1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Probleem EA Games Online

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 28 feb 2008.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hey mensen,

    Ik had een paar weken geleden Fight Night Round 3 gekocht voor de X360 (via X-Bazar natuurlijk ;)). Hartstikke leuke game en ik heb me er ook zeker mee vermaakt.
    Echter, op het online gedeelte ging het mis. Ik kreeg een melding dat ik een EA Online Account aanmaken moest. Dat heb ik dan gedaan, nog een paar keer op Submit en Accept gedrukt en ik kreeg uiteindelijk melding dat ik niet voldoe aan de Electronics Arts' Policy of Children.
    Ik vond het al raar, omdat ik alle andere games zonder moeite online kon spelen. Maar ik dacht dat het aan het feit zou liggen dat ik 15 jaar ben, en het spel voor 16+ is...
    Maar nu heb ik deze week Burnout Paradise (ook van EA) gekocht, en ik krijg precies hetzelfde probleem... En dat terwijl Burnout Paradise voor 3+ is.
    Zoals ik al zei, ik heb meerdere games eerder online gespeeld, zonder problemen. Voorbeelden zijn Gears of War (18+), Crackdown (18+), Halo 3 (16+), The Orange Box (16+), Call of Duty 4 (16+) en Saints Row (18+). Maar bij de games van EA gaat het dus blijkbaar mis.
    Mijn vraag is dus of mensen hier ook ervaring mee hebben en hoe ze dat eventueel opgelost hebben.:confused:

    Alvast bedankt! :thumbs:
    Racerblade01 :b:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook.:mad:
    Ik kan nog steeds niet online met Burnout Paradise, echt zwaar naaien.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Volgens mij is het EA die ooit heeft bepaald dat mensen onder de 18 niet online kunnen met hun games. Erg jammer dus voor jullie maar je zult dus moeten wachten of een nieuwe account moeten aanmaken.

    Succes. :)
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik zou doen? Je Hotmail account waaraan je Gamertag is gelinkt, de leeftijd ervan naar 18 jaar of ouder wijzigen :)

    Dat deed ik namelijk ook bij een spel en ik mocht het spelen :)

    Volgens mij werkt het

    Steel Dogg :)
     
  5. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, heb ik ook gedaan. Scheelt je een hoop gezeur! En een nadeel hiervan ben ik nog niet tegen gekomen.
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was 17 en ik kon battlefield 2: Modern Combat altijd gewoon spelen, terwijl mijn leeftijd ook op 17 stond. Dus die games zullen niet afgesteld zijn op 18+ lijkt mij
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Thnx guys,

    Ik zal het binnenkort eens proberen;)

    Zal wel op 16+ staan, denk ik ;)
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Helaas, werkt niet :mad:

    Komt waarschijnlijk omdat ik Family Settings aan het begin geactiveerd hebt, hoewel ze nu wel uit staan :'-(
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het komt omdat de hotmail die aan je gamertag gelinked is onder de 18 is. Sinds de laatste Update kan je je hotmail van je gamertag veranderen. Dus maak een nieuwe hotmail die boven de 18 is. Dan moet je bij je Xbox ergens naar je settings gaan en daar kan je je hotmail van je gamertag te veranderen. Als je dat doet kan je ook weer EA games online spelen, zo heb ik het ook gedaan.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gewoon mijn account toen op passport.net aangemaakt. Dan hoef je niet eens een leeftijd in te vullen. :+
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ook dit werkt niet. :mad: Voortaan dan maar geen EA games kopen voor de online functie. Wordt dus geen Red Alert 3. :'-(
     

Deel Deze Pagina