1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

  1. Nederland

    27,1%
  2. Frankrijk

    6,3%
  3. Italië

    23,6%
  4. Spanje

    7,6%
  5. Tsjechië

    3,5%
  6. Oostenrijk

    1,4%
  7. Zwitserland

    0,7%
  8. Polen

    0,7%
  9. Portugal

    3,5%
  10. Turkije

    0,7%
  11. Kroatië

    8,3%
  12. Rusland

    2,1%
  13. Zweden

    1,4%
  14. Griekenland

    0,7%
  15. Roemenië

    0,7%
  16. Duitsland

    11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een klote tijd, nu ben ik pas rond een uur of 1/2 thuis:confused:... Maar je moet wat ervoor over hebben.
     
  2. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad weer champions league tijd. Ik heb er verder niet zo'n problemen mee.
    in ieder geval wel een spannende wedstrijd!
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Was nog niet bekend volgens mij?

    Benieuwd wat heel dat clubje van Humberto Tan enzo weer gaan doen nu.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is mooi :)
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Bedankt voor jou zinnige bijdrage aan deze discussie_0/
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook die van jou :+:thumbs:
    Hij vraagt erom met z'n zielige legerverhaal traumacentre :lol:

    Ontopic:
    Leuk naar de NOS.. of niet natuurlijk. Dat wordt weer standaard elke eerste 20 minuten jodenvoetbal. Gaap.
     
  7. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een nadeel voor Ajax }:]
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    avond wedstrijden zijn juist veel leuker!
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ligt er puur aan waar je vandaan moet komen. Ik was dit jaar bij Ajax-PSV pas om 2 uur thuis, en als je een kutwedstrijd heb gehad dan wordt de terugreis wel erg lang. Ik heb liever lekker om 14.30 beginnen. Kan je nog prima uitgaan zaterdag en op tijd thuis voor de samenvattingen:)
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    YEEEAAAAHHH weer naar het NOS!!! nee daar zijn we echt blij mee..... Mogen we weer naar die kut kop van een van Gelder of Mart Smeets aankijken. En nee we hebben idd nu geen reclame. Maar na de 1e paar wedstrijden krijgen we natuurlijk weer van die zinloze kutsporten te zien, zoals veldrijden en korfbal. Dan het Journaal en als we mazzel hebben weer een paar kleine klote samenvattingen.

    Nee zoals het nu is is het prima en mag van mij zo blijven. Maar helaas....
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    o_O andere sporten er tussen? Kan ik me niks van herinneren.
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad.. het was altijd voetbal tot het 8 uur journaal en daarna kwamen de rest van de sporten zoals tennis etc.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sporten tussendoor kan ik me ook niks van herinneren. Nu is dat wel, met Studio Sport, maar dat is meer omdat ze niet veel voetbal hebben en dus het moeten spreiden om kijkers te behouden. Ik ga er niet van uit dat dat straks met de uitzending van 7 uur ook het geval is.
    Ik ben er blij mee. Al vanaf het moment dat het naar Talpa ging vond ik het niks doordat er reclame tussendoor zou komen. Buiten dat waardeer ik de mensen aan tafel bij de NOS meer dan die van RTL.

    Idd, zoals Hoosie zegt, om 8 uur wel journaal, daarna dacht ik nog wat overige wedstrijden, als ik me niet vergis.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  14. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik vind persoonlijk van gelder veel fijner dan humberto tan die praat alsof je achterlijk of een klein kind bent (wat waarschijnlijk ook meer het publiek is van rtl5). 'vroeger' bij de NOS zonden ze eerst al het voetbal uit en daarna pas andere sporten. maar nooit tussendoor dus dat klopt niet. zover ik weet was het voetbal tot 8 uur. dan het journaal dan nog 1 of 2 wedstrijden en dan eventjes andere sporten. ook vind ik het een beetje raar dat je het 'zinlonze kutsporten' vind. jij kan het persoonlijk niet leuk vinden maar een sport is nooit zinloos. ik vind jij de manier hoe jij post eerder zinloos.
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad wel eens voorgekomen dat de tijd te beperkt was om nog een samenvatting uit te zenden in verband met het journaal. Maar dit was volgens mij meer uitzondering dan regel.

    't Maakt me niet echt uit waar het heen gaat. Aan beide omroepen zitten voor- en nadelen. Ik hoop nu wel dat de NOS trouwens de lengte van de samenvattingen iets eerlijker verdeeld. Vroeger was het zo dat de top drie toch altijd iets langer was dan de kleinere clubs.

    De volledige RTL-crew zal waarschijnlijk wel verhuizen naar het nieuwe Eredivisie-kanaal, aangezien ze nu bij RTL nu overbodig lijken en de ECV wel wat ervaren commentators kan gebruiken. Als ze Leo Driessen maar bij RTL laten 8)
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Om 7 uur was het altijd onbeperkt Eredivisie tot half 9, en alleen om 8 uur even het journaal. Soms kwam er eventjes andere sport tussendoor (voornamelijk schaatsen) maar goed.

    Ben blij dat het weer bij de NOS is.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik hoop dat Humberto ook naar de NOS gaat, ik vond het altijd erg tof om naar hem te luisteren. Hopelijk komt die postbank kerel niet, ik ben even z'n naam kwijt, bah wat heb ik een hekel aan die vent.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat wordt voor ons weer alleen naar goals kijken van ons cluppie, een samenvatting kon je het vroeger niet eens noemen.
     
  19. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom Egberts en Jack van Gelder gaan het naar alle waarschijnlijkheid weer presenteren. In de krant stond namelijk dat de NOS Humberto en Wilfred niet overneemt van RTL.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Jan Mulder zit ik ook niet zo op te wachten. Youri vind ik dan wel echt beter geworden bij Studio Voetbal.

    Ik ga Genee en Humberto Tan echt niet missen. Jan Joost van Gangelen vind ik dan wel wat beter. Tan doet inderdaad net of hij, en de kijker, een leek is in het voetbal. Genee die herhaald steeds wat iedereen zegt en maakt er een absoluut statement van (waar Van Hanegem zich duidelijk steeds aan irriteert) maar is verder wel oké. Van Halst, tja, gelukkig zitten ze bij de NOS niet zo op die tekeningen van hem te wachten. Nee, laat die 3 maar mooi wat andere dingen gaan doen of lekker achter de decoder zetten.

    Klopt, zo ging dat vroeger, samenvattingen van de top 3 en dan kort de goals van de overige wedstrijden. Volgens mij werden 0-0 wedstrijden soms niet eens uitgezonden. 8)
    Denk niet dat dat nu weer zal gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina