1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes, beste advies is om rustig te blijven :) (kan lastig zijn op zulke moment ;))
     
  2. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Succes jongen, 2 uur is een mooie tijd om af te rijden.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Succes JP, ik overmorgen me theorie
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    2 maandjes geleden geslaagd (na een keer gezakt te zijn helaas) en heb als tip dat je vooral rustig moet blijven voorzover mogelijk en goed moet kijken bij speciale verrichtingen (tis namelijk echt niet erg als je de auto er bij fileparkeren niet helemaal perfect inkrijgt want dat leer je vanzelf wel)

    Ook bij invoegen goed kijken en snelheid houden en voor de rest verantwoordelijk en daadkrachtig rijden.

    succes iedereen btw
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Fuck Yeah! :cool: Geslaagd na 24 uurtjes :D

    * gaat zus pesten
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gefeliciteerd:)\o/

    Is altijd mooi om het beter te doen dan je broer/zus. Die van mij had hem in 2 keer, dus moest hem wel in 1 keer halen en dan ook gedaan.:cool:
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister geslaagd na 1 keer afrijden
    motor... alleen volgende week pas rijbewijs ophalen :mad:
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gefeliciteerd Jongens!

    Nice JP, dus je hoefde niet later te remmen van je moeder 8)
     
  9. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een 10 daagse, alleen het werd een beetje uitgesteld omdat ik me theorie niet kon halen. Ik haalde hem pas bij de 4e keer, maar in mijn ogen zijn die CBR ook oplichters, want thuis scoorde ik op die toetsen atlijd met 1 fout ofzo, kende alles maar aangekomen bij het CBR ging ik weer weg met 7 fout.

    ik weet nog de 1e keer met theorie, ik had echt goed geleerd en er zit zon turkse jongen naast me in de pauze zegt hij gardash we zijn allebei geslaagd! ik zeg hoe weet jij dat? ja ik heb bij je afgekeken, op 2 vragen na alles. wat blijkt hij slaagt met 6 fout ( net de grens ) en ik zak met 8 fout.

    mijn 1e autoles ik stapte in hij vraagt of ik al eens eerder heb gereden, ik zeg ja en ik mocht gelijk wegrijden. ik kreeg iets van 4 uur les per dag of 3 uur en daar leer je dan ook het meest van. 1 maand na me verjaardag had ik me rijbewijs in me broekzak en dat terwijl ik ook pas bij de 4e x theorie heb geslaagd...

    met afrijden was zo makkelijk, omdat bij de tussentijdse toets moest ik straatje keren ( steken en omdraaien ) en hellingproef, dus hoefde ik geen bijzondere verrichtingen op mijn 1e examen te doen :D, hoefde alleen maar wat dom rond te rijden en na 20 min zeidie rij maar terug naar het CBR, hij wel dat ik nooit pit zou krijgen in de auto en dat ik op me dooie gemakje overal langs cruise wanneer ik snel moet reageren (zoals invoegen op de snelweg). ik een beetje semi geinteresseert doen zovan waar moet ik nog op letten dan blablba haha netalsof mij het wat kon schelen was toch al geslaagd :')

    edit: lars, je kan ook je rijbewijs met spoed aanvragen krijg je hem gelijk de volgende dag. maar dan moet je wel 50 of 70 euro ofzo betalen... kut ambtenaren ^^

    voor alle mensen die nog moeten afrijden, als je na je rit aankomt bij het CBR, en de examinator vraagt om de sleutel van de auto, dan ben je geslaagd ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    ... nee.
     
  11. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel anders mag je hem gewoon in je broekzak houden, dat legde die instructeur mij zelf uit. want als je geslaagd bent mag je niet in die les auto rijden, me instructeur bracht mij ook naar huis.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is persoonlijk per examinator. Ik moest mijn sleutel ook zelf bij me houden, en ik ben de eerste keer geslaagd. (Theorie ook trouwens, dus waar je dat idee over oplichters vandaan haalt..)
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon hem ook gewoon in me broekzak houden hoor, en ik was ook geslaagd. En ik mocht zelf gewoon naar huis rijden in die les auto.

    En dat over oplichters.. het is toch je eigen schuld dat je teveel fouten maakt?
     
  14. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het is zo raar dat ik thuis op die cd rom hooguit 1 of 2 fouten maak op een toets, en in die toetsen van me boek op 250 vragen 11 fout heb en ik kom bij het cbr en ik heb 7 fout? misschien is het ook zenuwen wat meespeelt, maar er zijn ook een hoop misleidende vragen hoor. zoals hoevaak je iemand mond op mond beademing moet geven per minuut? en of je iemand op z'n rug mag leggen als ie buiten bewust zijn is? allemaal dat soort dingen ik bedoel het is toch geen EHBO toets?
    ten 2e zijn ze verleden jaar aangeklaagd over misleidende vragen en onduidelijk zijn... maar ze zijn vrijgesproken....
     
  15. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dat legde me leraar me uit hij zei dat je het daar aan kan zien :confused:
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    betekend dat rijbewijs niet dat je in een auto mag rijden? Al helemaal als er een instructeur naast zit? Tuurlijk mag je in een les auto rijden als je het haalt.

    Dat de instructuur geen zin heeft om op te letten en/of haast en/of liever zelf rijdt is ander geval.

    Als de examinator vraagt of je nog even in de auto wilt blijven zitten na de examenrit zodat hij nog even kan overleggen met je instructeur, dan heb je een groter probleem ;)

    Miss willen ze dat je EHBO eningsins leert? Zodat je niet iemand vermoord door hem verkeerd neer te leggen zodat hij stikt. Of z'n nek gaat bewegen als zijn rug is gebroken?

    Die aanklaging 2jaar geleden door vekabest ging niet over duidelijkheid vragen, maar over inhoud van de toets. Ze wouden meer specifieke auto vragen in autorijbewijs, meer motor vragen in motorrijbewijs enz.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  17. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets oplichters, wel geldwolven=(
    Ik had met "leren" van theorie steeds tussen de 10 en 15 fout. En toen ik op het CBR voor het "eggie" moest, had ik er maar 5fout.

    Denk dat het aan je zenuwen heeft gelegen.
     
  18. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga het leger in dan kost het je helemaal niks om je rijbewijs te halen. Misschien ook nog je groot rijbewijs.
    Slagings kans is bijna 100% alle mongolen kunnen het halen en je theorie dat stelt helemaal geen reet voor
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch niet het leger in alleen maar om even je rijbewijs te halen :+
     
  20. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ook voor de stickers en het pak!
    LOL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina