1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metriod Prime

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masterape, 30 jan 2003.

  1. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor je kan Gabriel Knight 3 ook first person spelen. Dus is het ook FPA. (En Point en Click zijn ook adventures. Niet demigrerend over doen, want dan krijg je een hele hoop oude PC veteranen over je heen ;) (Including me, Nobody touches Larry 3 ;) (point en click and Text Input) :"HE'S BACK!!!!"))



    (en zeg niet van niet want het spel is in mijn bezit ;) hoewel ik het persoonlijk niet zo goed vind als vorige delen. Maar goed Deel 1 heeft ook fantastische muziek (helpt de sfeer nogal) moet je wel een goeie geluids kaart hebben met een goeie Midi Ondersteuning in Dos)

    En er zijn volgens mij wel meer titles.

    Op de MSX 2 zijn er ook nog een paar leuke japanse. Waarvan er één super Cute is van compile (Nee niet Puyo Puyo, (hoewel ze erwel in spelen als vijand ;) )).

    (Oh en sorry voor mijn uitspatting trouwens, de opmerking van Arrowana viel ff verkeerd. Ik verwijder hem niet, want dat zou hypocriet zijn en daar houdt ik niet van ;) )
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  2. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook hier liggen, ben zelf ook enorme Point & Click-fan en ik reken Gabriel Knight, Broken Sword, Monkey Island, Larry, Sam & Max, Discworld allemaal als Point & Click. Dat valt ook onder de brede term Adventure maar het is een andere soort gameplay.

    En ik heb nog nooit wat gezien van First Person in GBIII. Leg uit hoe je dat instelt.
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het boek dan gelezen,er staat daarnergens dat Kelly of Linda(ben vergeten welke)isomgekomen,of dat alle Spartan 2's op Reach zijn doodgegaan
     
  4. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, wil ik wel doen dus ik moet hem nog ff bestellen

    edit: http://halo.bungie.org/story/masterchief.html

    "The Master Chief is the sole Spartan to leave the Reach system aboard the Pillar of Autumn. For all he knows, he is the last Spartan alive."
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2003
  5. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het sowieso instellen, het is alleen klote om met dit te spelen. (En je hebt ook gelimiteerde ruimte omdat niet alles is ingeladen. Dat heeft Metroid Prime beter. Maar goed dat hadden de MSX spellekes ook . Alleen een nieuwe level/dungoen moest je laden. and your off to the top of the tower ). Ik vind alleen Metroid niks omdat ik het spel nooit leuk heb gevonden en het mij nog steeds niet trekt ;). Maar goed dat vond ik van Turrican ook hoewel Turrican 2 wel beter muziek heeft. (Sorry oude C64, MSX, Amiga owner here ;). You can't beat Mod, PSG and SID ;) ).

    Maar wat je vindt adventures leuk cool, wat vind je van LBA 1 en 2 (vind ik fantastisch vooral 1) AKA Relentless. Met Twinsen en zijn vriendin (later vrouw). De clones, etc

    Maar ik zal ff weer es kijken hoe ik het precies deed en je hebt gelijk hoor het is niet volledige first person (bij lange na niet) Maar dat is MP ook niet (hoewel veel meer). MP zal ook best een goed spel zijn, tis alleen niet mijn spel ;). Maar veel speel plezier ermee ik hoop dat je je waar voor je geld krijgt en dat je er lang mee mag spelen. (enne niet meer zo negatief over de xbox hè, ik zeg ook vaak genoeg wat positiefs over de cube. (Bijvoorbeeld Super monkey ball 1 en 2 zijn zeer leuk ;) . Alleen ik mag Nintendo niet, maar dat is een oude Sega Grudge ( kom uit de 8 en 16 bit tijd deze heb ik ook tegen Sony heb alleen tegen Sony is die haat nog veel groter :" Dreamcast and the Saturn must be avenged, my Honnor DEMANDS IT!! ;) :+ }:] ")

    Zoals eronder mijn logotje staat Segafanboy ;).

    Sorry voor mijn uitval van gisteren. Ik was nogal kwaad op iemand van school (jerk van de eerste orde ;) die vent) en het viel net ff verkeerd enzo. Mijn excuses Arrowana probeer de kwade zinnen er maar ff uit te lezen, en tussen de regels door te lezen van welke spellekes ik leuk vindt
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2003
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,hij was de enigste die het Reach-stelsel aan boord van de Pillar of Autumn verlaat,misschien zitten de andere wel op andere schepen,en er staat ook,voor hoe ver hij weet is hij nog de enige Spartan 2,maar hij denkt dat hij de enige is die is weggekomen,dan hoeft het niet meteen zo teb zijn,John weet niet alles

     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    uhm waarom zou deze topic nou Metroid Prime als naam hebben? om over Halo te gaan lullen?8)
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Ja idd maar ze vergelijken en dit kan wel. Zo te zien lopen de meningen erg uitelkaar over metriod prime en terecht natuurlijk. Ik ken ook(weinig)gamers die halo saai vinden.
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, hoewel ik de multiplayer van perfect dark/timesplitters nog steeds beter vind..
     
  10. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    @parasite

    Waarom dan een metroid prime topic op een xbox forum. Ja zo kan je wel blijven doorgaan. Wat had je dan verwacht, dat je gewoon alleen maar Metroid Fans hier tegenkwam die allemaal in een blinde roes, Samus de hemel in prijzen. In een stijl van

    Post 1 ".:"Vet spel"
    post 2."Nou ik vind het lekker vetter dan jouw"
    Post 3.:"Ik ben verliefd op Samus".

    :+ :+ :+ Sorry maar als iemand hier een Metroid Topic mag posten (en daar is niks tegen hoor). Dan mag iemand anders hier ook over Halo praten (want het is nu eenmaal een XBOX forum). Niet dan?
     
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    ja maar we zitten nou wel in een hok waar je over andere consoles kan lullen:)
    en dan als iemand ineens in een MP topic over Halo begint te lullen
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt dat nou een fuck uit,zo hoeven we iig geen nieuw topic ervoor te starten
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    dus je wilt zeggen dat je hier lekker over Halo kunt lullen zodat je geen andere thread hoeft te starten:confused:
    hm dat is best dom

    er zullen vast genoeg threads zijn over Halo
     
  14. dende0611

    dende0611 SegaFanboy

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ga anders lekker naar een Nintendo Forum, daar zul je haast 90 % van de mensen tegenkomen die net als jij in een roes kunnen komen van het spel. De andere 10 procent zijn toch maar fanboys van andere consoles, en die worden toch genegeert en gebanned.

    En als die jongen hier over Halo wil praten moet hij dat toch weten, en met verhaaltjes als..

    (deze was van Nintendo fan. Ik zeg niet dat jij dat hebt gezegd)


    Had je een dergelijke reactie zoals Gogeta doet kunnen verwachten. Sorry maar ik zie niet wat er verkeerd aan zijn reactie is.
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zit ook op een ander forum(G.NL forum:))
    maar ik zei alleen maar dat we niet af moeten dwalen van het onderwerp en dan komt iemand met zo'n reactie van
    vind ik wel een beetje stom overkomen...dus hier over Halo gaan praten terwijl er hier superveel XBOX hokken zijn en maar 1 hokje waar je over andere consoles kunt lullen
     
  16. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    en toen praatten we over het praten over een offtopic iets..
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,we kunnen hier op Xboxworld echt nuttige discussies voeren die de hele mensheid kunnen helpen
    LOL
     
  18. masterape

    masterape Guest

    haha idd(het is geen loosfokforum:+ )
     
  19. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    tis hier wel gezellig iig..
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    @masterape
    hehe ik zie nou dat je in eersel woont...daar zit ik op school:+
     

Deel Deze Pagina