1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad.. als ze bij prisonbreak na 4 seizoenen nog steeds op fox river zaten had ik het ook wel gezien...
     
  2. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nu maar niet kan voorstellen is dat die afleveringen 14 t/m 22 (?) nog niet zijn geschreven. De afleveringen 10-13 ongeveer waren ze eind augustus aan het opnemen, de staking kwam veel later.
    De scripts zijn echt wel klaar dan.

    Oke LJ, Lincoln en Sofia mogen nu langzaam wel uit het verhaal geschreven vind ik. Een vierde serie zou overdreven zijn maar wel waarschijnlijk, want Fox verkoopt zijn 'melk' aan tientallen zenders
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige aflevering, echt de beste van Seizoen 3. Vind het erg knap dat er nu eindelijk een soort van einde aan is gebreid, van mij mogen ze nu wel gewoon een hele nieuwe serie beginnen, die alleen over Scofield gaat. Het mastermind spelletje vond ik echt weer van Seizoen 1 niveau in deze aflevering.

    Kortom: topaflevering, heb al zin in Seizoen 4 (of Seizoen 1 van een nieuwe serie..)!
     
  4. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook benieuwd wat ze gaan doen. Komt iig een 4e seizoen lijkt me, scofield die nu de jager is :D. Verhaal van Burrows is klaar.
     
  5. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wel ook weer dat sucre, bellick en t-bag nog in Sona zitten, ik vraag me af wat daarmee gaat gebeuren
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kan iemand mij een stream van episode 13 sturen?? tvshack doet het niet...

    liefts per PM want ik durf hier niet te kijken i.v.m spoilers 8)
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hem al:) wel egt een vet einde van het seizoen. en het zou me niet verbazen dat dit de allerlaatste aflevering ooit is.
    Lincoln,Sofia en LJ zijn gelukkig, Sucre is de dupe en zit in Sona, waar alles gelijk is;) en dat coordinaten boekje heb je dus geen reet aan want die coordinaten waren verzonnen.. en die basketballer is ook thuis, dat muziekje laat eigenlijk zien dat het klaar is en Michael een man is die nooit stil zit en zijn wraak wil halen.

    als dit het egte einde is zou ik wel balen maar het zou geen ramp zijn;)
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    www.ninjavideo.net daar staat een goede stream (divx)
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk toch echt wel dat het van belang is, zeker ook omdat Gretchen er nog naar vroeg etc.
    Daarnaast had het anders geen nut gehad als T-Bag toevallig dat boekje vond en had het net zo goed kunnen blijven liggen.
     
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

    Inderdaad , Gretchen was niet blij dat t boekje er niet was.
     
  11. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    + Sofia had dat boekje ook gevonden in dat geheime appartement van whistler, het is niet alsof hij dat al in Sona had dus het moet toch wel iets belangrijks zijn.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gretchen interesseerde het boekje helemaal niet... Sofia vroeg er om en Gretchen + Whistler wilden snel weg. Die werken gewoon samen.. en nu ook weer met mahone...
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    In de auto vroeg Gretchen er toch om?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Serieus? Dat heb ik dan gemist 8) (Was 4 episodes achter elkaar aan het kijken.. was inmiddels 02:00 ;))
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ze was PISSED off dat het boekje er niet was
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    haha oke I'm convinced
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    jup , net voor het stukje dat ze Mahone vragen om te joinen
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom is er deze week eigenlijk geen nieuwe uitgekomen? Heeft dat te maken met de staking van die scriptschrijvers?
     
  19. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het seizoen is afgelopen.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    O echt? Wat ben ik een nitwit :+.
     

Deel Deze Pagina