de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    vind hem echt schitterend, wil ook mijn motorrijbewijs :9 Eerst mijn B maar eens halen
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    iedereen met een 360 kan eventueel gewoon een proefrit maken op deze ducati.







    klap pgr4 erin,ga naar de "B" klasse en daar zie je hem staan.
    onverwoestbaar by the way.....zal het in het echt maar niet uitproberen :+
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je hem nog wil ruilen voor een mooie Derbi naked moet je even een belletje doen. Dan komen we er vast wel uit!
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ik weet dat al die opties ook behoorlijk prijzig zijn ;)

    Wees er zuunig op ome beuk 8)
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek: SO...DE...JU... Wat een gave brommert!!! _O__O_:thumbs:

    Daar krijg je serieus een harde plasser van...:x

    Zo'n naked bike is 10000x mooier dan welke andere 'plastic' fiets dan ook. Geweldig!

    Later als ik groot ben... O-):9

    En nu snel, naar binnen met dat ding. Lekker warm opbergen, zodat Mr Pekel er geen vat op kan krijgen. Dat zou heel erg zonde zijn!

    -edit- Nu alleen nog een geluidsfragmentje ;):D
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    DUDE!! wat vet!! Dit voorjaar moeten we absoluut gaan toeren met wat mensen hier hoor (Moet gewoon een keer doorgaan).
    Zou dat ding graag in levende lijve willen zien Kwijl kwijl kwijl
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Abosluut, ik zal erbij zijn.

    Trouwens waar het nu -4 graden is, mensen aan de gluhwein zitten, de eerste winter in 120 jaar, ijs op de auto's, beuk zijn edele delen er afvriezen, kom ik net terug van een nachtelijk ritje op een rs250. Is de motor van een vriend van me, onbegrensd (zo'n 70 pk). Hebben al een keer eerder wat gereden, maar toen was het nogal druk. Nu is er geen hond op de weg, dus wij zijn even gaan toeren. Normale pak met thermo-ondergroend en 2 shirts aan, wel heb ik mn normale handschoenen even ingeruild voor 2 paar normaal, wat toch wel wat warmer was dan mijn AS tech's racehandschoenen.
    Eerst even rustig rondgereden, toch wel vochtig overal. Toen even naar een nieuwe weg gereden, goed asfalt en niet glad. Daar voor het eerst es die motor doorgetrokken. voor ik het wist zat ik op 120 (lette op toeren) en dacht ik van: WOW met een erg brede glimlach. Helemaal voorover gebogen helemaal uit de wind, en maar trekken dat ding. Ben tot 10.000 gegaan, redline begint bij 13.000. Verbazingwekkend wat ze uit zo'n 250 cctje halen.

    [​IMG]

    Edit: vergeet helemaal over de Duc van monster. _o_ Schi-te-rend Bas, vooral die Akra maakt het helemaal af met zijn donkere look. Dat zwarte accent op de tank is ook erg mooi. Ben je van plan om er ook nog andere richtingaanwijzers op te zetten?

    Dikke hug van Sjoerd
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lachen die aprilia......weet zeker dat zelfs op het circuit mensen zich gruwelijk kunnen vergissen in zo'n gilijzertje.


    enne..........koud he op de motor :+


    er zijn idd nog wel een aantal dingen die ik anders wil hebben op de duc.

    eerdaags komt er een bagster tankhoes op.
    staat prachtig op een naked bike en geeft nog eens mega veel bescherming voor je tank.

    andere spiegels......deze standaard spiegels zijn overigens uitstekend (letterlijk ook nog) om erin achteruit te kijken maar winnen bij mij niet de schoonheidsprijs.
    er komen dus andere op.

    met de tijd een carbon achterspatbord met andere kentekenplaathouder lijkt mij ook wel wat en eventueel idd andere knippers.

    genoeg frutsels om nog te veranderen dus......gaat allemaal goed komen :+
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    oja sjoerd.....


    op die foto is het vast geen -4
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier is het ook geen -4 meer sinds gisteravond. We hebben het broeikaseffect enorm versneld gisteravond. zit nu in mn blote pens lekker in de tuin met de laptop:+

    Spiegels waren mij inderdaad nog niet opgevallen, vind ze niet echt lelijk om eerlijk te zijn. Wat is trouwens een droge koppling bas? heb het wel al vaker gelezen.

    gr sjoerd
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  12. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ha die sjoerd en die beuker basje
    hier even een berichtje van jullie geliefde dealer.... motors dan wel te verstaan .
    sjoerd ik heb nog een 250 appie ingeruild deze week met full race kit er op die mag je wel voor weinig hebben, heeft volgens opgave 82 pk en alle originele spullen zijn er bij .
    Bassie tja wat moet ik zeggen ik zie je morgen wel ff en ga nu maar je titanium poetsen, ga ik nog ff nadenken wat ik nu ga bouwen voor dit aankomende seizoen om een beetje te knallen, moet toch minimaal wel een een pk-tje of 185 kunnen halen ..
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  14. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  15. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vet clippie.....topgun begin...nickelback einde.



    waar blijft ons bike filmpie toch....diepe zucht :+
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    retetetetetetetet....mr toerenbegrenzer.\o/

    je harkt hem er bijna in elke versnelling in hahaha.

    de red bull special rides again:thumbs:
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie fiets beuk. Als er temperaturen worden geregistreerd waarbij ik daadwerkelijk met plezier buiten kom moeten we inderdaad echt een keer een XBW meet houden. Moet ik wel eerst mijn oude hok aan de gang krijgen :x Zou willen dat ik al vol vermogen mocht, kon ik een nieuwe fiets halen :+
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Geweldige video blijft het. Heb dat nummer nu zo vaak geluisterd, blijft heerlijk. :thumbs:
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    filmpjes zijn er niet, sites genoeg.....wat voor scoot heb je?

    Moeilijk is het zeker niet, je hebt echter wel een zuigerstop of luchttol nodig.

    kijk eens op scooterfreaks foor veel tutorials.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina