1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wintersport 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 3 nov 2007.

  1. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel of ik kan gaan, voor het eerst stage lopen, van november tm april. Krijg waarschijnlijk geen vakantie dus zeer jammer. Als ik wel vakantie kan krijgen kan ik misschien met een grote groep kennissen enso mee.

    Hopen dat t wat wordt, zo niet, pak ik nog wat avondjes SnowWorld in zoetermeer mee, beter iets dan niets, kan me board niet in me kast laten staan hoor een jaar lang:9
     
  2. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die met de Carnaval naar Gerlos gaan?! :b:
    Even de pistes onveilig maken op m'n snowboard\o/
     
  3. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik al die verhalen lees wil ik helemaal zo graag, dacht net bij me zelf, dan 1 jaartje niet ga ik volgend jaar wel extra inhalen. Maar nu ik dit leees :cry:

    Wintersporten is heerlijkk
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft iemand ervaring met jongerenreizen? met wie was je toen?
    zou je het aanraden om alleen met zo'n jongerenreis mee te gaan?
    Mn vrienden zijn namelijk allemaal druk bezig met hun studie :mad:
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    kzou met in ieder geval één vriend/vriendin erbij gaan dan, mja misschien ben ik niet zo'n held:p
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Sprak toenet een vriend van me. Hij heeft het uitgemaakt met z'n vriendin, maar had al een wintersportvakantie voor 2 personen geboekt naar Zuid-Frankrijk. Dus hij vroeg me opeens of ik meewilde. Heb ja gezegd dus ga op 21 december een week naar Sybelles. Altijd al eens op wintersport gewild! :D
     
  7. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals altijd met carnaval ook weer op wintersport. Tignes (Frankrijk) dit jaar! Zie dat paar van jullie naar Val Thorens gaan, ook 4 keer geweest, mooi skigebied!
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tignes ook voor zover ik me kan herinneren. Kan me nog één hele vage piste herinneren die helemaal achterin het gebied lag. Golfde echt enorm op en neer, heel vaag.

    Ik zit vanaf de 19e van januari weer in Grindelwald \0/
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tignes is cool, 1 keer geweest.
    Meribel stuk of 6 keer geweest, stuk fijner dan Val Thorens omdat het centraal ligt, en een minder domme poppenkast is. Ik kom om te boarden, niet om te zuipen.

    Dit jaar naar alpedeuz (Alpe D'huez ;)) en waarschijnlijk met carnaval ook een weekje. Gaat weer mooi worden, als er sneeuw ligt..
    Begint in ieder geval weer flink te kriebelen, hoop dit jaar niks te breken, klote funparks O-)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik begin me behoorlijk voor m'n kop te slaan, ik had een aantal aanbiedingen om les te geven in Oostenrijk (Kaprun), heb het afgewezen omdat dit mijn laatste jaar is in mijn studie en het wel fijn vond om daar de tijd voor te nemen. Toen was het nog de bedoeling om via school een wintersport vakantie te regelen, wat nu ook niet meer door gaat.

    Dus nu staat er echt helemaal niks op de planning.. ffs :mad:
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    had plannen deze winter weer flink te gaan boarden met stel vrienden.
    helaas is dat plan in het water gevallen voor mij toen ik mn been brak wat nu wel een tijdje terug is, alleen mag nog steeds niet boarden v/d artsen:eek:
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de afgelopen 2 jaar in tsjechie op wintersport geweest en nu ga ik voor het eerst naar oostenrijk (gerlos) de piste onveilig maken. Ik ga met mijn ouders mee, lekker goedkoop en een vriend van mij zit daar dan ook:9 Erg veel zin in.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ouch, dat sucked wel hard =/

    Paar jaar terug mijn arm gebroken op de eerste dag, paar uur mee geboard nog, tot ik weer erop viel 8)
    Viel bijna om van de pijn, maar die paar uur was het wel waard.


    Je kunt ook nog op zo'n lam fietsje gaan trouwens 8)
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met vrienden naar Kleinwalsertal (oostenrijk) vlakbij Lech. Dit is 2e keer wintersport dus ben nog vrij groen :D.
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    damn ik kan niet meer wachten volgende week vrijdag al!
    Val Thorens, waar ik heen ga ligt nu 130cm in het dorp en 150cm @ de top :D:D aan de sneeuw ligt het iig niet!
     
  16. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt hè!!!:D Ik kan me ook totaal niet meer focussen op de belangrijke dingen, en dit jaar sneeuw genoeg! Waar ik naartoe ga dal 60 en top 200 cm met 10 cm nieuwgevallen sneeuw. Can't wait!!
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik vorig jaar heen geweest! t was echt een topvakantie _O_
    welk dorp zit je?
     
  18. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bengel: Ik zit in Oberstdorf in appartement waar zat jij?
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat wat verder naar het zuiden geloof ik. Mittelberg heette het dorpje.
    vlakbij de pistes. Het skigebied is verdeeld in meerdere 'kleine' gebieden, maar ik vond het erg leuke pistes.

    ik ga dit jaar trouwens met mn vader en een paar vrienden van hem naar Serfaus.
    Ik heb een eigen board en schoenen gekocht. het wordt echt een topvakantie.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  20. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok leuk om te horen! Heb jij alle kleine gebiedjes bekeken of vooral bij Mittelberg?
     

Deel Deze Pagina