Zijn er nog geen 'gewone' premiums gesignaleerd dan met het falcon moederbord? En waar kun je trouwens zien op de doos, of de console een 175W voeding heeft?
MediaMarkt Grunn heeft alleen met serie# 73105 staan.. Stond wel 203Watt op de doos, maar wniet of dat van de voeding is of niet..
Lotnummer is wat anders dan Serienummer toch? Want die Xbox dozen hebben allemaal zo'n 'lift to check serial code' dingetje (wat btw fokking moeilijk open gaat!).. Daar heb ik de seriecodes gechecked, maar ze waren niet hoog genoeg ofzow..
Lotnr. bevat laatste 5 cijfers van serienummer. betekenis lotnr. zie onderstaand: voorbeeld: 74305 Cijfer 7 voor jaartal dus 2007 Cijfer 43 voor weeknummer: dus week 43 Cijfer 05 geeft aan waar het gefabriceerd is: bijvoorbeeld China
Gebruik de links op eerste pagina om een Falcon te traceren. Ik raad je aan niet alleen af te gaan op lotnummer. Zekerheid heb je als je een xbox vindt met een 175 W adapter. En makkelijker kan het niet. Ze geven op buitenkant doos aan of het 175W of 203W is.
Falcon Elite Heb dit net ook in het algemene topic [deel 4] gepost, maar ik denk dat hier meer mensen kijken die het willen weten. Even ter info: Ik heb afgelopen week bij Mediamarkt in Utrecht een 360 Elite gekocht en van wat ik zo kan zien is het een falcon. Heb 'm niet open gemaakt, maar als ik met een zaklantaarn naar binnen schijn zie ik geen heatpipe lopen en zie ik 2 liggende conductors i.p.v. 3 in de oude 360. Hij is een stuk stiller dan mij oude premium 360 en is zeker een heel stuk koeler. Heeft een BenQ drive en een 175W voeding. Dus, voor mensen die er nog een zoeken, kijk bij MM in utrecht. Staan nog een stuk of 12 Elites met hetzelfde lotnr en datum als de mijne. Lot 0743 team FDOU Succes
Ik ben gister ff bij mediamarkt Groningen geweest, en daar stond nog een Xbox elite. Lot was: 0744 Team: FDOU en 175W voeding Ik heb deze dus meteen gekocht, en heb nu na zo'n 4 maand wachten eindelijk een falcon \o/ Het was de enige elite die er stond, de rest waren allemaal Pro's met 203W voeding...
Waarom willen jullie perse een falcon Naast de kleine voordeeltjes die je amper merkt hoef je er toch nie een nieuwe xbox voor te kope?
Ik vind die Halo versie van de 360 echt erg lelijk zeg Beter voor dat geld een Elite kopen als je dat wit al lelijk vind. Maargoed deze zal dan ook alleen door echte Halo fans gekocht worden denk ik...
Kleine voordeeltjes? Ha, wacht jij maar totdat je (net als ik nu) de RROD krijgt! Ben je dus mooi ZOMAAR je box kwijt voor 2-3 weken.. Komt ie trug en dan weet je alsnog niet zeker of ie wel goed blijft..
Is het ook mogelijk om aan de buitenkant van de verpakking te zien wat voor een model je hebt (oke dit is misschien een domme vraag, maar ik dacht.. stel hem toch nog even).
er zit ergens op de doos een stikker, met informatie over de xbox, zoals team, manufactering date, maar ook het vermogen 203w: das een oude 175w:dat is een nieuwe
En bovenop zit een klepje voor de seriecode,, alles waarbij de laatste nummers van de seriecode 0734 (dacht ik) zijn > Nieuwe console. Er staan nog 2 cijfers achter,maar die zijn niet van belang.
Ja maar dat lotnr wil niet direct zeggen dat er ook een 65nm chip + andere heatpipe inzit. De wattage aanduiding wel!
Nou ga morgen bij Mediamarkt kijken even kijken of ik ergens kan vinden waar het aantal w staat op die doos.