1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Console wordt volgende week opgehaald... Baal als een stekker. :mad:
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik heb een elite maar vandaag kreeg ik dus het oooh zo bekende probleem, hij maakt krassen op de disks.... dacht ik dat ze het probleem hadden opgelost met die elite!:mad::mad::mad::mad: 3 spellen nar de hell cod 4 foza 2 en viva pinata
    heb er wel overnagedacht om een ps 3 te kopen, maar hheb het nog maar niet gedaan, ik blijf mn xbox trouw:lol::D
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou je er nog fftjes 2 spellen in gooien als je Elite er al een heeft gemolt? 8)
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    b-hero check ff je pm heb precies hetzelfde probleem;)
     
  5. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, 2 jaar is goed geregeld in de EU. Als ze meer doen zoals voor die RROD is het mooi.

    Maar er is wel een regeling in de europese richtlijnen (en ik meen in de nederlandse WETgeving!) dat een apparaat gedurende een termijn waarop je dat mag verwachten doet wat je er van mag verwachten. Een Xbox 360 moet dus spelletjes spelen én gedurende een bepaalde periode dat kunnen doen. Nu is 2 jaar geen redelijke termijn om te verwahten dat het ding kapot gaat. Het is dus niet in orde en ik meen dat in de nederlandse wet ook iets is opgenomen dat de reparatiekosten dan gedeeld moeten worden volgens een bepaalde verhouding. Zo is het na 5 jaar meer te verwachten dat een ding het (deels) niet meer doet dan na 2 jaar en 4 maanden . In dat laatstste geval zou de fabrikant meer moeten vergoeden dan in het eerste geval.

    MAar goed, ik ben geen jurist op het gebied van consumentenrecht.
     
  6. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker krom, mijn xbox is van dezelfde datum, hij is van de week kapot gegaan en MS zegt dat ik nog een ruime tijd garantie heb (niet precies gevraagd hoe lang) was trouwens geen ROD. Dit omdat m'n xbox al eerder kapot is geweest. (zij de medewerkster letterlijk)

    Mijn xbox nu heeft ook krassen gemaakt op COD4 één grote van een halve centimeter breed. De vrouw aan de lijn ERKENDE de fout maar wou alleen het spel niet vergoeden. Ik heb later terug gebeld was nogal woest en heb ter compensatie een MS spel geeist. Na lang heen en weer getrouwtrek gekregen plus de standaard maand xboxlive. Ben nu bezig met activision voor de vervanging van m'n COD4 disc

    Xbox gaat zodra de labels er 2 weekjes op vakantie naar Duitsland. De labels via de mail werkte niet dus krijg ze nu via de post
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  7. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox vorige week op laten halen...op woensdag 9 januari om precies te zijn...

    Maar ik kan mijn status op een of andere manier niet bekijken dus vraag ik hier even hoelang het de laatste tijd duurt voordat je hem weer terug krijgt.

    Vorige keer kreeg ik hem na een week al terug..
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    1-2 weken
     
  9. Destructive Meteor

    Destructive Meteor I'm Evil

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne terug naar bol.com gestuurd omdat hij binnen een kwartier al kapot was, maar heeft iemand een idee hoe lang dat duren gaat? deed hem afgelopen vrijdag op de post (met alle spullen die erbij horen, anders kon het niet-_-)
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij mag eerst want die van mij ging 8 jan weg _0/ *)
    man van telefoon zei dat het maximaal 10 werkdagen zou duren :9
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, bij mij zei zo'n sjembek 15 dagen. O-)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Inderdaad het kan circa 15 dagen duren. Werkdagen welteverstaan.
     
  13. Destructive Meteor

    Destructive Meteor I'm Evil

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ook als je het naar het bedrijf terug stuurt waar je het kocht?
     
  14. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zou binnen een week een gloedje nieuwe retour krijgen....deadline was vandaag, op gegeven moment raak je wel gewend dat slappe gelul van de helppdesk, gewoon rustig afwachten bellen helpt niet je krijgt toch elke keer 1 of andere mongool die weer wat anders uitkraamt.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In jou geval Bol.com toch? Ik zou het niet weten, bol.com repareerd hem natuurlijk niet. Ze sturen je gewoon een nieuwe console op, dus dat zou in principe korter moeten zijn als 15 werkdagen. :)

    Kan niet kloppen, wordt nog even hooguit een weekje wachten.
     
  16. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja niet helemaal gelijk, vorige keer zei een gozer achter die telefoon, ''er staat hier ehmm...even kijken ja hier...ow verzonden naar eigenaar...dus dat kan nog max 3 dagen duren...'' en ja hoor de tanker was er na een dag al, wel bij de buren...

    Hahah ook leuk om te vertellen, ik wordt bijna vrienden met die UPS knakker, hij zwaait me al uit ik lag helemaal in een deuk :p
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets lijkt mij toch ook. Ik ga vanavond nog eens bellen. Dan krijg ik waarschijnlijk iemand anders aan de telefoon. Ik weet nu zelf ook beter hoe het nu allemaal zit dus ik heb ook wat tegenargumenten klaar. Misschien heb ik dit keer meer geluk.

    Dan zou dit toch ook bij mij het geval moeten zijn lijkt mij zo. Maar ik ga idd ook proberen een vergoeding te krijgen voor mijn spellen. Vanavond nog maar eens bellen dan.
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb zojuist mijn 360 terug gehad...
    hij was vorige week maandag opgehaald, en nu alweer terug...
    dus heeft 6 werkdagen geduurd...

    sneller dan ik gehoopt had....
     
  19. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu afwachten hoelang dattie het uithoudt hehe. Maar even ter informatie, het is niet zo dat als ik nu een nieuwe zou kopen, dat die beter is dan mijn vorige van mei 2006?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ligt eraan of je de arcade versie koopt, die bevat een BenQ drive, extra heatsink en 65 nm chip. Dit was volgens mij ook zo bij de Halo 3 edition Xbox 360.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina