Heb je even? Vind het namelijk echt niet normaal..
Hier mijn geschiedenis:
14 November: Xbox loopt de hele tijd vast.
16 november: UPS haalt de 1e keer mijn defecte 360 op.
23 november: 360 is weer bij mij thuis om vervolgens na anderhalve dag weer kapot te gaan.
Daarna weer supportlijn gebeld om hem weer op te laten halen. Ongelooflijk verkeerd gegaan met de labels, waardoor de 360 anderhalve week later pas weer door UPS wordt opgehaald.
7 dagen later krijg ik een opgeknapt ding van iemand anders terug. Deze overlijdt dezelfde avond nog.
Weer supportlijn gebeld. Krijg nu een compensatiegame en de labels worden weer verstuurd. Volgende dag opgehaald door UPS. Ook werd er mij verteld dat ik hem binnen 10 werkdagen weer gemaakt en thuis zou hebben. De 10e werkdag besluit ik om er maar eens achteraan te bellen. Blijkt dat ze hem vergeten waren te maken, ofzoiets.
Nieuwe belofte gekregen. Hij zou uiterlijk deze vrijdag er zijn. Heb nog niks ontvangen, dus weer gebeld.
Krijg te horen dat er geen update van de technische dienst is, en hij vandaag of morgen er moet zijn. Anders moest ik maar weer bellen.
Ook heb ik de compensatiegame nog niet ontvangen..
Klik om te vergroten...