De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Toch een 0-1 achterstand weten ombuigen naar een 2-1 winst. Moet zeggen dat Depor erg sterk verdedigde, was moeilijk om doorheen te komen. Ze hadden ook vrijwel constant 2 man op Messi, waardoor hij ook echt totaal geen ruimte kreeg. Pluim voor Krkić en Puyol, die beiden weer geen moment opgaven en vochten voor elke bal. Vooral erg cool om te zien bij Bojan. 'Dinho speelde een zeer aardige wedstrijd. Eto'o speelde ook niet verkeerd, als je rekening houd met z'n lange afwezigheid door die blessure.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb niet echt intensief zitten kijken (stond op de achtergrond aan), maar Coloccini viel me weer eens op als verdediger. Echt een hele goeie :)

Barça was niet flitsend.

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik mag toch aannemen dat hij gewoon voor Van Gessel kiest? Of Wellicht Lurling een linie naar achter en dan Ammi rechtsbuiten... das ook een aardige optie.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Over twee weken El Clásico. :+

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het liefst zie ik gewoon een vervanger voor Molhoek komen en dan lijkt van Gessel of de Graaf als ie weer terug is de beste optie. Ik hoop niet dat ie gaat schuiven met spelers, want nu draait het juist zo mooi. En op het middenveld is NAC toch wel redelijk dubbelbezet, dus gewoon Molhoek vervangen en de rest laten staan.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe heerlijk. Jaren terug werd dit topic alleen gedomineerd door Ajacieden en F'noorders, ach dat had ook zijn charme natuurlijk:+

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En ik ben dan in Spanje 8)

8. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    erm jongens(en meisjes?) ik verveel me een beetje en kwam hier weer terrecht.\o/

wat zijn de meningen over de wedstrijd van het komende weekend:

Ajax-psv

brand los.:thumbs:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal spannend worden. Beide teams spelen namelijk bagger op het moment :+

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Geef ze van het jetje. :D

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Afgaande op het feit dat ik PSV nog zwakker vond dan Ajax afgelopen weekend (en Ajax was héél slecht) en ik Jan Wouters niet in staat acht om PSV een psychologische ommezwaai te laten maken, denk ik dat Ajax gaat winnen (mede door het thuisvoordeel). Maar uiteraard kan het in zulke wedstrijden altijd alle kanten op.

Ik verheug me allereerst op PSV - Inter, ook al gaat het voor Inter helemaal nergens meer om.

Je gaat ook naar de wedstrijd of ga je alleen tapas eten?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    maar je hoopt wel dat inter wint en een nederlandse club niet overwinterd in cl?

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop dat Inter wint omdat dat mijn club is maar ik hoop ook dat PSV wint om punten binnen te sprokkelen voor Nederland. Overwinteren in de CL zit er toch niet meer in voor PSV (ook omdat Fener thuis echt niet gaat verliezen van een uitgespeeld CSKA, waarschijnlijk zonder die drie Brazilianen voorin).

Dus tsja, wat moet ik er van zeggen? Laat Inter maar gewoon winnen met 0-8 ;)

Ik las trouwens dat Inter met slechts 13 spelers af zal gaan reizen naar Eindhoven (door blessures en schorsingen that is). Dus ik vraag me af hoe ze die wedstrijd in gaan.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    13:{

dat is egt te weinig. dus een gebleseerde keeper of rode kaart voor keeper betekend veldspeler op doel?? of hebben ze wel een keeper??

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    13 is meer iets voor de B1 ofzow...zelfs met schorsingen en blessures vind ik 13 wel belachelijk weinig...

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik tel er hier 16 die mee zouden kunnen. Jimenez is nog een twijfelgeval, want die viel gisteren geblesseerd uit. Dus 15 spelers kunnen er mee.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    klopt, mijn team heeft er 13. 2e klas A regionaal:emo:
    maar we staan wel eerste:b:

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Hehe, kweet hoe het gaat, en dat is in de meeste clubbies zo :9

15, naja hopelijk wint PSV en komen we weer eens wat verder door in een hoofdtoernooi.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga ook naar de wedstrijd word wel een lange reis, de 21e kom ik aan op Barajas, en overnacht dan bij familie in Madrid tot de 23e dan trek ik naar Barcelona samen met een neef die naar Madrid komt dan, vanuit daar reizen we naar Barcelona. Na de wedstrijd ga ik richting mijn andere familie, waar ik in een dorp vlakbij Toledo blijf. Waar ik alle feest dagen doorbreng etc. gaat gezellig worden al zal dit het eerste jaar zijn dat mijn oma er niet bij zal wezen.

Uiteraad dat gaat helemaal goed komen.

Ik kan niet wachten om te gaan. :cool:

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Elke keer is het weer gissen naar de uitslag en zelden zitten we goed, maar toch wil ik PSV zien winnen. Je hebt het over thuis voordeel, maar volgens mij statistisch gezien, de afgelopen 10 jaar ofzo, heeft PSV toch echt een voordeel. Maar goed, zijn statistieken. Zeggen niet heel veel denk ik altijd maar. Aan de andere kant, psv had, wat 020 had tegen NAC gewoon een offday tegen Roda JC en die heb zo nu en dan in het seizoen kan je niets aan doen. Je kan nirt 34 wedstrijden op rij goed spelen en winnen. Neemt niet weg dat PSV de laatste pak hem beet 5 wedstrijden gewoon niet goed speelt. Ik hoop wel dat Aissati in de basis begint en lekker gaat forceren, mag ik wel, net als Afellay. Heerlijk.

En trouwens Nerazzuri, ik ga naar PSV-Inter toe. Wordt nog leuke wedstrijd denk ik. Ik heb toch altijd wel een zwak voor italiaanse voetballers en clubs. Maar wil toch dat PSV wint en eventueel overwinterd al acht ik de kans nihil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina