1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Scholieren in Actie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 23 nov 2007.

  1. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    nee,ze huilen als ze een paard van 200 kilo over hun been heen krijgen
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    200 kilo? dat zal wel een min-paard geweest zijn :D. Maar alsnog, ze lopen echt niet zomaar met een paard over der heen. Ze zullen wel charges uitgevoerd hebben en tsja, dan moet je niet in de weg staan.
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    dat had ik gezien, dat dat meisje dat paard over der heen kreeg. ik was er de hele dag bij bij de rellen in amsterdam, ik heb verder niks gereld alleen gekeken en wat vuurwerk afgestoken. ik was er alleen voor de actie, ik had tog weer is 4 tussenuren en nix te doen:+
     
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wil ook in amsterdam wonen:'-(
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je op kamers gaat... Waar woon je nu dan?
     
  6. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    vlak bij rotterdam
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zo hard als die rellers lachen om het slopen van openbare gebouwen/andermans spullen, lach ik om de ME'ers die dat zooitje mafkezen een pak slaag geeft. Brandblussen, paarden en gummiknuppels FTW:+


    Maar even serieus, zou het morgen weer verdergaan? Want dat zou dan nog meer bevestigen dat het allemaal alleen maar om de sensatie gaat...
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    t was wel fokking mooi om te zien hoe zon hele rij rellende marrokaantjes werd gevloerd door dat waterkanon:D
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nope, ze gaan het woensdag bespreken en als het dan niet lager is dan vrijdag weer. Maar dan organiseerd lacs ook een staking op een plek waarmee de naam met een M begint :)

    @Falco: gebeurde er niet veel bij rotterdam dan?
     
  10. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Geenstijl.tv ftw :D
     
  11. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    een beetje, er kwam wel een vage andere school met 100 leerlingen maar niet echt iets spectaculairs ofso

    vrijdag was btw wel lauw want toen was ik om 10 uur al uit door de staking:)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hé! ik was ook in a'dam vandaag :D wel een kapot saaie excursie en maar 1 klein groepje stakers tegengekomen.
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    hoelaat was je er dan want van 11 tot 2 ongeveer stond heel museumplein op ze kop:D
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe zit het nou met de rest van de week, als ze nog meer gaaan staken zal wel prettig zijn blijf ik mooi in me bed liggen :+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er valt op dit moment helemaal niks te staken, mensen die nu nog staken doen dat alleen maar om niet naar school te hoeven. Woendag worden er kamervragen gesteld.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is LAKS, Landelijk Actie Komitee Scholieren www.laks.nl. Daarnaast zijn de SP, VVD en andere partijen tegen de snelle toezegging die de minister van onderwijs heeft gedaan.

    Het leuke is dat jullie "staking" op dit moment averechts werkt mede door het spoor aan vernieling.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Stom want dan wordt er gewoon weer gestaakt en waarschijnlijk veel erger, daar schiet niemand iets mee op.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jeetje de zaak escaleert wel een beetje. Onzinnige vernielingen aanrichten bij mensen die er niets mee te maken hebben. Hoe zouden die scholieren het opvatten als ik doelloos hun scootertjes in de brand zou steken omdat ik het ergens niet mee eens ben.

    Is de onschuldige tijd van handtekeningen-acties voorbij? =(
     
  19. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg alemaal berichten dat als er geen antwoord is op vrijdag dat ze dan weer gaan staken
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Op het eind word het gewoon doorgedrukt en zul je je er toch aan moeten houden, want jij betaald voor je opleiding.

    Waarbij al die onnozele koters die niet weten waarom ze staken gewoon weer de straat op gaan, om te rellen. En de serieuse stakers die een mening klaar hebben staan en deze kunnen onderbouwen de dupe van worden.

    Geweldig.
     

Deel Deze Pagina