets nuttigs te doen is dan teveel gevraagd, want de kwaliteit van de lessen is al erg gestaag achteruit gegaan.
    Die 1040 uren boeit mij niet, maar vul het dan wel gewoon goed op, kwaliteit gaat toch altijd boven kwantiteit, en daarom moet je niet een bepaald uren norm er aan vast stellen vind ik.

    Voor de rest was die staking hier wel ok, 500 man die voor het school plein stond en niks kapot maakte, kwam wel binnen 30 seconden veel politie, maar liep zover ik weet niet uit de hand, ben zelf weg gegaan en een half uur later was ook alles leeg, dus zo kon het ook, zonde dat het niet overal zo ging.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij had het niet tegen mij maar tegen iemand ouder viktor007.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    grapjas. huub een dikke vriend van jou:{
    en hij was niet eens zo nadrukkelijk in beeld

    en ik bedoelde jouw nick:p
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik volg je niet helemaal...?
     
  9. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0



    haha, je hebt gestudeerd en bent leraar:confused::confused::confused::'-(:'-(:'-(
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is daar zo raar aan? hij kan toch verder aan het studeren zijn? zijn genoeg mensen die werken en daarnaast nog studeren.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ongelooflijk...ik doe Pabo en loop stage waarbij je gelijk al voor de klas staat om les te geven...

    *Trekt zich ook weg uit deze thread, verspilde moeite* _0/
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Woot! Cookie als leraar, hele dag over Xbox praten! :cool:
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Neeh, Wii en Runescape zijn jammergenoeg populairder :cool::+
     
  14. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    haha geweldig hoe die kindertjes onder dwang worden gehouden door dat water_O_

    maar het is inderdaad wel erg maar dat laatste stuk ik schijt in m'n broek van't laggen
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat L33t spreek help jou zaak niet echt.Jij vooroordeelt ook iemand zonder dat je weet hoe het zit. Ik zit momenteel op het MBO en ik heb ook de 1040 uur regeling, dus ik weet verdomt goed waar ik over praat, en ik weet ook heel goed ALS ik zou gaan ''staken'' waarom ik dat zou doen.

    Blijkbaar voel je aangesproken door de woorden kotert en schaap.Hieruit kanik dus afleiden dat je dus niet weet waarom je staakt.

    Wie zegt dat ik dat niet doe? PM je nummer maar als je zo graag wil dat ik je in je ''gezicht'' een schaap noem. Je reageer zo enorm fel als ik zeg dat 80% van de kinderen niet weten waarvoor ze het doen. Dat je een zinnetje kan opdreunen van : we krijgen meer uren, en ik zit in de klas niets te doen zegt niets.

    [Dramatisering]Kijk nou daar heb je er eentje! Kom dan schaapje, ja kom dan....nog een beetje meer, hoho niet me auto slopen..[/Dramatisering]

    Als je het ''lauw'' vind dat je hele doel gesloopt en dat ik daarom jullie je gang moet laten gaan, zit er zeker een schroefje los.
    Ik ben het er mee eens dat de politie te hard ingrijpt. Slaan met wapenstokken is niet nodig, persoonlijk zou ik traangas gebruikt hebben in combinatie met het waterkanon. En als dat echt niet helpt gewoon pas er op los slaan met wapenstokken."De goede moeten leiden onder de kwade" helaas zullen er ook mensen geraakt worden die niets fout doen, dan hadden ze maar moeten weten waarom ze staken ipv naar school te gaan.
     
  17. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    hoorde je dat verhaal van dat meisje dat een paard over haar been krijgt, dat is pas erg:{
     
  18. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik zeg niet dat we dingen moeten slopen(wat ik ook niet heb gedaan) maar ze moeten niet zeuren als er vuurwerk afgaat of als er een eitje rondvliegt
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  19. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in dat filmpje van geenstijl.. echt achterlijk dat ze ramen van auto's gaan vernielen. Dat slaat natuurlijk nergens op, dat 'staken' vind ik niet zo erg, hoewel sommige zich wel debiel gedragen, maar die vernieling is wel erg zielig. Maarja op onze school zijn de leerlingen wel heel anders, ze gingen namelijk niet eens staken, niet naar buiten. Gewoon les allemaal.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het risico als je tussen relschoppers loopt die de boel vernielen. Ze lopen de boel te vernielen, bekogelen de politie met van alles, en dan gaan ze lopen huilen als ze wat klappen krijgen of een waterkanon wordt ingezet.
     

Deel Deze Pagina