1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pinkpop 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door IWFH '2006', 19 dec 2007.

  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldus nu.nl

    Toen 'k het las ben ik toch maar even snel ticketmaster.nl opgevlogen om m'n kaartjes te bestellen ^^.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik me 3 dagen kaart ook8)
    Heb er zin in!!
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.festivalinfo.nl

    Bron: www.festivalinfo.nl

    Toch weer een aardige naam erbij :thumbs: Ben benieuwd hoeveel dagkaarten er nu nog beschikbaar zijn..
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Netjes, chapeau voor Jan Smeets. :cool: Mijn kaartje is vandaag per post aangekomen overigens. Ik heb er zin! :D
     
  5. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik mijn weekendkaart ook al.:)
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje voor de mensen die via ticket service besteld hebben. Krijg je nadat je betaald hebt een bevestiging ofzo? Ik heb namelijk besteld/betaald en meteen daarna waren er geen kaartjes meer en ik kreeg dus geen bevestiging. Klopt dit of moet ik me zorgen maken:+.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me het meest logisch dat je een bevestiging hoort te krijgen, maar ik heb zelf geen ervaring met die site, dus ik heb geen idee eigenlijk :9

    Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe openingspost? En misschien een leuk idee om te vermelden wie van XBW heengaan?
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja! zet dat erbij.. en dat we in de loop van de tijd ook fotos plaatsen misschien? kunnen we mekaar herkennen :+
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Uiteraard. Ik heb helaas bijna geen bandshirts. Dus ik zal hoogstwaarschijnlijk alleen aan mijn Muse shirt te herkennen zijn.

    Mooie startpost overigens, maar is Chris Cornell bevestigd voor vrijdag? Ik dacht dat hij dat wilde, maar dat Jan Smeets hem liever in het weekend inplant.
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bevestigd, staat ook op de pinkpop site.

    Edit: op de startpost staat chris cornell verkeerd. Hij sluit de 3fm stage af en dat is niet de tent.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even veranderen, ik las op internet namelijk dat hij de tent zou afsluiten op vrijdag.

    Maar de mensen die in de startpost genoemd willen worden, ik stel voor dat die mij even een pm sturen dan.

    /Mod Ik dus :+ - the Matrix
     
  12. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelukkig dinsdag al mijn kaarten besteld. Heb alleen nog niets binnen gekregen, maar dat zal komende dagen wel gaan gebeuren. Heb er iig erg veel zin in.
    Ben benieuwd wat de 7 andere bands gaan worden. Ik hoop nog een paar grote namen.
     
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 6 inmiddels toch? Chris Cornell, en Jonathan Davis van Korn is volgens mij ook wel zeker. In elk geval, ik ben ook benieuwd wie er nog bij gaan komen :9

    Namen die veel genoemd worden om nog op Pinkpop te komen zijn; Alanis Morrisette, The Offspring, Voicst, The Babyshambles, Jimmy Eat World, CSS, The Hoosier en Tokyo Police Club.

    The Offspring lijkt me ook nog wel grappig, maar meer omdat ik dat vroeger leuk vond :9 geen idee wat voor muziek ze nu precies maken en of ik dat nogsteeds leuk vind,
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja, ze hebben geen nieuw album na Splinter uitgebracht behalve de greatest hits. Weet niet hoelang geleden jij het luisterde, maar ik zou het supervet vinden als The Offspring zou komen. Komen waarschijnlijk dit jaar wel met nieuw album.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Phoe! De weekendkaarten staan voor gemiddeld 200 euro op Marktplaats. Damn.. wat ben ik blij met mijn kaartje. 3 vrienden van me hebben geen kaartje meer kunnen krijgen. Ze wouden hun loon afwachten.. tja. Ik ga trouwens veel filmen tijdens Pinkpop :). Leuk voor Youtube :D
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ben ook zo'n sukkel die zijn loon moest afwachten, nu neem ik 2 dagkaarten voor zondag en zaterdag met een maat van me.. :mad:
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik heb de kaarten ook besteld (bevestiging gelukkig al gehad), zinnnnn in! BAD RELIGION!!!
     
  18. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ha Ha heb mijn kaarten binnen gekregen vandaag.
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels begrepen dat ik me kaartje van ticketservice niet binnen krijg. Gelukkig heb ik nog wel eigen kaartje. Is alleen jammer voor een vriend van me.

    Alanis Morissette is inmiddels bekend gemaakt. Staat op haar tourschema op haar site.

    Nog maar een paar namen te gaan. Ik heb er in ieder geval al zin in.
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Melee heeft zichzelf ook al min of meer bevestigd is het gerucht. Dus dat zou betekenen dat er nog 4 namen bekend moeten worden gemaakt.

    Jan Smeets heeft zelf nog gezegd dat één van de volgende namen ook nog op Pinkpop te zien zal zijn:

    Amy Macdonald, Duffy, Silkstone, Stereophonics, Manic Street Preachers, Newton Faulkner en Beth Hart
     

Deel Deze Pagina