1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

1. BlueEyedBandit

BlueEyedBandit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog geen 'gewone' premiums gesignaleerd dan met het falcon moederbord? En waar kun je trouwens zien op de doos, of de console een
    175W voeding heeft?

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    MediaMarkt Grunn heeft alleen met serie# 73105 staan.. Stond wel 203Watt op de doos, maar wniet of dat van de voeding is of niet..

3. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op witte sticker waar ook lot nummer en team staan.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zal eens kijken bij de locale MM of die 'm hebben..

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Lotnummer is wat anders dan Serienummer toch? Want die Xbox dozen hebben allemaal zo'n 'lift to check serial code' dingetje (wat btw fokking moeilijk open gaat!).. Daar heb ik de seriecodes gechecked, maar ze waren niet hoog genoeg ofzow..

6. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lotnr. bevat laatste 5 cijfers van serienummer. betekenis lotnr. zie onderstaand:

voorbeeld:
    74305

Cijfer 7 voor jaartal dus 2007
    Cijfer 43 voor weeknummer: dus week 43
    Cijfer 05 geeft aan waar het gefabriceerd is: bijvoorbeeld China

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dus 55205 hebt is het ene launch console?

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor Lotnr hebben dan die nieuwe/Falcon moederborden?

9. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de links op eerste pagina om een Falcon te traceren.

Ik raad je aan niet alleen af te gaan op lotnummer. Zekerheid heb je als je een xbox vindt met een 175 W adapter. En makkelijker kan het niet. Ze geven op buitenkant doos aan of het 175W of 203W is.

10. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel.

2005, week 52.

11. Fridge

Fridge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Falcon Elite

Heb dit net ook in het algemene topic [deel 4] gepost, maar ik denk dat hier meer mensen kijken die het willen weten.

Even ter info:

Ik heb afgelopen week bij Mediamarkt in Utrecht een 360 Elite gekocht en van wat ik zo kan zien is het een falcon. Heb 'm niet open gemaakt, maar als ik met een zaklantaarn naar binnen schijn zie ik geen heatpipe lopen en zie ik 2 liggende conductors i.p.v. 3 in de oude 360.

Hij is een stuk stiller dan mij oude premium 360 en is zeker een heel stuk koeler. Heeft een BenQ drive en een 175W voeding.

Dus, voor mensen die er nog een zoeken, kijk bij MM in utrecht. Staan nog een stuk of 12 Elites met hetzelfde lotnr en datum als de mijne.

Lot 0743
    team FDOU

Succes

12. BlueEyedBandit

BlueEyedBandit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister ff bij mediamarkt Groningen geweest, en daar stond nog een Xbox elite.

Lot was: 0744
    Team: FDOU
    en 175W voeding

Ik heb deze dus meteen gekocht, en heb nu na zo'n 4 maand wachten eindelijk een falcon \o/ Het was de enige elite die er stond, de rest waren allemaal Pro's met 203W voeding...

13. Towel

Towel Guest

Waarom willen jullie perse een falcon:confused: Naast de kleine voordeeltjes die je amper merkt hoef je er toch nie een nieuwe xbox voor te kope?

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind die Halo versie van de 360 echt erg lelijk zeg :p Beter voor dat geld een Elite kopen als je dat wit al lelijk vind. Maargoed deze zal dan ook alleen door echte Halo fans gekocht worden denk ik...

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine voordeeltjes?
    Ha, wacht jij maar totdat je (net als ik nu) de RROD krijgt!
    Ben je dus mooi ZOMAAR je box kwijt voor 2-3 weken.. Komt ie trug en dan weet je alsnog niet zeker of ie wel goed blijft..

16. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om aan de buitenkant van de verpakking te zien wat voor een model je hebt (oke dit is misschien een domme vraag, maar ik dacht.. stel hem toch nog even).

17. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    er zit ergens op de doos een stikker, met informatie over de xbox, zoals team, manufactering date, maar ook het vermogen
    203w: das een oude
    175w:dat is een nieuwe

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En bovenop zit een klepje voor de seriecode,, alles waarbij de laatste nummers van de seriecode 0734 (dacht ik) zijn > Nieuwe console.

Er staan nog 2 cijfers achter,maar die zijn niet van belang.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar dat lotnr wil niet direct zeggen dat er ook een 65nm chip + andere heatpipe inzit. De wattage aanduiding wel!

20. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ga morgen bij Mediamarkt kijken even kijken of ik ergens kan vinden waar het aantal w staat op die doos.

Deel Deze Pagina