1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Originele startpost
    24-01-2008 t/m 09-07-2008
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ander (ouder) nieuwtje:
    [​IMG]

    Al denk ik wel te weten wat de meeste mensen hier van denken, toch deze vraag: Wat denken jullie van deze foto? En wat algemener, en dus niet specifiek over de rotsfoto: Is er leven buiten de aarde?

    Erg interessante site als dit soort dingen je interesseert: http://www.earthfiles.com/


    Startpost V2.0

    [​IMG]

    Dit topic is bedoeld om op een serieuze manier te discussieren over het feit of er nu wel of niet Buitenaards leven bestaat.
    Doe dit aub met wat meer argumenten dan alleen een droge ja of nee. Waarom denk je van wel of niet?

    UFO Fast Facts
    [​IMG] Myth: Very few people have really seen a UFO...
    Fact: According to a Roper poll conducted in 2002 for the SciFi channel, one in seven Americans say they or someone they know has had an experience involving a UFO...

    A total of 14 percent have had or know someone who has had at least one Close Encounter of the "First," "Second," or "Third" kind. The largest proportion (12 percent) say they or someone else they know has seen a UFO at close quarters.

    Source: Coalition for Freedom of Information (http://www.freedomofinfo.org/national_poll.html)

    ----------------------------------------------------------

    Myth: Airline pilots never see UFOs, so they must not be real...
    Fact:
    There have been many cases of pilot sightings ever since the 1940s...

    The most convincing UFO reports were produced in the 1940s, 1950s and 1960s by airline pilots, military pilots and ex-military pilots. These men had the training and the experience to be able to distinguish between normal sky sights and highly abnormal sights. They knew what airplanes looked like, and what meteors looked like, having seen them many times. Their visual observations were frequently supported by radar data which showed essentially the same thing. They were therefore able, on many occasions, to methodically eliminate conventional phenomena from consideration when trying to identify UFOs.

    In those same decades, most UFO sightings were made in the daytime and frequently at close range, when shapes and surface features could be distinguished, thus making positive identification of normal sights easier and the descriptions of unusual sights more detailed. When all normal explanations had been eliminated, the witnesses could concentrate on those aspects of the experience which were most abnormal. ​
    These abnormal aspects included the shapes of UFOs and their behavior. Most of the UFOs seen in the daytime were said to have had simple geometric shapes--discs, ovals, spheres, cylinders--and surfaces that looked like metal. Such shapes are not only nonexistent among known aircraft, but contrary to all known theories of flight, in most cases offering control and performance disadvantages rather than advantages.

    Source: Don Berliner, The Fund for UFO Research, Inc.; 2002
    (http://www.freedomofinfo.org/poll/roper02.html)

    --------------------------------------------------------------------

    Myth: UFOs are only reported by uneducated farmers in places you've never heard of...
    Fact: A study by the U.S. Air Force showed that the most puzzling UFO reports came from people who had the best technical backgrounds. They are reported from everyplace where there are people, though fewer are seen from big cities because less of the sky is visible.


    UFOs are reported by every type of person: uneducated yokels and PhDs; laborers and corporation presidents; truck drivers and airline captains; little kids, their parents and their grandparents. People in every state, every province and every country. They are reported by people who are convinced every light in the sky is an alien craft, and by other people who are convinced that no one as smart as them ever sees odd things in the sky.

    People in rural areas may see more UFOs because they can see more of the sky and because they may look at the sky more often. Big city people have a poor view of the sky, and they are usually too busy to look up. Generally speaking, UFOs are seen by people who happen to be in the right place at the right time.

    Source: Don Berliner, The Fund for UFO Research, Inc. (http://www.fufor.com/faq2.htm#17)

    ------------------------------------------------------------

    Myth: The U. S. Air Force investigated UFOs and concluded there was nothing to them...
    Fact: The Air Force had an official UFO investigation from 1948 to 1969 (Projects Sign, Grudge and Blue Book), and collected more than 12,500 reports. It claims to have explained all but about 701 of them, but the facts of most of those reports strongly suggest that something important was seen.


    The U.S. Air Force claims to have explained all but 701 of its reports, though by actual count the number is 584. But as so many of these were made by military and airline pilots, and other unexplained sightings involved radar tracking, they are the heart of the matter. Hundreds of other reports in the official files are alleged to have been explained, but are full of unscientific and illogical reasoning.

    If so many cases are admittedly unexplained, they cannot be used to support any conclusions, as the nature and origins of unexplained cases are, by definition, unknown. If you add those cases that are only "possibly" explained, the total lacking convincing explanations tops 50%, which strongly suggests that the official investigation was a failure.

    Source: Don Berliner, The Fund for UFO Research, Inc. (http://www.fufor.com/faq2.htm#1:cool:

    Myth: UFOs are only seen by Americans...
    Fact: UFOs have been seen wherever there are people. Every continent has had its share, as has almost every country, though local interest plays a role in the apparent level of activity. Wherever there is someone interested in searching out UFO reports, they will be found, but that doesn't mean the investigator lives in a center of activity.


    Some of the first UFOs were seen in Europe and the Pacific (see FAQs #5 and #6). Since then, they have been reported from all continents and probably all countries. There have been major waves of sightings not only in the USA, but in Great Britain, France, Belgium, Russia and elsewhere. Official and private organizations have been established in many countries to study their sightings, and their results are similar to other countries'. The same kinds and variety of UFOs are seen most places, and this has changed little over the years.

    In late 1944, following a gradual build-up of activity, "foo-fighters" were reported in large numbers. Pilots of American and British bombers and night fighters over occupied France and over Germany described glowing balls that flew in formation with them for long periods and then just flew away. The first "explanation" was that they must be experimental German anti-aircraft weapons that were being tested prior to being put into action. But the war ended without a single "foo-fighter" showing unfriendliness. Explainers then tried to blame German jet and rocket fighters in night operations. But it was later determined that there may have been only a single night flight by any German jet, and none by their rocket-powered fighters.

    At about the same time in the Pacific Theater of War, American bombers were followed for hours by bright lights that eventually turned away. Military officials said they were Japanese suicide planes, and that is how they show up in official mission reports. But suicide planes never flew at night, and they never followed our bombers for long periods of time without doing anything. The war ended with hundreds of reports still unexplained.

    Source: Don Berliner, The Fund for UFO Research, Inc. (http://www.fufor.com/faq2.htm#27)

    ---------------------------------------------------------------

    Myth: UFOs have only been seen since 1947...
    Fact: There are UFO reports in newspapers and literature dating back to 1865 and even earlier...


    For a partial list of significant UFO cases throughout history, check out the UFO Casebook website: http://www.ufocasebook.com/casefiles.html


    Ik plaats hier nog wat interessante filmpjes. Denk ervan wat je wilt:

    Random UFO filmpjes:
    Israel UFO - Very Unique Sighting

    The Drone UFO (2007) Brief History
    [yt]qQE2XYA1GeY[/yt]

    NASA footage
    [yt]XbV8EPbUMVk[/yt]

    UFO Compilation by LAPIS
    [yt]CXlMyvOTg1s[/yt]

    UFOs Tracking Across The Moon
    [yt]z7UrGMVQBvM[/yt]

    UFO Battleship
    [yt]RIMDeaUzT_I[/yt]

    Rudi Nagora disc-shaped UFO sighting and photos, 1971
    [yt]Q1Ksu-mXjz4[/yt]

    Mexicaanse luchtmacht filmt UFOs
    [yt]uDOOZ_IPb6Y[/yt]

    UFO, Pilot and Air Traffic Control In Holland
    [yt]1c_1mYNGS0c[/yt]


    "Battle Of L.A.", 1942 (UFO over Los Angeles)
    [yt]OUL9qsoipFs[/yt]
    Meer info over deze case


    Size does matter
    [yt]wxZOB8jino0[/yt]


    Nibiru / 2012
    [yt]O96ZMPXuv1A[/yt]


    Documentaire 'UFO - The Greatest Story Ever Denied'
    Trailer/Intro
    [yt]O9F3i__dHNQ[/yt]

    Volledige documentaire

    Wat hier ook wel een beetje bij past is dit bericht:


    Who built the Pyramids?
    UFO - Pyramids - Alien Or Human Made? - Part #1 Of 3
    [yt]hvPQc_ssz20[/yt]

    UFO - Pyramids - Alien Or Human Made? - Part #2 Of 3
    [yt]L0o0gpWiI4o[/yt]

    UFO - Pyramids - Alien Or Human Made? - Part #3 Of 3
    [yt]_N_ydWg6e4E[/yt]


    Area 51 - The Alien Interview
    Deel 1
    [yt]3G4KnhYuWD8[/yt]

    Deel 2
    [yt]VQm-xKJs1Jg[/yt]

    Deel 3
    [yt]BtkjiFbhyXc[/yt]

    Deel 4
    [yt]y-iK8Jr0nwQ[/yt]

    Deel 5
    [yt]BzloRnJYCsU[/yt]

    Deel 6
    [yt]OjHqIvo6uGA[/yt]

    Deel 7 (Final)
    [yt]ZhWsY7F_2nE[/yt]


    Audio Interview over 'Alien Moon Bases'
    Als ze over die foto's beginnen, neem dan even deze site erbij.
    Part 1
    [yt]3KN4TTx4ijc[/yt]

    Part 2
    [yt]HNlLBkxyAGY[/yt]

    Part 3
    [yt]RbpnoqXK_do[/yt]

    Part 4
    [yt]45AvEaXgq_w[/yt]

    Part 5
    [yt]p71d3qpypJU[/yt]

    Part 6
    [yt]N2eQV0xKE78[/yt]

    Part 7
    [yt]R50fbBXeNoU[/yt]

    Part 8
    [yt]o7PKWs1V-TM[/yt]

    Part 9
    [yt]qF-HDS-f6bg[/yt]


    The Disclosure Project
    De video van de persconferentie


    Billy Meier
    You are about to discover a most remarkable story, one that began in a small, remote Swiss village and is still ongoing – for more than 65 years. Meet “Billy” Eduard Albert Meier, a real-life combination of Indiana Jones, Lawrence of Arabia and Luke Skywalker, as he reveals his fascinating adventures in over 40 countries, including his discovery of what may be the most important and heretical document of all times – and his life long contacts with extraterrestrial human beings.
    See many of the UFO photographs, a movie clip and startling video, for which Meier has become famous worldwide, and even listen to the UFO sounds themselves.



    But extraordinary claims require extraordinary proof, not beliefs, so you’ll find scientific analysis of both the UFO photographs and sound recordings, never before seen seven-fingered hand prints, plus the opinions of scientific experts who examined much of the evidence.
    In addition to the stunning, still irreproducible physical evidence, Meier has single-handedly transcribed more than 24,000 pages of information, most of it still in German, which includes a true history of human beings in the universe going back tens of millions of years.



    But it’s the startlingly accurate prophetic information that has caught the attention of millions of people worldwide, even high-ranking government officials, especially now with the fulfillment of Meier’s prescient foretelling of the disastrous U.S. war with Iraq, and other events – that he published in 1958!

    You’ll learn how the laws of cause and effect (upon which prophecies and predictions are based)unfailinglyoperate and how we bring upon ourselves many of our own worst problems through ignorance and violation of them.
    And – since no one is coming to save us from ourselves – you’ll learn why the only lasting solution is for us to take back our self-responsibility on every level from all outside sources, including false leaders, politicians, religions, cults, sects, imaginary gods, angels, saints, gurus, etc.



    In addition to extremely controversial information about the true extent of CIA power, the origin of the UFO cover-up and many more things you’re not supposed to know there are also international discussion forums, a Q & A section and a topical listing of Meier’s incredibly extensive information.



    So, while this is really only the tip of the iceberg, it should be enough to help you to decide if the Billy Meier UFO contacts are the biggest, most impenetrable hoax or – the most important story in all of human history.
    There's really nothing in between.

    Trailer 'The Silent Revolution of Truth'
    [yt]yFh9AOVuqYI[/yt]

    TheyFly.com


    Leesvoer


    ´Bewijs´
    Hier


    LinksEn als laatste nog een documentaire[​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm... nep! ;)

    Zoals Theo Maassen ooit zei:
    Als er buitenaards leven is, en ze zijn dommer dan wij, dan moeten we helemaal niet naar ze willen zoeken. Zijn ze slimmer dan wij, dan vinden ze ons toch eerder dan wij hun!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna ;)

    Als er buitenaards leven is en ze zijn dommer dan wij, wil ik er niets mee te maken hebben. Zijn ze slimmer dan wij, vinden zij ons eerder dan wij hun!
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me zeker mogelijk (eigenlijk logisch) is dat er leven is buiten de aarde, in welke stadia van ontwikkeling weet ik niet, kans is toch dat we ze nooit zullen ontmoeten op de bacterieen van astroiden en planeten dichtbij na.

    Die foto is echt lomp, is bewijs van niks. Kan duizend foto's laten zien van rotsformaties die op mensen lijken gewoon hier op aarde. Als je goed kijkt op die grote foto, zijn er over die hele richel van die donkere plekken te zien. Dat er eentje bij speciale belichting en van die hoek op een armpje lijkt, lekker boeiend.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus jij baseert je mening op een of andere cabaretier (die overigens niet eens grappig is, maar dat terzijde :+)

    Waarom zouden we hun niet willen vinden als ze dommer zijn dan ons? Lijkt me hartstikke interessant!
    En als zij slimmer zijn, zouden zij ons eerder vinden dan wij hun. Nou, zo te zien hebben ze ons al gevonden. ;)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat iemand overtuigd is door die foto van die rots of rommel. ;)

    EDIT: Mars is veel kleiner dat de aarde en helemaal in kaart gebracht. Dan zouden er zogenaamd 1 marsmannetje gefotografeerd zijn en verder NOOIT een teken van leven. Zou allemaal kunnen, maar ERG onwaarschijnlijk.

    Plus, voor buitenaardsen buiten het zonnestelsel is er eerst een reis van minimaal 200.000 lichtjaar (andromeda) voor de boeg. Als ze zo ver ontwikkelt zijn als wij kost dat vele miljoenen jaren en dan zouden ze dus al miljoenen jaren geleden, misschien ten tijde van de dinosauriers, begonnen zijn aan hun reis naar specifiek onze aarde, terwijl wij nog niet eens een probe kunnen sturen naar andromeda om te kijken of het de moeite is specifiek hier in plaats van de rest van ons melwegstelsel. Slaat nergens op die logica.

    Maar goed wie weet, ja toch. Ik geloof niet in het ontmoeten van een buitenaards ras gezien de absurde reistijden en technologie die daar voor nodig is, maar het zou natuurlijk de bom zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee natuurlijk niet. ;) Maar dat stukje stond vanmorgen in de krant, en het leek me wel een goed moment om dit topic te openen.

    Die rotsfoto is maar een startpunt voor de gehele wel/niet buitenaards leven discussie. :9
    Ik neem aan dat ik niet de enige ben die hier in geïnteresseerd is?
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vroeger toen ik een klein jongetje was toen geloofde ik in Ufo's en het buitenaardse leven. Maar na mensen die een frisbee (wat een ufo moet voorstellen) in de lucht gooien om zo de foto's te verkopen voor extra centjes, en Area 51 dramatische slechte film met operatie van buitenaards wezen etc etc hebben er bij mij voor gezorgt dat ik niks maar dan ook niks van dit spul meer geloof. Kijk naar het monster van loch ness, jaren lang dachten mensen het echt dat die foto echt was en jaren later (nadat de persoon van de foto een dikke mep met geld had) gaf hij toe dat het nep was....blablabla...fake dus.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik geloof dat het universum oneindig is. Met die theorie is het dus onmogelijk dat er geen ander leven in het universum is. Echter ik denk niet dat de mens ook maar in de buurt is van het ontdekken van dergelijk leven. En zelfs al vinden we dergelijk leven met één van onze sondes die we de ruimte in hebben gestuurd, we zouden er nu iig nooit kunnen komen.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet fake, ik denk gewoon verkeerde interpretatie van wat er op die foto staat.

    Maar zoals ik zeg, statistisch moeten er op nog een paar miljarden planeten in het universum leven mogelijk zijn. Wetenschappelijk gezien. Dus volgens die logica is het veilig te zeggen dat het niet verassend is dat er een minstens een paar net zo geevolutioneerde rassen als ons, misschien meer ontwikkeld, misschien minder, in het universum aanwezig zijn.

    Maar dat betekend niet dat wij ze ooit zien, gezien de afstanden en de wetmatigheden van de natuurlijk die de snelheid waarmee je kunt reizen beperken en vervolgens op deze galactische schaal vrijwel waardeloos maken.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    In Theorie is er leven buiten de aarde om, er zullen meer planeten zijn die door bepaalde chemische reactie's op aarde voor water zorgen, en water is leven. Ik weet 100% zeker dat er leven buiten de aarde om. Nu nog de vraag hoe ver hun zijn en of ze nog 1 cellig zijn ;) Ik kan alleen niet geloven dat als er leven op mars is het er zo uit ziet want dat ziet er menselijk uit. Doet me denken aan die beesten van Star Wars die laatste episode's, die lelijke beesten die ook zo schreeuwen :9

    En dat met die UFO's Daar was ooit (geloof paar jaar terug?) Hele documantaire over. Wat erg verrassend was is dat de meeste gespot worden boven een Militaire basis wat zo geheimzinnig is dat het bestaan soms nog ontkend word. Ik geloof er dus in dat de mens daadwerkelijk verder is kwa techniek dan wij denken of mogen weten. Maar dat het UFO's zijn? Nee dat lijkt me niet daarvoor zijn wij niet inhouden genoeg. Wij willen tegraag dan zoiets doorvertellen. Maar dit is dan mijn mening....
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Potatoe, potahtoe ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Orgasmes worden ook vaak gefaked, maar dat wil toch ook niet zeggen dat ze niet bestaan? :+
    Ik vind het gewoon een beetje kortzichtig om te zeggen dat alles wat met UFO's heeft te maken fake is, alleen omdat iemand ooit op TV heeft laten zien hoe je het kunt vervalsen.

    Natuurlijk wordt er van alles vervalst voor geld, maar noem mij eens iets op wat niet vervalst kan worden? Dat het vervalst kan worden wilt niet zeggen dat het dus ook vals is.

    (poeh, wel erg vaak het woordje vals gebruikt 8))
    Ik ben natuurlijk geen wetenschapper, maar waarom zou dat niet mogelijk zijn? Vooral natuurlijk als ze al veel verder dan ons ontwikkeld zijn.
    Wie had je bv. 100 jaar geleden geloofd als je zei dat we nu met de snelheid van het geluid konden vliegen? Niemand denk ik :9

    Ik geloof dan ook dat we over een x aantal jaren iets vinden waardoor we snel door het universum kunnen reizen.
    Vraag me niet wat :+ (zwarte gaten?)
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ufo heeft ook wel iets weg van een snel en hoogvliegende duif. snavel rechts, staart links, en dan een vleugel omhoog, ik vind de top van de "ufo" iig niet heel symmetrisch.

    Verder ben ik stellig van overtuigd dat er leven in buiten aarde, ik geloof niet in god en vind het onzin dat wij de enigste zijn terwijl het heelal oneindig is. Ik geloof zeker in buitenaardse wezens die verder ontwikkeld zijn dan ons, ook geloof ik er in dat er mensen zijn die ze hebben gezien.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja maar het gaat er mij dan ook meer om dat het 'echte' niet meer van het 'neppe' is te onderscheiden. In het verleden hebben we dat allemaal al lang gezien, waarom zou het dit keer anders zijn? Persoonlijk zou ik niet weten wat UFO's op deze planeet komen doen, okeej misschien alleen om even hard te kunnen lachen. Er zal heus wel ergens nog een planeet zijn als de aarde, maar of wij daar ooit kunnen komen (of beter gezegt wat te zoeken hebben) zal mij verbazen. We kunnen ons beter op onze aarde richten, die op het randje staat van ondergang als we zo door gaan. *doet dramatisch* 8)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoewel het mij tof lijkt dat het mogelijk zou zijn dat intelligent buitenaards leven ons bezoekt is het niet echt realistisch. In ieder geval niet in onze gedachtegang kwa technologische ontwikkeling.
    Er zijn wel theorieen over het bestaan en mogelijkheden van een wormgat. Sommige theorieen gaan over het versneld reizen door een wormgat omdat ie een connectie maakt tussen twee punten in de ruimte tot theorieen die gaan over de mogelijkheid tot tijdreizen door een wormgat. Echter zijn dit allemaal theorieen en sommige aspecten van een wormgat zijn in strijd met de wetten van de fysica. Maar je kan dan ook weer redeneren dat die wetten, 'onze' wetten zijn gelimiteerd door onze manier van observatie en onze intelligentie.

    Hoe dan ook, als de theorieen van de wormgaten kloppen, als ze het mogelijk maken om door ruimte en zelfs tijd te reizen dan opent dat wel meer de mogelijkheid dat buitenaardsen ons zouden kunnen bezoeken. Alleen kan je je dan weer afvragen, waarom zouden ze dat doen?
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het eerste wat bij mij op kwam toen ik foto zag was niet van "hé cool, een alien", maar van "hé, een restant van een oude civilisatie van Mars?". Die mogelijkheid lijkt me veel realistischer dan dat er nu nog intelligent leven rond loopt op Mars. Hoe vaak vinden we hier niet restanten van een oude civilisatie bij het opgraven? Met wat geluk is er op Mars door al die wind ineens al het zand van een restant weg gevlogen en is het nu voor eventjes zichtbaar.

    Wetenschappelijk is het ook best mogelijk want Mars was (waarschijnlijk) vroeger een nog leefbaardere planeet dus het lijkt me best mogelijk dat er leven op Mars was en dat er nog wat van over gebleven is.

    Nu zijn de foto's wel gewoon foto's van rots, maar als ik Nasa was dan zou ik er voor zorgen dat dat robotje eventjes terug gaat en paar foto's van van uit andere perspectieven trekt (kost waarschijnlijk wel miljoenen dollars, maar kan in theorie leiden tot één van de grootste ontdekkingen tot nu toe). Die foto van die UFO is gewoon fake.

    En waarom zou je een dommere "aliens" niet willen ontmoeten? Voor hetzelfde geld hebben zij wel een middel tegen bv. een soortgelijke van het hiv virus terwijl ze liggen tot te gaan aan een simpele griepje (best stomme vergelijking, maar het punt is duidelijk denk ik). Om nog maar te zwijgen over wat voor schatten hun planeet zou kunnen bevatten.

    En natuurlijk is er op dit moment leven ergens anders dan op de Aarde. Het intelligente leven gaan we echter niet in de zonnestelsel vinden maar ik ben er zeker van dat er ergens in het bijna-oneindige universum nog wel een intelligente levensvorm rond loopt. In ons zonnestelsel zal er waarschijnlijk ook nog wel een wat andere levensvormen zijn, maar veel meer dan bacteriën moeten we niet verwachten (grootste kanshebber waar die dingen zijn denk ik Europa en Mars
    Er zijn zoveel redenen waarom ze dat zouden doen, maar als ze op z'n minst even slim zijn als de mens én ongeveer als een mens denken... dan zitten we waarschijnlijk in diepe problemen :+.
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat er niet om of het echt of nep is. Het is wel echt, maar het is wat we denken dat we zien. Net alsof je in het bos loopt en een vorm ziet in de verte van een men, maar blijkt een boompje te zijn.

    Kortom, deze foto is geen bewijs, aangezien het niets aantoont.

    Je beantwoord een beetje je eigen vraag. Aldus Einstein's relativiteitstheorie, kunnen we niet sneller dan het licht, want dan worden we oneindige massa, en aangezien afstanden tussen gemeten worden met de afstand die licht aflegt in een vacuum (lichtjaar), zijn die afstanden absurd voor ons huidige en zelfs voor de ultieme (lichtsnelheid) technologieen.

    Bijvoorbeeld, Proxima Centauri en alpha centauri, de meest dichtbijzijnde sterren zijn al 4.2 lichtjaar van ons verwijderd, wat al 77.0000 jaar kost (ongeveer) om te bereiken met de huidige technologieen. Dat is slechts een indicatie, het wordt allemaal pas onwaarschijnlijk dat je ooit nog verder komt als je buiten die 'te bereiken' sterren gaat kijken die onmogelijk ver weg zijn. Als je binnen de honderd jaar naar Alpha Centauri wilt, dan moet je schip 4% van de lichtsnelheid gaan... Lichtsnelheid 299.792.458 meter per sec, dus is nog steeds 11.991.698,32 meter per seconde. 119.000 KILOMETER PER SECONDE, of drie keer aarde rond in 1 seconde, dan 100 jaar lang...

    Wie weet kunnen we ooit 'tunnelen' of vouwen, wat dan ook. Maar dat is een 'wie weet' waar we natuurlijk niet van uit kunnen gaan op dit moment. We zullen in de toekomst moeten zien.

    Is overduidelijk een meeuw....

    Dat slaat echt nergens op, op meerdere planeten in ons zonnestesel is bevroren water te vinden, ook waterstof op zichzelf is het meest voorkomende element in het universum, Het gaat om specifiek vloeibaar water (misschien op Europa, maan van jupiter) en een atmosfeer en temperatuur die te vergelijken is met die op de aarde voor leven zoals ons om te ontwikkelen. Wat er voor mogelijk ander vreemd leven nodig is, is helemaal niet bekend. Misschien leven er wezens in het midden van de zon, weten wij veel.

    Also, ik vind het fijn dat jij 100% weet dat er leven buiten de aarde is, maar dat is net als in God geloven. Als je het niet kunt zien, proeven, aanraken en meten, dan is het ook praktisch niet echt van waarde en kun je er alleen in 'geloven'. Dat is dan ook wat gelovigen doen (en anderen voor vermoorden).

    Gelukkig is buitenaards leven niet uit de lucht gegrepen en zijn er voldoende theorieen die suggereren dat onze organische materialen uit de buitenste ringen van ons melwegstelsel komen, omdat het koolstof houdende materiaal dat nodig is voor ons soort leven daar rijk aanwezig is, etc. Dat is de reden dat er naast onderzoek naar andere planeten en het universum gezocht kan worden naar bacterien en andere primitieve levensvormen in ons zonnestelsel.

    Maarja, zelfs de dieptes van onze oceanen zijn niet helemaal verkend en hebben nog voldoende geheimen. Het concept is gewoon intrigerend daarom houd het zelfs de wetenschap bezig, maar anders als je denkt. Niet met het zoeken naar marsmannetjes of onderzoeken van UFO's.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets dacht ik ook! Niet echt een alien maar meer menselijk :+ Maar toch wat moeten we dan verwachten en waarom willen we buitenaards leven ontdekken? Voor de regering is dat duidelijk hun techniek, maar wij dan? Omdat ze gaaf zijn? uniek? Of gewoon omdat zo de mensen zonder vrienden toch nog vrienden kunnen krijgen? Wat denken jullie?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Joh lekker boeiend die remedies. Misschien zijn die domme vrouwlijke aliens wel ontzettend lekker en door hun lage IQ met twee zinnen het bed in te praten :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina