Je kan het sowieso instellen, het is alleen klote om met dit te spelen. (En je hebt ook gelimiteerde ruimte omdat niet alles is ingeladen. Dat heeft Metroid Prime beter. Maar goed dat hadden de MSX spellekes ook . Alleen een nieuwe level/dungoen moest je laden. and your off to the top of the tower ). Ik vind alleen Metroid niks omdat ik het spel nooit leuk heb gevonden en het mij nog steeds niet trekt . Maar goed dat vond ik van Turrican ook hoewel Turrican 2 wel beter muziek heeft. (Sorry oude C64, MSX, Amiga owner here . You can't beat Mod, PSG and SID ).
Maar wat je vindt adventures leuk cool, wat vind je van LBA 1 en 2 (vind ik fantastisch vooral 1) AKA Relentless. Met Twinsen en zijn vriendin (later vrouw). De clones, etc
Maar ik zal ff weer es kijken hoe ik het precies deed en je hebt gelijk hoor het is niet volledige first person (bij lange na niet) Maar dat is MP ook niet (hoewel veel meer). MP zal ook best een goed spel zijn, tis alleen niet mijn spel . Maar veel speel plezier ermee ik hoop dat je je waar voor je geld krijgt en dat je er lang mee mag spelen. (enne niet meer zo negatief over de xbox hè, ik zeg ook vaak genoeg wat positiefs over de cube. (Bijvoorbeeld Super monkey ball 1 en 2 zijn zeer leuk . Alleen ik mag Nintendo niet, maar dat is een oude Sega Grudge ( kom uit de 8 en 16 bit tijd deze heb ik ook tegen Sony heb alleen tegen Sony is die haat nog veel groter :" Dreamcast and the Saturn must be avenged, my Honnor DEMANDS IT!! ")
Zoals eronder mijn logotje staat Segafanboy .
Sorry voor mijn uitval van gisteren. Ik was nogal kwaad op iemand van school (jerk van de eerste orde die vent) en het viel net ff verkeerd enzo. Mijn excuses Arrowana probeer de kwade zinnen er maar ff uit te lezen, en tussen de regels door te lezen van welke spellekes ik leuk vindt
Laatst bewerkt: 6 feb 2003