Ik kon alleen maar ruilen. En dan ook maar ruilen voor een game; Een game ruilen voor bv. een film mag niet. En om de officiële release van Ao2 te vieren... de launchtrailer. \o/ [gt]31547[/gt] edit: Army of Two DLC Avalanche In-Bound I've been spending a lot of time recently playing Army of Two. In fact, I've beaten it and even started playing through a second time on the hardest, "professional" setting. Yesterday I had a chance to spend an hour or so playing coop with some of the game's developers. Fun times. After a half hour or so I couldn't help but ask what Electronic Arts Montreal is up to, now that their game has shipped. Downloadable content, I was told. When I pressed for more details, all I was told was that there's a ton of it being created for Army of Two. Good thing too, I've managed to buy and upgrade most of the games' weapons and masks. If there's a game that calls out for more DLC, hopefully on the cheap, Army of Two is it. Word is some will be hitting shortly after the game goes live... which is today.
Wat een bagger spel zeg damn! Gister eerst met AI gespeeld viel erg tegen. Hij gaat vol of helemaal niet(Aggresive / Passive)! Zit niet echt iets tussen in waardoor je vaak in k** situaties terecht komt! Daarna gespeeld met real life coop maar de game geeft echt geen voldoening. Ook de ingame grafix vind ik niet echt van next gen. En dan nog niet gesproken te hebben over het geluid. De kwaliteit is ook niet erg hoog. Volume van de game zelf is ontzettend zacht!! Echter veel lof voor de movies die zien er wel erg mooi uit maar ja die zijn niet speelbaar!
Het enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de letters/tekst in splitscreen bijna niet te lezen is. En het ligt niet aan mijn TV, ik heb een HD-Ready TV
Super vette game, zoals verwacht. Heb nu singleplay eerst maar eens op het makkelijkste niveau geprobeerd, ging prima. Ben nu ruim halverwege met Professional. Binnenkort ook nog eens een kijkje nemen bij de online mogelijkheden. Vind het een super game, het werkt allemaal erg soepel, ziet er goed uit.
Yo ik speel ook graag versus en erger me daar ook aan, stuur me dus maar een requestje als je wilt Zitten ook 6 missie's in en 6 multiplayermaps dacht ik, allemaal in dezelfde setting, maar wel heel vet uitgewerkt.
Ja, tis echt tijd om een nieuwe TV aan te schaffen...op Full HD ziet de game er goed uit! En je moet ook maar even een 5.1 Surround setje aanschaffen en digitaal aansluiten, want er is echt niks mis met 't geluid! De game zelf is ook relaxt, vooral met z'n twee-en Co-op online spelen is errug relaxt. Ik heb de game ook al even op S-player gespeeld en de AI van je partner is zeker goed.
missies zijn vrij lang hoor. En over MM, bij ons kon ik kiezen: Geld terug, tegoedbon, of ruilen voor iets anders
Ik heb hem gister ook even gespeeld en ik vond het ook maar tegenvallen, grafisch zwaar onder de maat( vooral de textures) en de A.I. van de tegenstanders en van mn vriendin zijn echt verschrikkelijk ;-) maarja heb hem maar kort gespeeld, maar de volle pond zal ik er nooit voor betalen..
@ rezne: als je demogelijkheid heb om hem weer terug te ruilen voor frontlines zou ik het doen. Heb gister 50 man zonder lag gespeeld en het is te bruut!!