1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De omgeving is ook zo in de manga en het is juist ook de bedoeling. Of had jij verwacht dat de Espada en Aizen (en heel Hueco Mundo) is het roos was met overal bloemetjes en bijtjes en dat je de liefde er voelt? Zo moet SS er eigenlijk uit zien (wat het totaal niet is als je die achterbuurten bekijkt). Hueco Mundo hoort er echter kaal, verdorven en dood uit te zien.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm, in de eerste 20 epi's lieten ze toch echt een veel duistere Hueco Mundo zien dan dat ze nu in rondhuppelen. Moet zeggen dat ik er ook iets meer van had verwacht.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Idd! Kijk eens naar het gebouw waarin ze rondlopen! Ze maken het zich gewoon ontzettend gemakkelijk af door gebruik te maken van ontzettend grote kale vlakken met dezelfde kleur. Er zit echt geen sfeer in.

    Soulreaper: legacy of Kain
    Is een mooi voorbeeld van een computerspel waarin de surroundings ook kaal waren, maar zeker veel sfeer hadden.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nja, ik kom van de manga en daar is zeker zwart-wit dus misschien dat ik het daarom anders ervaar. Maar HM moet zo zijn en die donkere HM in het begin van Bleach is jammer genoeg een verzinsel voor de anime, deze is nooit in de manga geweest.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk dat zwart wit de sfeer ook zeker meer goed doet.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah, ik wist niet dat dat een verzinsel van de anime was. Kan je een plaatje posten, zonder spoilers uiteraard :+, van HM in de manga?
     
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof! Als ik het goed begrijp kun jij een hele nieuwe wereld voor me laten open gaan (als ik Bleach al leuk vind..) Kun je me een toffe anime in hetzelfde genre aanraden??
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach wat er nu aan de hand is, is nogal langdraadig (zelf in de manga was dit zo..) Vind het persoonlijk wel zonde zoals veel mensen nu ook wel merken dat dit allemaal wat een herhaling van de SS reeks is alleen in een ander jasje.
     
  9. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klik hier en hier.
     
  11. Near

    Near L's opvolger.

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond het meer van wauw dat mensen dit doen... En moest blijven kijken omdat nou´ja ... wtf!!
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks. Ziet er beter uit ja. Al had ik het nog grauwen willen zien.

    En die musical is gaaf gedaan. :cool:
     
  14. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    new epi uit is erg leuk :D

    Nel: I'm droolin on you OWNED xD :lol:

    Don Panini xD
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Don Panini :D:D:D:D!

    Ah man, nieuwe epi was erg gaaf voor de verandering. Super veel humor, en ook erg gave actie. Geweldig! :cool:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze ep werden dingen eindelijk weer een beetje mooi gebracht. De geluidjes van scheuren raiatsu en van cero zijn trouwens erg gaaf. Zonde van het einde:

    Waarom maken ze hem niet gewoon een keer af?! Ten eerste bevrijd je een Hollow alleen maar als je hem doodmaakt en ten tweede was het hele overwinningsgevoel zo weg. Panini had gewoon dood moeten gaan -_-
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kevf, dit zal nooit in bleach gebeuren...

    Op narutochaos forum waar ik en pegas vaak spoilers check voor de manga hoor je ook veel mensen bitchen over direct dood etc. Alleen in de manga is dat ook niet gebeurd. En zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren.
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    welcome to the world of anime.. Er zijn maar weinig animes waar er echt mensen permanent dood gaan
    (ze zijn er wel ofcourse)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hollows/Espada/Arrancar kunnen ze gewoon op laten lossen van mij part, net zoals toentertijd met de Bountu.

    En er zijn zat animé's waarin mensen doodgaan, maar de mainstream-manga kent dit idd niet zo vaak. Echter bij Naruto sterft er ook eentje zo nu en dan (The Third, Granny, dat kereltje in het begin....)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal niet snel zijn, boem dood etc. Vaak overleven ze het net etc. Alleen zijn dit niet eens echte belangrijke chars die arrancars... vooral deze niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina