1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Zeker niet :cool:
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Jullie hebben toch niet al je hele leven dat gezonde gedoe of wel? :p Wat paddo's, Salvia, xtc etc hebben we allemaal toch wel eens geprobeerd. Oh 1 tip, blij uit de beurt van hasj chocolade repen, niet te vreten.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Beetje maf getypt maar het klopt wel :)
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoeveel ben je ongeveer aan creatine kwijt dan per maand? Ben van plan om het rustiger aan te gaan doen met uitgaan tot de zomer in ieder geval dus misschien kan ik het betalen:) Nu ik er wat meer over weet lijkt het me wel heel nuttig.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  5. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, heb ik dat gezegd? Wiet/hasj/paddo's/lsd/speed/mdma/coke/pillen/mescaline. Been there done that.
    Voorbeeldfunctie & BB en deze shit zijn niet te combineren. Mja, waarom ga ik dat ook uitleggen :+
     
  6. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet veel te zijn, check je pm. Heb nog wel wat leuks. Kun je proberen of het werkt bij jou.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Creatine prijs verschilt per merk. Zorg wel dat het in poedervorm is van een respectabel merk. Kan voor 17 euro tot 60 en je doet er circa een maand mee.

    Amadeuz dat klinkt beter. Dat je het niet meer doet vanwege voorbeeldfunctie en bb snap ik ook. Sinds ik bb doe is ook heel veel spul verleden tijd. Elke avond een glas whiskey zit er niet meer in. Dus die 20 jaar oude cardhu (wat er nog over was) heb ik aan me pa gegeven.
     
  8. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach af en toe een paar glazen wijn, of een flinke joint gaat er nog steeds in. Je moet wel genieten he ;)
     
  9. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx alot voor de informatie. Ik train nu zelf zo'n 2 jaar en wil wel eens zien wat creatine met mijn lichaam gaat doen. Waar kan je dit het beste halen? Bij een BB-shop of bij de plaatselijke drogist / apotheek?
     
  10. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bij xxlnutrition die NitroCrea :D
    Smaakt ranzig, maar werkt

    Tri Creatine Malate
    Nitro Crea
    Kre Alkalyn powder
    Creatine Monohydraat
    Creatine tabs en zo moet je laten liggen.

    Af en toe relaxen met drank. Doe het zelden meer. Maar alcohol met mate op zijn tijd heeft wel een goede werking op het lichaam. Dus MEDE!!! De lekkerste wijnsoort die er is in mijn ogen. Ben van plan om in de herfst zelf te brouwen voor de kerst :D 35 euro voor 10l is niet veel dan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2008
  12. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, relaxed man. Ik ben zelf gek op de eiswijn van de Aldi, fucking cheap en erg lekker. Alleen seizoensgebonden helaas.
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om wat te gaan trainen voor de aankomende zomer.
    Ik zou graag mijn armen en schouders wat breder maken.
    Heeft iemand tips of een goed programma?
    Ik weet neit of dit nog invloed heeft maar ik ben 16 jaar en heb een smal postuur.

    Alvast bedankt!

    @ Amadeuz

    Eiswijn is inderdaad super lekker, ik haal het zelf altijd bij Lidl btw
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    In de openings post staat een heel stuk waar je als jongere op moet letten. Het beste is altijd naar een sportschool te gaan om te trainen met losse gewichten. En train ALTIJD je benen mee ook al is dat minder belangrijk volgens jouw.

    Als je thuis traint zou je chin-ups kunnen doen voor bredere rug, dips op een bedrand of op stoelen voor triceps, bierkratje curlen voor biceps. En met een krat in elke hand kun je knieebuigen/squaten.

    Zit je al op een sportschool?
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even op een sportschool gezeten.
    Daar ben ik vanaf gegaan omdat het ongeveer 10 km fietsen was.
    Ik heb er in de buurt ook wel 1 maar ik ben daar eens gaan kijken en dat leek me dus echt 3x niks.
    Ook mede omdat een vriend van mij daar traint en hij zegt dat hij totaal geen begeleiding krijgt.
    Het liefst doe ik het natuurlijk ook thuis, dan hoef ik niet telkens het huis uit.
    Ik denk dat ik me dan eerder aan mn trainingen hou.
    Maar wat moet ik zo ongeveer eten als ik een beetje spieren wil kweken?
    En waarom zijn de benen dan ook zo belangrijk als ik vragen mag?
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je per se thuis wilt trainen zijn er online winkels waar je een barbel, losse schijven en verstelbare dumbells kunt kopen. Kun je thuis trainen en praktisch elke oefening doen. uitvoering van de oefening kun je op www.exrx.net opzoeken.

    Benen zijn bijna de helft van je lichaam. Als je die niet traint...tja spillebeentjes onder een afgetraint bovenlichaam ziet niet uit. Daarnaast produceert je lichaam extra testosteron als je traint wat zorgt voor spiergroei. En als je benen traint komt er veel vrij. Dus waarom negeren...

    Qua eten...dat moet berekend worden aan de hand van je leeftijd, lengte, gewicht, dagelijkse activiteiten en lichaamstype (ben je van nature relatief dun, breed of wat mollig).
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de tips, ik heb hier thuis al wat halters liggen.
    Verder doe ik sit-ups om zo ook aan mijn buikspieren te werken.
    Benen train ik tot nu toe nog niet maar ik zal er eens aan beginnen.
    En heb je misschien een linkje naar een site waar ik mijn eetpatroon kan berekenen o.i.d.?
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    kcal berekeningen

    GEWICHT = jouw gewicht kg x 13,8 =
    LENGTE = je lengte cm x 5 =
    LEEFTIJD = je leeftijd x 6,8 =
    uitkomst je leeftijd - 170 =
    Even alles optellen/aftrekken.
    dat weer keer 1.5

    Wil je afvallen haal je er 200 tot 500kcal af. Wil je aankomen doe je er 200-300kcal bij. In jouw geval blij gewoon bij de uitkomst van de berekening om mee te beginnen.

    Dan weet je ongeveer wat je moet eten over de gehele dag. Eiwit en koolhydraten zijn 1kcal staat tot 4gram. vet is 1kcal tot 9gram en alcohol is 1kcal tot 7gram.

    Voor onderhoud verdeel je maaltijden 40%eiw-40%kh-20%vet. Wil je afslanken doe je 50-35-15. Wil je spiermassa winnen doe je 35-45-20.

    Dan weet je de hoeveelheid gram dat je over een dag aan voedingstoffen nodig hebt. Verdeel dit over 6 maaltijden die zo'n 2 tot 3 uur uit elkaar liggen en gebruik die getallen als leidraad.

    Dan moet je puzzelen met behulp van een voedingstabel. Schrijf eerst de 3 hoofd maaltijden op zoals ontbijt/lunch/avond en vul dan pas de overige maaltijde in met wat er nog aan kcal e.d. over blijft.
     
  19. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd om dezelfde tijdstip wegen, kan een groot verschil zitten tussen sochtends en savonds :)
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    En het maakt ook veel verschil of je het voor of na een maaltijd doet. Dus een vast tijdstip onder gelijke condities is een pre. Maar gewicht op een weegschaal wegen is vrij nutteloos. Als je fatsoenlijke conlusies wilt trekken heb je een meetlint nodig en een huidplooimeter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina