Hallo gasten ik ben na flink zoeken over hoe ik mijn NAT open kan krijgen, toch maar even op gedachte gekomen hier om raad te vragen
.
Ik heb heel google af gezocht, en ook via de portwarding site de guide gevolgd nou ik weet het niet meer! Niks werkt ik krijg het gewoon niet voormekaar.
Ik zal ff het lijsje in vullen
.
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Krijg men NAt niet open blijft op moderate staan.
Welke provider?range
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:20mb/1mb
Modem
Welk merk modem heb je?range Livebox
Modem type?agem Livebox Fast3202 volgens forwardip site
USB/ Ethernet?:Wireless
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:ja
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows
Router
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Mijn PC krijgt internet wireless van mijn Livebox, van mijn PC gaat het dan weer via een crosscable naar me xbox.
Wat heb je geprobeerd?:ALLES!!! xD
Wat staat er bij NAT?:Moderate
Wat ik dus zei, ik heb echt alles geprobeerd hij blijft moderate, ook had ik via een andere site, een comment gevonden die het zelfde had als ik, hij kreeg het open door die xbox live poorten te openen in de livebox, als IP deed hij dan 192.168."1".10 omdat zijn xbox dat ip had, maar bij mij veranderd dat steeds het is altijd 192.168."0".xx(x), en als ik zelf een vrij ip aanwijs zegt mijn xbox bij de IP test failed.
Ik heb mijn xbox 360 nou al vanaf de release en had het natuurlijk al eerder geprobeerd te openen maar dit was altijd tervegeefs, dus nadat ik vandaag zware problemen had met het joinen van anderen vond ik het is echt tijd dat het een keer opgelost wordt.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want krijg er hoofd au van
.
Klik om te vergroten...