De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik voor feyenoord was zou ik lekker vanavond naar de kuip gaan, valt vast wat leuks te doen O-)

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tis kut voor de normale supporters, maar hopelijk is het voor die relschoppers nu wel duidelijk wat ze veroorzaakt hebben. Als er nooit rellen waren, dan waren er ook geen agenten nodig voor toezicht en konden die wedstrijden gewoon doorgaan. Het komt de laatste tijd niet meer voor, maar het is toch vreemd dat wedstrijden alleen maar gespeeld kunnen worden als er ook politie aanwezig is.
    En ik had ook liever gezien dat die wedstrijden gewoon doorgaan vandaag en morgen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wedstrijden in de Kuip en de Arena zijn mega-evenementen waar in totaal dus honderdduizend man op afkomen. Gedonder of niet, er is dus wel toezicht nodig van de politie.

Wat baal ik hier godsgruwelijk hard van. Niet normaal zeg. Keek hier echt zo lang naar uit. In de vroege ochtend een kaartje gehaald voor de wedstrijd toen de kaartverkoop startte, wordt dankzij onze grote vrienden de stekker eruit getrokken een dag voor de wedstrijd. Alles afgezegd, komt dit er nog eens bij.

Verdomme:mad:

4. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: voetbalzone.nl
    Zou wel sneu zijn voor Ajax en Feyenoord. Maar ik kan me niet voorstellen dat PSV en AZ zo 3 punten willen "winnen".

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit gaat ook echt niet gebeuren. Misschien is het wat lastig te regelen, maar komt hoe dan ook een oplossing voor. Zoiets KAN gewoon niet gebeuren. Las ook al ergens een reactie van Kesler om compititie stil te leggen. Dacht op VI.nl ofzo.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze niet een niet-risicoduel dat toevallig op zondag wordt gespeeld verschuiven naar een andere dag en dan Ajax-PSV op die zondag houden?

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat klinkt heel logisch. Maar ik vind het sowieso gelul dat het alleen op zondag gespeelt moet worden. Twee voorbeelden:

- Twee seizoenen terug ging ik naar Ajax-PSV op een zaterdag, omdat Ajax die dinsdag Champions League moest spelen. Zaterdagavond, niet zondag!
    - In dat zelfde seizoen speelde Ajax in de play-offs de moeder aller risiscowedstrijden tegen Feyenoord op een....donderdagavond!

Gewoon doordeweeks plannen voor mijn part.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    appart seizoen zeg, dan staat Roda 4de, verliezen ze thuis van Sparta, en denkt iedereen dat NAC de 4de plek overneemt, staan ze 5-1 achter tegen Heerenveen, het Heerenveen dat zonder Alves geen punten pakte, toen kwam Alves en pakte ze punten, en nu is Alves out en pakken ze nog meer punten8)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    0-1 Barça :D

Eto'o:thumbs:

0-2 Nu. Weer Eto'o, en wat een opbouw. _O_

EDIT: 0-3 door Gundjohsen in de 61ste minuut, en de Valencia fans nemen al de benen.:lol:

Eindstand 0-3, al had het makkelijk 0-6 of 0-7 kunnen worden. Paar geweldige reddingen van Cañizares, o.a. op een prachtschot van Gio, en ook Helguero speelde wel goed. Voor de rest was het nogal huilen met de pet op bij Valencia. Na dit gezien te hebben kijk ik onwijs uit naar zondag de 23ste. Alleen hopen dat de blessure van Messi meevalt. Gudjohnsen speelde trouwens top.

Laatst bewerkt: 15 dec 2007
  10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    oei, dat viel tegen in breda. Maar heereveen was vanaf het begin al veel beter dan NAC. En uiteindelijk kregen ze de doelpunten cadeau, NAC heeft terecht verloren.

Veel mensen gingen rond de 70ste minuut al naar huis, jammer voor hun want de sfeer was erg goed ook al stonden we 5-0 achter.

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Absoluut! Die wave was grappig! :p Dat kan ook alleen maar bij NAC he!

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat valt reuze mee. Dat gebeurt overal. Selectieve beeldvorming noemen we dat.

Als er ergens snoeihard wordt gespeelt is het wel in Italië en Portugal.

Amen. Kloteplut had het ook anders op kunnen lossen. Staken bij het uitschrijven van boetes bijvoorbeeld. En het dan ook even vantevoren melden :thumbs:

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dan mag ik eindelijk naakt rondlopen\o/

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jup, terechte nederlaag. Tis jammer, maar kan altijd een keer gebeuren. Ik hoop alleen niet dat dit nu door gaat werken op de ploeg. Ze moeten echt winnen van Sparta en eigenlijk ook Vitesse, want daarna wacht een lastig programma.

Zou het dan toch zo zijn dat er zonder Molhoek geen voetbal in deze ploeg zit? Naja, Heerenveen was natuurlijk ook wel super goed bezig. Overal kwamen ze met 3 man op af, goed positie spel en NAC wist zich duidelijk geen raad. Ik neem aan dat Sparta dit niet kan, hoewel je dat nooit weet natuurlijk.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Gaat waarschijnlijk voglende week gebeuren. Op NOS teletekst hebben ze het over "publieksvriendelijke acties" die "de schatkkist van Bos zullen gaan treffen"

Ontopic:

Denk ook dat de beste oplossing voor Ajax en de KNVB zal zijn om een andere zondag wedstrijd naar door de weeks te verplaatsten en Ajax - PSV dan op zondag te laten spelen. Want normaal gesproken moet Ajax en elke andere nederlandse club (op AZ na) gewoon op een dinsdag/woensdag/donderdag kunnen spelen

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PSV zit anders ook nog in Europa. Of bedoel je dat niet zo?
    edit: laat maar ksnap t al. :+

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    tsja wat moet ik hier nou over zeggen

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heet Dos Santos nu ook al Gio? :+

19. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat Kesler zijn uitspraken absoluut niet terug hoeft te nemen. Dit is zeg maar hetzelfde verhaal als met een voetballer die naar een andere club wilt, maar niet mag van z'n club. Die agenten hebben nou eenmaal een contract getekend waarin staat hoeveel ze verdienen. Als ze dit te weinig vinden, prima, maar dan hadden ze dat contract maar niet moeten tekenen. Ongeveer hetzelfde verhaal als Alves & co. Contract = Contract!

NAC was gisteren inderdaad niet best, maar Heerenveen speelde echt goed. Natuurlijk blunderde NAC, maar dit kwam ook mede door het druk zetten van Heerenveen. Bovendien, als het 0-0 was geweest hadden spelers echt niet zo ongeconcentreerd gespeeld als na de 0-2 lijkt me.

Uit de komende vijf wedstrijden (Sparta, Vitesse, PSV, Willem II en VVV) moeten twaalf punten gehaald worden, wil NAC blijven meedraien in de subtop.

AC Milan heeft trouwens de wereldbeker gewonnen met 4-2 van Boca Juniors :)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jij bent wel heel erg kort door de bocht. Een contract die ik 5 jaar geleden teken voor onbepaalde tijd is dus altijd geldend en zorgt ervoor dat ik me muil moet houden?? Gelul en dat weet je zelf ook. Die mensen hebben net zo veel recht om te staken als iedereen hier in Nederland. Kesler had ook zijn grote muil moeten houden, iemand die een ton per jaar verdient en zijn taken zo als Kesler uitvoerd heeft totaal geen recht van spreken in deze discussie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina