Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hoeft er niet voor te betalen mits je gewoon nog de garantie hebt. Een bonnetje enzo hoeft niet.

Je moet microsoft bellen en uitleggen wat je probleem is met je Xbox 360. Vervolgens moet je het serienummer van de console geven, adres en gegevens en email adres.
    Ik weet niet of het nu is verandert maar ik kreeg dan binnen 24u de labels binnengestuurt via de e-mail. Die moet je op een blanco doos plakken. Gewoon een bruine kartonnen doos. Hier moet je de Xbox indoen. Stel je hebt de RRoD, haal dan alle kabels eruit en vergeet niet je HDD eruit te halen! Vervolgens gewoon de console erin doen.

UPS komt dan als het goed is binnen een paar dagen bij je langs, mocht dit niet het geval zijn kun je UPS bellen om een afspraak te maken wanneer zij langs kunnen komen.

Je nieuwe console krijg je binnen 15 werkdagen. Dit kan ook korter zijn wat steeds vaker het geval is. Mocht je iets niet snappen kun je altijd nog de klantenservice bellen.

2. dery1990

dery1990 ///M3 Power

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik snap het allemaal! Thanks voor snelle reacties :)

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, ik heb mn xbox 1 maart 2006 gekocht en op de site stond nog voordat hij vorige week stuk ging dat ik tot 10 okt dit jaar garantie heeft. Dat is al meer dan 2 jaar...:? Omdat ik nu een rrod had zou ik er een jaar extra garantie bij moeten krijgen toch? dus tot eind 2009. :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, als je console een RRoD vertoont en hij daardoor stuk gaat heb je inderdaad drie jaar garantie. :)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja raar is dat, mijn garantie van 2 jaar was ook al verlopen, maar de man bij de klantenservice zei dat ik nog garantie had (ik had de 2e keer geen ROD).

Maar dat extra jaar garantie heb je trouwens sowieso, dus jij hebt inderdaad tot 10 oktober 2009 garantie, maar dat zou je ook gehad hebben als je geen ROD had gehad nu. Het jaar extra (2 oktober 2008 t/m 1 oktober 2009) is alléén geldig als je een ROD krijgt. Dus, als hij in die periode aan iets anders kapot gaat heb je geen garantie.

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik. Ik vind het alleen appart dat de site al een paar weken geleden aangaf dat ik tot oktober garantie had inplaats van maart. dat is toch een half jaar.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had mijn stekker eventjes eruit gehaald van mijn xbox, nu steek ik hem weer in het stopcontact en wil gaan spelen krijg ik 3 rode lampjes. Dat heeft iets met de voeding te maken. Heb het al eens eerder gehad maar als ik hem dan weer gewoon opstarte deed ie hem wel weer gewoon. Nu doet ie dat niet. Zal hem wel moeten opsturen :mad:

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj! vandaag me console weer ontvangen. Problemen met het moederbord. Heb maar meteen via bol.com een intercooler besteld. Veel positieve reacties over dat apparaatje...

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bel ik de klantenservice, ligt het systeem eruit. Ze adviseren me om morgen terug te bellen :'-(

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is na 9 uur. volgens mij kan het dan niet meer.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kon tot 10 uur bellen, ze namen ook op alleen het systeem lag eruit zei die. Word de komende weken dan maar wii-en voor mij!

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen er wel wat van hé? daar in duitsland? Ik heb zondag gebeld, gister was de UPS er en nu sturen ze hem alweer terug _O_

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd ongelooflijk! Ik heb 31 december gebeld voor een nieuwe stekker en ook deze week komt ie waarschijnlijk niet. 7 weken wachten op alleen een stekker wat een helden |:-

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja echt heel vreemd dat het bij jou zo lang duurt :eek:.

De mijne is woensdag opgestuurd, ik hoop dat hij vandaag of morgen terugkomt. Vorige keer was het ook binnen een week :)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is alleen die stekker die ze blijkaar niet hebben. Ze hebben de voeding van Dulle NL ook zonder die stekker geleverd.

Maar doen ze netjes. In totaal heb ik vanaf 5 december 2005 19 weken zonder 360 gezeten.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ze zijn beter voorbereid op de rrod en minder op andere zaken, denk ik.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

de vorige negen weken was door een hardware failure. En 7 weken wachten op een stekker zijn geen excuses voor te verzinnen imo ;)

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    7 weken wachten op een stekker is gewoon belachelijk

Op de Xbox 360 shit na vind het wel een keurige helpdesk van Xbox

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zijn doorgaans ook jonge mensen die zelf ook gamen. Kan er altijd erg leuk mee ouwehoeren. Al merk ik dat ik zelf de laatste paar keer er wat minder voor in ben ;)

Maar over de bezetting is zeker goed nagedacht.

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijk mij trouwens wel een leuke baan, ontevrede mensen het leven zuur makeh! }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina