1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Do We Care ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ztefann, 10 nov 2007.

1. HLH ik

HLH ik Guest

ik zit ook 2vs2 met zer0 nog nooit verloren alleen gecheat wil jullie ook

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik wil alleen tegen HLH jij

3. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o kan geregeld worden hoor O-)

4. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het goed.. we hebben vanavond een match tegen Team vizuals. 2 losses 0 wins, maar wel verloren van de nummer 1 en 3 volgens mij, en een van hun heeft siriously (niet dat dat meteen iets zegt, maar toch)

ik speel ook voor de lol op 2-2 ladder hoor.. maakt me vrij weinig uit als we verliezen, want ik doe met mn buurjonge die nog totaal geen clanervaring heeft (gistere tijdens het spelen echt 3 grote domme dingen.. 1. hij strok halverwege zn mic eruit zonder dat ie t merkte , 2. hij zat 2-1 shotgun battle, kilde er 1, killde bijna de 2e, klikt ie per ongeluk op zn smoke granate, waardoor hij zelf dood ging.. 3. hij ging tusse de rondes door ff pisse, waardoor ik al snel doodging en hij daarna )

daag ons maar is uit dan. http://gamebattles.com/xbox360/gears-of-war/team/netherlands-terror dit zijn wij . en voor de geinterresseerde hebben wij (mn buurjongen en ik) ook een halo3, en cod4 double squad, (ook voor de lol, dus verwacht niet teveel ) maar dat nog niet gespeeld :p

EDIT : bij die Team Vizualz dubs staat ook 10 minuten geleden ene EnVy Dr Killjoy bijgeschreven .. hij zit bij envy maar gaat met een andere clan meedoen ? maar het is nog niet toegestaan dat hij mag spelen, en aangezien ik wel eens goeie dingen over EnVy gehoord heb, vind ik dat niet zo erg ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  5. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog een match gedaan tegen SicK:

Crossfire 4-1
    Vacant 4 - 0
    Bog 4 - 1

We hadden nog geprobeert wat matches te zoeken, alleen helaas niet gelukt =(

Ik snap btw niet waarom veel mensen niks terugsturen als je om een match vraagt. Zeg dan gewoon: Nee, we kunnen niet.
    We hadden er serieus wel 10 uitgedaagd. GEEN message terug, van niemand. :{

6. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sick is wel leuk team om tegen te scrimmen. Hebben wij ook al twee keer gedaan.

7. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond misschien 2-2 GoW ? ik heb denk ik om 8 uur CoD 2-2 match, maar dan daarna ofzo ? laat maar wete over live ! FFC Overkill x

8. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je match wilt mag je mij wel toevoegen zal ik wel wat regelen met het Cod team. Of je contact uL I flex dan komt het ook wel goed (A)

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

die eerste keer tegen SiCk was toch 3-2 gewonnen wat was die 2de want dat heb ik nog niet gehoord

10. HLH ik

HLH ik Guest

okej weet je wel wie ik ben?(niet ego bedoelt maar weet je wie ik ben)

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    No we don't

12. HLH ik

HLH ik Guest

yo 3kings long time no see ik ...... stond in je FL

13. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die SicK heeft nog niet gereport, dus zo leuk zijn ze ook weer niet....

14. Veedix

Veedix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nice, wil ik net CoD gaan doen komt xbox live met een leuke mededeling : Your account has been suspended due teh nogwat payment option.

edit:
    nvm, pappie heeft nieuwe creditcard.
    Halen die bitches van Microsoft gewoon automatisch geld van je rekeking af als je gold is afgelopen?

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  15. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    G to the I to the M to the B to the L to the Y.

Ja, dit moet je een maand van te voren opzeggen anders wordt het auto verlengt.

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  16. St1ck1eZ

St1ck1eZ Are You Shitting Me?

Leuk Bevonden:
    0
    Het DwC Halo 3 Team
    St1ck1eZ _O_
    Xylenxio :cool:
    Ic3CreamZ :thumbs:
    Relesh :lol:

17. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit van jullie gehoord, stuur maar ff FR naar tss fearrrrrr voor scrimmen :)

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou fearrr niet adden hoor, die vent is lelijk en irritant en zeurt heletijd, gaat die beetje ons de schuld geven dat hij een jas aanheeft, tas op zijn rug en op de verkeerde stoel zit, alsof wij daar wat aan kunnen doen=(

ps: muahahahah sorry:D

19. TwiLiGhTopsloffen

TwiLiGhTopsloffen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet dat hij zijn iPod ophad en er om de 10 min uitlagt ;)

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, FeaRRR koop es een gewone internet verbinding man

Deel Deze Pagina