1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wintersport 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 3 nov 2007.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Klein schopje..

    Vertrek over een paar uur; veel plezier gewenst aan iedereen die ook ergens heen gaat de komende week :b:!
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben vandaag weer terug uit de Dolomites, er is geen spatje sneeuw gevallen en de pistes hadden wat hulp nodig van de sneeuwkanonnen. Maar daartegenover stond elke dag een heerlijk zonnetje :D
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vrijdagnacht.
    beetje zonde dat we 's nachts rijden, en dat je de volgende ochtend brak op de piste staat zonder 1 oog dicht te hebben gedaaan. Maar ik heb er zin in :D
     
  5. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga in februari naar Le Corbier met een groep vrienden, wordt fanatiek skien en daarna lekker apres-skien, nu al zin in.
    Iemand al in Le Corbier geweest ??
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik dit topic dan maar ff naar boven trappen ;)

    2 februari vertrekt deze jongen met zn girl naar Whistler Canada!!! \o/\o/\o/
    Vorige week is er 135 centimeter gevallen en nu ligt er een laag van ongeveer 240 cm.
    Powder paradise!!

    (in 2010 zijn daar de Olympische winterspelen)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Snowfall to date = over 20 feet (615cm) :thumbs:
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wow! :eek: dat is echt veel.
    Ik ben afgelopen week in Serfaus geweest. het was echt geweldig.
    Ondanks dat ik al wel redelijk kan snowboarden, toch maar 3 dagen op les geweest. En dat was echt goed, Off-piste in de tiefschnee leren snowboarden, het gebied leren kennen, vrienden gemaakt.
    In het begin was de tiefschnee erg goed (het was ook net gevallen :9), alsof je over de sneeuw zweefde :cool:, maar enkele dagen later ging de zon erop schijnen, 's nachts ging het flink vriezen. Dus de sneeuwcondities gingen flink achteruit, veel ijs enzo.
    Maar wel een heerlijke week met veel apres-ski \o/
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga zaterdagochtend ook voor een weekje naar Zwitserland. Heb er zin in :)
     
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    gaan in de krokus vakantie naar kössen in tirol, ga snowboarden denk ik.... Heb zin in...:thumbs::thumbs::thumbs:
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ga 12 april naar Zermatt in Zwitserland. Weekje boarden. Ik heb er zin in...:cool:
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gaan er nog mensen op wintesport deze week???

    Ik ga naar saalbach/hinterglemm!
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik gfa helaaas dit naar niet :mad::mad:
    Vorig jaar naar Engelberg / titilis geweest en nog een gebied. bij Vierwaltstattersee in zwitserland.
    alleen op engelberg lag sneeuw want was fucking hoge berg xD
    in t dal toen 0 cm haha..
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgenavond weg richting zillertal arena. Ik zit in hochkrimml door een fout:+. Ik zat eerst in Gerlos. Gelukkig hoef ik nu minder ver te lopen naar de lift:)

    Heb er al zin in!!
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kick hem even omhoog! 25 april naar Dutchweek in Val Thorens!!!:D:D Nog meer die er gaan?!
    Er ligt nog 1.5 meter in het dorp en 2+ meter op de top en het beloofd nog onder 0 te blijven de komende 10 dagen iig:)
    Can't Wait!!!!
     

Deel Deze Pagina