1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vandaar mijn sowieso één ;)

    Mijn nieuwe 360 houdt het trouwens eindeloos lang uit! Ik heb hem dan ook nog niet aangezet sinds ik er weer één heb, dit lijkt zeker een aanrader ,want sindsdien nog geen rrod gezien!

    Maar ik snap je, echter het live gebeuren mis ik toch wel op psn. Ik hoop echt dat we straks met home een wat meer geintergreerd geheel gaan krijgen.

    ik neem aan dat je hem nog wel opstuurt?
     
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    demon340 waar kun je status van je xbox zien als je inlogt op xbox.com ik kan niks vinden

    edit: al gevonden, maar er komt te staan probleem...
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    service.xbox.com

    Maar verwacht daar verder niks van. Hij doet het vaker niet dan wel en support ondersteunt het verder niet.
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, klopt hij doet het niet, kijker verder maar nie meer op, is verspilde moeite, ik w8 gwn lkkr AF;)
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    The story continues...

    Gisteren heb ik weer gebeld met MS. Deze keer kreeg ik een man aan de telefoon die er verstand van had. Ik legde het probleem voor dat mijn xbox 360 krassen maakte en dat ik al 3x een nieuwe xbox heb gekregen en dat dit dus al de 4e keer is dat er iets mis mee is. Ook deze man wist me te vertellen dat mijn garantie net een maand verlopen is. Ik krijg geen extra garantie op mijn console door de eerdere reparaties want de garantie is alleen van toepassing op een persoon en niet op het apparaat. Het extra jaar garantie is ook niet op mij van toepassing omdat dit alleen geld voor de "ring of light". Mijn enigste optie is om hem op te sturen en dat MS hem dan onderzoekt. Mocht MS iets verkeerds vinden in de console dan wordt hij kosteloos gerepareerd. Worden de krassen niet veroorzaakt door de console maar door de gebruiker dan betaal ik alsnog 90 euro. Iedereen kan raden wat hieruit gaat komen. Toen heb ik hem de uitslag van de kassa aflevering voorgelegd. Hierover wist hij te melden dat dit een publiciteitsstunt was en dat MS nooit heeft erkend dat de xbox krassen kan veroorzaken.

    Tot nu toe ben ik dus weinig opgeschoten. Het enigste wat ik nu nog kan doen is juridische stappen nemen en daarbij mijn consumentenrecht laten gelden.
    Als consument heb ik het recht om aan te nemen dat de 360 niet vlak na de garantie krassen veroorzaakt bij normaal gebruik. Hierbij moet ik wel kunnen bewijzen dat de krassen ontstaan bij normaal gebruik. Dit kan nog wel eens lastig worden. Bron:http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_ad...e_reparatiekosten_zelf_moet_betalen_Klopt_dat

    To be continued..
     
  6. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    je maakt er gwn een hele rechtzaak van net zoals die amerikanen over xboxlive.

    hulde aan brandts!:thumbs:

    zullen we een topic openen? om hem te helpen?:D

    ik snap het probleem, maar het is moeilijk aan te tonen dat het niet jouw schuld is dat de xbox360 krassen veroorzaakt, je kan er moeilijk een camera in stouwen om het te filmen XD
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Yes, De vriendelijke ups chaffeur kwam alweer bij me aan de deur om mijn xbox terug te brengen. Nog gezellig een praatje mee gemaakt want hij kende me nu tog echt wel.:9 Xbox net aangesloten en opgestart en hij werkt tot nu toe naar behoren. Nu maar kijken hoelang dat duurt. Al met al heeft het niet lang geduurd want ik stuurde hem vrijdag 4 januari op.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is toch om compleet debiel van te worden! Mijn vorige 360 maakte ook krassen. Disc unreadables kwamen steeds vaker voor, je kent het wel.

    Ik had de 360 plat in een kast zonder poten liggen, stabieler kon gewoon niet. Er stond geen sub in de buurt en mijn boxen stonden er vanaf gericht. En dan nog beweren dat het aan de consument kan liggen |:-'

    Succes er mee.
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook te gek voor woorden, maar toch is dit wat MS beweert. Een andere optie kan zijn dat ik mijn 360 in totaal bijna 2 maanden kwijt ben geweest door de reparaties en dus 2 maanden garantie op iets heb gehad waar ik niet eens in bezit van was. Misschien wil MS dan nog wel eens over hun hart strijken en er toch iets aan doen.

    Het wordt moeilijk om aan te tonen dat de krassen worden veroorzaakt door de 360 maar dit kan onderzocht worden door een onafhankelijk bedrijf zoals TNO of USG Innotiv. Dan kan de rechter bepalen wie er gelijk heeft. De vraag is alleen of MS, en vooral ook ik, het zover wil laten gaan. Wat ik nu ga doen weet ik op dit moment dus nog niet en moet dus nog overwogen worden.

    Vandaar: To be continued.. ;)
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vreemd... Ik krijg een brief van de UPS. Hoezo jij een E-mail dan?
     
  11. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze vroegen, toen ik microsoft had opgebeld, of ze het met de post zouden versturen of via email. Email leek mij sneller en dan kun je het zo vaak uitprinten als je wilt ;)
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat er nu wachten op de post. Niet dat het altijd zo snel gaat per e-mail.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn verhaal weer updaten:

    Had zondag gebeld, omdat ik nog niks had ontvangen. Ik zou maandag of dinsdag worden teruggebeld door M$. Nou, mooi niet dus ;)

    Vandaag maar weer gebeld. De dame wist mij te vertellen dat hij inmiddels klaarstaat om verzonden te worden, en ik heb ook een trackingnummer gekregen.

    hopelijk houdt deze het nu wel langer dan 1 dag uit.. :{

    EDIT: Kevf, heb jij toen een compleet nieuwe gekregen?
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  14. Haze NL

    Haze NL wtf

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn witte 360 5 x terrug geweest mijn elite 27-7-07 inelkaargezet is nu ook al stuk zijn er nog meer mensen met elite die ook al stuk is

    /Mod Denk een beetje aan je medeforummers en hou je replies leesbaar ~Kevf
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kijk net op UPS en mijn pakket weegt 6,4 KG? Betekent dat een nieuwe? Normaal weegt hij iets van 3,4 ofzo..? (kaal)

    Of ben ik nu erg in de war? :9
     
  16. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkten de labels niet per mail.. kreeg een unknown error. nu moeten ze wel via post maar duurt erg lang.. vrijdag gebeld.. nog niet binnen kan ook 5 werkdagen duren:'-(
     
  17. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een week mijn eigen 360 terug gekregen. Dat is bijzonder hoor, en hij werkt. Snelle service dit keer.
     
  18. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Normaal weegt die 3.9/4.0 KG nieuw zou kunnen, maar geven ze dan helemaal nieuw of alleen de console?

    Dat weet ik niet als die helemaal nieuw is en nieuwe model, heb je iig adapter erbij nodig(175W i.p.v. 203W) en AV/componenten-kabel dus dan kan het kloppen maar reken er maar niet op!
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Om nog terug te komen op je vraag: heb een refurbished terug gekregen....baalde ik behoorlijk van.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx kevf (Y)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina