1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope, ben 1 keer bij de XBW stand geweest en toen waren jij en merel er niet.
    De XBW stand was trouwens nog moeilijk te vinden. Pas na een uur of 2 liep ik er toevallig langs.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Daarom vond ik er ook niks aan :'-(

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    de enige die ik herkende waren een paar ventjes van Supreme Gaming:p

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    was er ook geweest. redelijk wat goodies, maar had ook graag een tshirt willen hebben. maar ze ripten hem steeds voor me neus weg.

iemand een tshirt over? :confused:

grtz

5. Near

Near L's opvolger.

Leuk Bevonden:
    0

Op de Playstation stand kon je er makkelijker eentje krijgen. Je hoefde alleen maar de boss te verslaan bij DMC4. Het koste mij maar 3 pogingen.

Trouwens, wat zijn de forumnamen van iedereen die op de XBW stand waren alle drie de dagen?

Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vorig jaar had ik het al snel bekeken, maar nu bleef ik tot het einde, en als iedereen wegloopt, kan je gewoon nog even alle stands langs gaan, en wat goodies meenemen,
    had niet echt het geduld om in de rij te staan voor games die ik toch zelf ga kopen, en anders zijn het kut games , dus maar als een idioot lopen schreeuwen bij de goodie hunts ( wat moet je dan?:p)
    en met zowat allle babes op de foto geweest,
    boeit me niet echt als ik nix vang bij de goodie hunts, gewoon grappig om die andere te horen vloeken alleen omdat ze nix krijgen, zielig maar toch vermakelijk:p

zo'n klein gozertje naast me: nouhou! is niet eerlijk! hier ook = een x gooien!:lol:

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, ben er anderhalve dag geweest. Zaterdag tot 17:00, maar zondag waren we binnen no-time weer thuis. Had alles al tien keer gezien, dus zo groot was het niet. De goodiehunts waren chaotisch. Je zag zelfs mensen elkaar ellebogen geven om een simpele poster.

Volgend jaar ben ik er dus waarschijnlijk niet bij. Het viel me namelijk tegen, vooral door het kleine aanbod aan nieuwe games én de mensen die aanwezig waren. Tering, wat een freaks zaten er tussen, zeg. Neem alleen al de goodiehunts, stelletje mafketels.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2007

Deel Deze Pagina