1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. Remco

    Remco Guest

    Bij Rainbow Six kon je dat ook doen, maar dat werkt soms niet helemaal8)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je bij MM terugbrengen en het geld terugkrijgen? Of kun je het alleen maar ruilen?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kon alleen maar ruilen. En dan ook maar ruilen voor een game; Een game ruilen voor bv. een film mag niet.

    En om de officiële release van Ao2 te vieren... de launchtrailer. \o/
    [gt]31547[/gt]

    edit:
    Army of Two DLC Avalanche In-Bound

    [​IMG]
    I've been spending a lot of time recently playing Army of Two. In fact, I've beaten it and even started playing through a second time on the hardest, "professional" setting. Yesterday I had a chance to spend an hour or so playing coop with some of the game's developers. Fun times.
    After a half hour or so I couldn't help but ask what Electronic Arts Montreal is up to, now that their game has shipped. Downloadable content, I was told. When I pressed for more details, all I was told was that there's a ton of it being created for Army of Two. Good thing too, I've managed to buy and upgrade most of the games' weapons and masks. If there's a game that calls out for more DLC, hopefully on the cheap, Army of Two is it.
    Word is some will be hitting shortly after the game goes live... which is today.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  4. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagger spel zeg damn! Gister eerst met AI gespeeld viel erg tegen. Hij gaat vol of helemaal niet(Aggresive / Passive)! Zit niet echt iets tussen in waardoor je vaak in k** situaties terecht komt! Daarna gespeeld met real life coop maar de game geeft echt geen voldoening. Ook de ingame grafix vind ik niet echt van next gen. En dan nog niet gesproken te hebben over het geluid. De kwaliteit is ook niet erg hoog. Volume van de game zelf is ontzettend zacht!! Echter veel lof voor de movies die zien er wel erg mooi uit maar ja die zijn niet speelbaar!
     
  5. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien tijd voor een nieuwe tv :+
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    volume is idd niet echt alles. Voor de rest mooie game, ben alleen bang dat je er zo klaar mee ben.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de letters/tekst in splitscreen bijna niet te lezen is.

    En het ligt niet aan mijn TV, ik heb een HD-Ready TV ;)
     
  8. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheh nice one :D maar heb net een nieuwe :'-( :9
     
  9. Xpload

    Xpload Gamertag = DuckBite

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vette game, zoals verwacht. Heb nu singleplay eerst maar eens op het makkelijkste niveau geprobeerd, ging prima. Ben nu ruim halverwege met Professional. Binnenkort ook nog eens een kijkje nemen bij de online mogelijkheden. Vind het een super game, het werkt allemaal erg soepel, ziet er goed uit.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die demo :)
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Daar heb ik helemaal geen last van. Heb ook een HD ready.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Yo ik speel ook graag versus en erger me daar ook aan, stuur me dus maar een requestje als je wilt :)

    Zitten ook 6 missie's in en 6 multiplayermaps dacht ik, allemaal in dezelfde setting, maar wel heel vet uitgewerkt.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    6 missies's maar??? Dus dat betekend dat het hij zo uitgespeeld is of niet???
     
  14. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    Als iemand online wil co-open voeg me ff toe GT= Japyoo
     
  15. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, tis echt tijd om een nieuwe TV aan te schaffen...op Full HD ziet de game er goed uit! En je moet ook maar even een 5.1 Surround setje aanschaffen en digitaal aansluiten, want er is echt niks mis met 't geluid! :+:+

    De game zelf is ook relaxt, vooral met z'n twee-en Co-op online spelen is errug relaxt. Ik heb de game ook al even op S-player gespeeld en de AI van je partner is zeker goed.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    missies zijn vrij lang hoor.



    En over MM, bij ons kon ik kiezen: Geld terug, tegoedbon, of ruilen voor iets anders
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gister ook even gespeeld en ik vond het ook maar tegenvallen, grafisch zwaar onder de maat( vooral de textures) en de A.I. van de tegenstanders en van mn vriendin zijn echt verschrikkelijk ;-)

    maarja heb hem maar kort gespeeld, maar de volle pond zal ik er nooit voor betalen..
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch wel vermakelijk hoor! Hij gaat wel de deur uit voor RB6 Vegas 2 O-)
     
  19. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rezne: als je demogelijkheid heb om hem weer terug te ruilen voor frontlines zou ik het doen. Heb gister 50 man zonder lag gespeeld en het is te bruut!!
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de één of andere manier WIST ik gewoon dat ik spijt zou krijgen van Frontlines weg doen. :'-(
     

Deel Deze Pagina