De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Haha Stanley Menzo is de enige die het ziet :lol:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Kan mij wel voorstellen dat de mensen in de war raken. Hij lijkt niet alleen aardig op Stam maar hij heeft ook een hele camera crew achter zich aan wat het natuurlijk wel wat "realistischer" maakt. Maar was zeker een goede grap

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Van Hanegem is idd best grappig, maar hij komt daar voor het voetbal. Vroeger viel het wel mee met z'n grappen, hij maakte zo nu en dan een droge opmerking, maar tegenwoordig doet hij niet anders. Als ik cabaret wil zien, kijk ik wel naar Herman Finkers of zo. In elk geval wel beter dat Genee daar nu zit, want met Barbara Barend was het programma een groot drama 8).

Tegenwoordig geef ik de voorkeur aan Studio Voetbal, hoewel ze daar soms ook wel de meest vreemde gasten uitnodigen :confused:. Trouwens erg irritant dat beide programma's nu zowat tegelijk komen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het niveau bij Studio Voetbal is wel een stukje hoger, maar Voetbal Insite is ook wel vermakelijk. Ik ben Hugo Borst fan en ik vind Van Gelder een kwal, maar wel een veel betere presentator dan Genee.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk veel liever voetbal insite. de grappen tussen genee, derksen (en van hanegem) zijn altijd wel vermakelijk. en daarnaast zit van gelder altijd zo diep in de kont van 020 dat het om te huilen is.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet alleen bij Ajax hoor ;) Als-ie Guus Hiddink of Leo Beenhakker aan de lijn heeft heeft-ie ook een duim in z'n aars zitten van genot.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen woord aan gelogen.

:p

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Das het enige nadeel van zo'n mooie overwinning op Ajax, het maakt die droeftoeters uit Dordt-Noord gelukkig...

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mwah, dat valt toch wel mee? Ok, het is algemeen bekend dat van Gelder voor Ajax is, maar Youri Mulder is voor FC Twente en Hugo Borst voor Sparta. Het ligt er ook een beetje aan wie de gast is. Als Adri Koster daar zou gaan zitten, is de kans dat het over Ajax gaat natuurlijk wel aanwezig. Maar Ernie Brandts en Earnest Stewart zijn ook een keer te gast geweest en toen ging het over NAC.

Ik wil trouwens ook niet gelijk zeggen dat 1 van de 2 programma's leuker is dan de andere, want dat verschilt met de week en hangt helemaal af van de gasten uit beide programma's. Ik zit namelijk niet echt te wachten op een uitzending waarin Henk Kesler te gast is. Doe dan liever een van die uitzendingen waar bijvoorbeeld Cziommer, Koevermans of Frank de Boer aanwezig zijn. Dan gaat het tenminste over voetbal en niet over de randzaken er omheen.

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    De halfjaarlijkse transfer-geruchten machine komt alweer aardig op gang....
    Ronaldinho naar Chelsea...
    Hoeveel top spelers hebben die wel niet? En die transfer-prijs is helemaal belachelijk.

Er is weer een spannende tijd aangebroken voor de NL eredivisie. Alle goede spelers gaan weer rechtstreeks de uitverkoop in. En de jacht op talenten is weer volop geopend.
    Hoop dat PSV een beetje gespaard blijft bij al het transfer geweld.

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, Ronaldinho kon natuurlijk heel goed met Ten Cate opschieten dus helemaal onlogisch is het ook niet.

Ik hoop dat Molhoek gewoon bij NAC mag blijven van AZ. Uiteraard hoop ik dat iedereen gewoon blijft. En als ik NAC was zou ik snel het contract van Ronnie Stam verlengen :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, ik zou het jammer vinden, maar ook niet meer dan dat. Ik ben Ronaldinho dankbaar voor wat hij de club gebracht heeft, maar ik heb het idee dat het misschien wel verstandig zou zijn als hij z'n biezen zou pakken. Het tijdperk Barcelona met Ronaldinho als grote man is een beetje voorbij. Vooral dit seizoen zie je dat Messi die rol gaat invullen, en dat doet hij niet bepaald verkeerd. Ook Iniesta groeit nog steeds, en wordt een alsmaar prominentere kracht op het middenveld met een hoop technisch vermogen en inzicht. En als ze hem dan moeten verkopen, doe het dan alsjeblieft maar zosnel mogelijk. Kun je nog grote bedragen voor hem vangen. Hij zit nu toch telkens maar op de bank, om dan de laatste 20 minuten van een wedstrijd nog even mee te spelen.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    de wedstrijd van de hakballen nurnberg-az

die charisteas:lol:

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nurnberg - AZ 2-1. Damn, binnen 2 minuten ofzo. Dramatisch verdedigt! 2x dezelfde goals.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inter - Lazio 3-0

Geen enkele moeite wederom. Mooi hoe de Engelse commentatoren een paar keer het bekende 'Dutch total football' aanhaalde :+ Zo goed was het niet eens maar soms was het echt genieten. Maxwell en Maicon (beide backs dus) zijn alleen behoorlijk uit vorm.

Pele (20 jaar) debuteerde in de basis en speelde erg goed, veel lef. Jimenez ook wederom in de basis, ook pas 23 jaar, is ook een genot om naar te kijken. Beide zeer slimme aanvallende middenvelders :)

Ben weer tevreden. Komend weekend Torino!

Wat is AZ aan het doen?

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Verliezen. Althans, ze hebben nu verloren met 2-1. Laatste 5 minuten 2 goals ofzo. :eek: Ze moeten nu van Everton winnen, willen ze doorgaan.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij is een gelijkspel ook genoeg.

1.Everton 9 punten 3 wedstrijden
    2.Zenith 5 punten 4 wedstrijden
    3.Nurnberg 4 punten 3 wedstrijden
    4.AZ 4 punten 3 wedstrijden
    5. Larissa 0 punten 3 wedstrijden.

als AZ gelijkspeeld komen ze gelijk met Zenith en AZ speelde in Petersburg 2-2 dus is onderling resultaat beter...

Nurnberg moet uit tegen Larissa, dat is ook niet gemakkelijk

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vraag me af of het om onderling resultaat draait met slechts een enkele ontmoeting (en dus geen eerlijke manier van vergelijken).

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij geldt het doelsaldo. Nurnberg en AZ staan nu gelijk, maar AZ staat derde weergegeven omdat zij een beter doelsaldo hebben. Het onderling resultaat is echter in het voordeel van Nurnberg, dus waarschijnlijk geldt het doelsaldo. :)

EDIT: Overigens zal AZ wel moeten winnen, want hun doelsaldo is 3-3 en dat van Zenith 6-6. Of AZ moet met 4-4 of hoger gelijkspelen, maar dat zie ik niet gebeuren. Als de doelsaldi gelijk zijn, wordt volgens mij wel gekeken naar het onderling resultaat. Ben benieuwd of de uitgoals ook dan dubbel tellen omdat het maar een ontmoeting betreft.

Laatst bewerkt: 5 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina