1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Werken tijdens de feestdagen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 27 nov 2007.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wie heeft het ook? Dat ie moet werken tijdens de feestdagen :'-( Ik had de keuze tussen 1e 2e kerstdag en oud en nieuw. Nu heb ik gekozen voor 1e kerstdag, desnoods 2e kerstdag. Maar nu ben ik dus toch ingepland tijdens oud en nieuw. Aangezien oud en nieuw zo belangrijk voor me is, kies ik toch eieren voor mn geld. Ik werk niet op oud en nieuw, heel simpel. De taxi beslist zelf om door te werken op zo'n dag dus zullen ze zelf de handen uit de mouwen moeten steken |:-
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou met niets verbazen dat wij een paar dagen van tevoren worden ingelicht dat we ook moeten werken maar dan ben ik weg, afwassen is toch nooit m'n passie geweest. :)
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb vooraf aangegeven dat ik niet met oud en nieuw wil werken, en ben dan ook niet ingedeeld. Tijdens kerst zijn we sowieso dicht, dus hoef ik al niet te werken.
    Jammer genoeg moet ik de dagen voor kerst wel werken en dat wordt waarschijnlijk dikke horror op de slagerij afdeling waar ik sta.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vaak genoeg gewerkt met kerst en oud en nieuw. In de beveiliging krijg je geen vrij als je dat vraagt, je mag hopen dat je als vrij wordt ingedeeld anders dikke pech.
    Maar aan de andere kant is het wel beter, de feestdag toeslag die je er mee opstrijkt is ook niet slecht dacht ik zo :)
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hebben jullie geluk, bij de taxi mag je voor 1 euro extra per uur in je handen klappen. Aantrekkelijk he om dan te werken tijdens zo'n dag?
     
  6. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik een baan heb kan ik verwachten om elke feestdag te moeten werken. Maar dat heb ik van te voren al geaccepeerd.
    Daarnaast vind ik het beter om te werken, dan om "gezellig" met familie dagen door te brengen.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    in de middag oke, maar vanaf 6 uur is het wel kt...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen ik destijds nog bij de C1000 werkte, werkte ik vaak genoeg op kerstavond. Ook op Oud/Nieuw moest er gewerkt worden, want dan werd er altijd gebalansd! Nu ben ik daar gelukkig vanaf, sinds ik bij TNT Post werk! :)
     
  9. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben met de feestdagen de L*L ook in de beveiliging. zowel kerst als oud en nieuw....Maar goed wel dikke toeslag...
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Geloof me, het is op dit moment ook geen pretje om in een speelgoedwinkel te werken! 8)
    Druk!

    En dat wordt nog een keer herhaald met Kerst...
    Maar gelukkig heb ik geen bijbaantje meer in de Horeca.
    Ben nu lekker Oud & Nieuw en 1ste en 2de Kerstdag vrij! :cool:
     
  11. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij is de decembermaand de rustigste maand van het jaar. Heb jarenlang met de feestdagen gewerkt en kan nu eindelijk eens m'n roes uitslapen op 1 januari...
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet waarschijnlijk eerste of tweede kerstdag werken. Ik werk in een restaurant namelijk. Achja, lekker geldjes verdienen:cool:
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Elke avond werken in de discotheek van mijn Neef in Spanje, geeft niks drank is gratis en het is gezellig.
     
  14. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    k ik ben dan ook nog maar 15 maar het helpt echt als je moeder date met de baas:eek::eek:
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag misschien in een vuurwerkwinkel meehelpen (A)!
     
  16. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ploegendienst, vol continue dienst.

    Ik zou dit jaar vrij zijn met de jaarwisseling, 1 januari de nacht in, maar mag lekker overwerken (twee extra nachten). Ach :D het jaar gelijk met dik betaald overwerk beginnen, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  17. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet oudjaarsdag kranten lopen, maarja, das gelukkig niet lang werk, en ik ga toch niet de hele dag meer rotjes afsteken 8)
     
  18. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    lekker al die krante afsteken met oud en nieuw8)
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gaaf! waar heeft ie een discotheek? :)
     
  20. Remco

    Remco Guest

    In Spanje
     

Deel Deze Pagina