Hey mensen,
Ik had een paar weken geleden Fight Night Round 3 gekocht voor de X360 (via X-Bazar natuurlijk
). Hartstikke leuke game en ik heb me er ook zeker mee vermaakt.
Echter, op het online gedeelte ging het mis. Ik kreeg een melding dat ik een EA Online Account aanmaken moest. Dat heb ik dan gedaan, nog een paar keer op Submit en Accept gedrukt en ik kreeg uiteindelijk melding dat ik niet voldoe aan de Electronics Arts' Policy of Children.
Ik vond het al raar, omdat ik alle andere games zonder moeite online kon spelen. Maar ik dacht dat het aan het feit zou liggen dat ik 15 jaar ben, en het spel voor 16+ is...
Maar nu heb ik deze week Burnout Paradise (ook van EA) gekocht, en ik krijg precies hetzelfde probleem... En dat terwijl Burnout Paradise voor 3+ is.
Zoals ik al zei, ik heb meerdere games eerder online gespeeld, zonder problemen. Voorbeelden zijn Gears of War (18+), Crackdown (18+), Halo 3 (16+), The Orange Box (16+), Call of Duty 4 (16+) en Saints Row (18+). Maar bij de games van EA gaat het dus blijkbaar mis.
Mijn vraag is dus of mensen hier ook ervaring mee hebben en hoe ze dat eventueel opgelost hebben.
Alvast bedankt! 
Racerblade01 :b:
Laatst bewerkt: 28 feb 2008