ik vind het goed.. we hebben vanavond een match tegen Team vizuals. 2 losses 0 wins, maar wel verloren van de nummer 1 en 3 volgens mij, en een van hun heeft siriously (niet dat dat meteen iets zegt, maar toch) ik speel ook voor de lol op 2-2 ladder hoor.. maakt me vrij weinig uit als we verliezen, want ik doe met mn buurjonge die nog totaal geen clanervaring heeft (gistere tijdens het spelen echt 3 grote domme dingen.. 1. hij strok halverwege zn mic eruit zonder dat ie t merkte , 2. hij zat 2-1 shotgun battle, kilde er 1, killde bijna de 2e, klikt ie per ongeluk op zn smoke granate, waardoor hij zelf dood ging.. 3. hij ging tusse de rondes door ff pisse, waardoor ik al snel doodging en hij daarna ) daag ons maar is uit dan. http://gamebattles.com/xbox360/gears-of-war/team/netherlands-terror dit zijn wij . en voor de geinterresseerde hebben wij (mn buurjongen en ik) ook een halo3, en cod4 double squad, (ook voor de lol, dus verwacht niet teveel ) maar dat nog niet gespeeld EDIT : bij die Team Vizualz dubs staat ook 10 minuten geleden ene EnVy Dr Killjoy bijgeschreven .. hij zit bij envy maar gaat met een andere clan meedoen ? maar het is nog niet toegestaan dat hij mag spelen, en aangezien ik wel eens goeie dingen over EnVy gehoord heb, vind ik dat niet zo erg
Gister nog een match gedaan tegen SicK: Crossfire 4-1 Vacant 4 - 0 Bog 4 - 1 We hadden nog geprobeert wat matches te zoeken, alleen helaas niet gelukt Ik snap btw niet waarom veel mensen niks terugsturen als je om een match vraagt. Zeg dan gewoon: Nee, we kunnen niet. We hadden er serieus wel 10 uitgedaagd. GEEN message terug, van niemand. :{
vanavond misschien 2-2 GoW ? ik heb denk ik om 8 uur CoD 2-2 match, maar dan daarna ofzo ? laat maar wete over live ! FFC Overkill x
Als je match wilt mag je mij wel toevoegen zal ik wel wat regelen met het Cod team. Of je contact uL I flex dan komt het ook wel goed
nice, wil ik net CoD gaan doen komt xbox live met een leuke mededeling : Your account has been suspended due teh nogwat payment option. edit: nvm, pappie heeft nieuwe creditcard. Halen die bitches van Microsoft gewoon automatisch geld van je rekeking af als je gold is afgelopen?
G to the I to the M to the B to the L to the Y. Ja, dit moet je een maand van te voren opzeggen anders wordt het auto verlengt.
ik zou fearrr niet adden hoor, die vent is lelijk en irritant en zeurt heletijd, gaat die beetje ons de schuld geven dat hij een jas aanheeft, tas op zijn rug en op de verkeerde stoel zit, alsof wij daar wat aan kunnen doen ps: muahahahah sorry